Alderique:Roma (ciudá)

Contenido de la página no disponible en otros idiomas.
De Wikipedia

Violación de qué, si ye copiao de la mesma wikipedia... ¿?--Mikel 13:33, 27 avientu 2005 (UTC)

La Wikipedia tamién tien copyright. Cada artículu o modificación pertenez al so autor. Y esi copyright ta xestionáu baxo la llicencia GFDL. Esta llicencia vien a dicir que tienes la llibertá de copiar, distribuir y modificar lo que topes equí siempre que lo que faigas tenga la misma llicencia y que mantenga un historial colos autores del documento. Al copiar a otru artículu los conteníos de unu tas violando esti últimu puntu, nun tas respetando los autores orixinales, llueu se tan faciendo una violación de los drechos de copyright.
Por otra parte, nun fae falta la dixebra de Roma / Imperiu romanu. Ca ún tien un nombre distintu, y ta baxo un artículu distintu. Con poner un "Ver tamién" ya val. --Omarete (mensaxes) 13:40, 27 avientu 2005 (UTC)
Nun creo que faiga falta que m'espliques el calteníu de denguna llicencia del proyeutu gnu... ;-) y nun se perdió hestorial dengún ya que la páxina Roma nun s'esborrió, per otru llau les dixebres nun sólo pa nomes esactos, son terminos que pueden confundise facilmente, una persona que va buscar información al rodiu del Imperiu Romanu tien un 80% de posibilidaes d'escribir Roma ensin más, y nesti casu topara de primeres información de la ciudá que nun ye lo que quier, vamos peme que ye una bona mena de facilitar l'accesu al calteníu que busca la xente.--Mikel 17:04, 27 avientu 2005 (UTC)