Alfonso de Borbón-Dos Sicilies y Borbón

De Wikipedia
Alfonso de Borbón-Dos Sicilies y Borbón
Vida
Nacimientu Madrid30 de payares de 1901[1]
Nacionalidá España
Muerte Madrid3 de febreru de 1964[1] (62 años)
Sepultura Panteón de Infantes
Familia
Padre Carlos de Borbón-Dos Sicilias
Madre María de les Mercedes de Borbón y Habsburgu-Lorena
Casáu con Alicia de Borbón (es) Traducir (1936 – )[2]
Fíos/es
Hermanos/es
Pueblu Casa los Borbones n'España
Casa de Borbón-Dos Sicilias (es) Traducir
Estudios
Llingües falaes castellanu
Premios
Creencies
Relixón Ilesia Católica
Cambiar los datos en Wikidata

Alfonso de Borbón-Dos Sicilies y Borbón (30 de payares de 1901Madrid – 3 de febreru de 1964Madrid) foi infante d'España y de volao herederu de la Corona Española (anque nun ostentó'l títulu de Príncipe d'Asturies)[4] a principios del sieglu XX. Yera fíu de Carlos de Borbón-Dos Sicilies, conde de Caserta, y de la infanta María de les Mercedes de Borbón, fía del rei Alfonso XII d'España y princesa d'Asturies dende la so nacencia hasta la so muerte en 1904.

Biografía[editar | editar la fonte]

Infancia[editar | editar la fonte]

Fotografiáu por Franzen en 1907

L'infante Alfonso nació en Madrid, nel Palaciu Real. Yera'l mayor de los trés fíos del príncipe Carlos de Borbón y la so esposa, la infanta María de les Mercedes. La muerte de la so madre, princesa d'Asturies, nel partu del terceru de los sos renuevos en 1904 y el fechu de que'l so tíu, el rei Alfonso XIII d'España, nun tuviera entá descendientes, convirtió-y nel herederu de la Corona española, anque, al contrariu que la so madre, nunca llegó a ostentar el títulu de príncipe d'Asturies.[4] En 1907 nació'l so primu, Alfonso de Borbón y Battenberg, primoxénitu d'Alfonso XIII, polo que perdió tolos honores que-y correspondíen como herederu.

Nupcias y descendientes[editar | editar la fonte]

El 16 d'abril de 1936 en Viena casóse con Alicia de Borbón-Parma, princesa de Parma. La princesa Alicia yera fía d'Elías I de Parma y l'archiduquesa María Ana d'Austria. Tuvieron trés fíos:

Si tener en cuenta l'arrenunciu de la infantes Pilar y Margarita, hermanes del rei Xuan Carlos, el fíu de don Alfonso, l'infante Carlos, atopábase'l primeru en llinia de Socesión del Tronu Español en casu de que'l Rei y la so familia nun pudieren reinar. Les infantes Pilar y Margarita arrenunciaron a les sos derechos de socesión al tronu español al contraer matrimoniu con una persona ayena a dalguna familia real como axustaba la Pragmática Sanción del rei Carlos III sobre matrimonios de los miembros de la familia real pola que se rexíen dichos matrimonios, ateniéndose la Familia Real española a la Constitución de 1876 a valir hasta 1978, cuando entró a valir l'actual Constitución Española.

La norma de Carlos III quedó abolida de facto cola aprobación del testu constitucional de 1978, polo que la mayoría d'espertos na materia consideren que tanta Pilastra como Margarita y tolos sos descendientes quedaron escluyíos de la llinia socesoria.

Escudu como infante
(Hasta 1960)
Escudu como pretendiente
al tronu de los Dos-Sicilias
(1960-1964)

Distinciones honorífiques[editar | editar la fonte]

Ancestros[editar | editar la fonte]


Predecesor:
Fernando Pío de Borbón-Dos Sicilies
Duque de Calabria
1960-1964
Socesor:
Carlos de Borbón-Dos Sicilies

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. 1,0 1,1 Afirmao en: The Peerage. Identificador de persona en The Peerage: p11219.htm#i112183. Apaez como: Alfonso Maria Leo Cristino di Borbone, Duca di Calabria. Data de consulta: 9 ochobre 2017. Autor: Darryl Lundy. Llingua de la obra o nome: inglés.
  2. Identificador de persona en The Peerage: p11219.htm#i112183. Data de consulta: 7 agostu 2020.
  3. 3,0 3,1 Afirmao en: The Peerage. Llingua de la obra o nome: inglés. Autor: Darryl Lundy.
  4. 4,0 4,1 Por Real Decretu del 17 d'ochobre de 1904, goció de tolos honores que-y correspondíen como herederu de la Corona, pero nunca ostentó oficialmente'l títulu de Príncipe d'Asturies.
  5. Geneall

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]