Alderique:Provincia de Llión

Contenido de la página no disponible en otros idiomas.
De Wikipedia

Al rodiu'l País Lliones[editar la fonte]

Ye bien conociu por toos el tremendu absurdu que foi axuntar parte de Castiella al País Llionés nuna mesma comunidá autónoma, pero la realidá ye que aguaño les provincies de Llión, Zamora y Salamanca tan englobaes na comunidá autonoma de Castiella y Llión, polo que consideru que debería falase nesta páxina de provincies de la comunidá autónoma de Castiella y Llión. Aclariando, por supuestu, que son parte del País Llionés, qu'anque nun te reconocíu alministrativamente como rexón, ye un fechu social, cultural y económicu evidente. Ye más que na pa evitar confusiones y pa que la xente pescancie la realidá del País.

Pero si llemos tol artículu apaez que la categoría pertenez a la categoría de Castiella y Llión, colo que queda claru y que un una unidá xeografica d'esta comunidá autónoma. Nun, ye non neutral porque la división faise de dúas formas. La primera atendiendo a la Comunidá Autónoma y la segunda atendiendo, si lu hai, a la rexón hestórica. Chegaos a esti puntiu naide puede negar que Llión ye una rexonalidá hestórica colo que repetire de contino daqué que ta presente na mesma distribución de la categoría nun ye necesariu y en tal casu nun seiría non neutral, quiciabes taría mal redautáu pero non arbitrariu. --Henrique (Alderique) 09:30:32, 2005-08-24 (UTC)


El mapa de la rexón llionesa nun respuende a l'alderique esistente alrodiu de la inclusión de Zamora y Salamanca en dicha división, que nun ye alministrativa nin oficial, y pienso que ye daqué a esplicitar pa nun violar en PVN. L'artículu sigue l'enfoque criticáu en Discusión:País Llionés Jesusito 11:42, 21 avientu 2005 (UTC)

Sobro los Argüeḷḷos[editar la fonte]

Buenas, vi que nel apartáu de les comarques de la provincia, na comarca de los Argüellos (ou Argüeḷḷos), hai tres municipios que nun son de la comarca, los de Valdepiélagu, Santa Colomba y Veigaqueimada, que sonlo del Baixo Curueño xunto con La Vecilla, que ye la capital tradicional d'esta comarca. Amás, nel casu de los Argüellos, ta integráu polos municipios de Cármenes, Valdelugueros y Villamanín (qu'esti últimu nun s'alcuentra neste apartáu). Gustaríame también ver la referencia del nome de Valdelugueros cumo Valdeḷḷugueros porque soi de la zona y en nengún llar sentilo d'esa manera.

Pa resumire, sería correxir l'apartáu de les comarques e indicalo de la siguiente manera:

  • Los Argüellos: Cármenes,Valdelugueros y Villamanín.
    *Baixo Curueño: La Vecilla, Santa Colomba, Valdepiélagu, y Veigaquemada.

Amás, taría bien enllacar correctamente el nome col artículu de los Argüellos, que ta redactáu.

Nun lo faigo you porque intentélo pero vi que nun estoi autoirzáu pa facer cambios por lo que prefiero aclaralu eiquí. Pa rematare, pido disculpas por mi lliones ya que fai tiempu que nun lo practico polo que pido disculpas si tengo dalgún fallu garrafal.

David Ll L | やまざれす ダビッド