Alderique:La Felguera (Llangréu)

Contenido de la página no disponible en otros idiomas.
De Wikipedia

La Felguera ye una parroquia de Llangréu. Por llei publicada n'ochobre de 1983 nel BOPA, la capital del conceyu pasa a ser la ciudá de Llangréu (el mesmu nome que'l conceyu) en cuenta de Sama de Llangréu. Esta ciudá queda conformada poles árees urbanes de 6 de les parroquies del conceyu (Riañu, Barros, La Felguera, Lada, Sama y Ciañu), con al rodiu de 40000 almes la ciudá y 48000 el conceyu. Les otres parroquies (Tiuya y La Nueva) nun tienen área urbana. La razón de fusionar estos seis núcleos foi por motivos de prosimidá y práutica integración física de los mesmos (sobre manera La Felguera y Sama). Por esti motivu revierto la edición cabera que se fexo a esti artículu que, pese al desconocimientu xeneral de la población, falta a la realidá oficial.

Esto ye similar a lo qu'agora tán faciendo nel conceyu vecín de Samartín del Rei Aureliu, onde quieren fusionar L'Entregu, Sotrondio (actual capital del conceyu) y Blimea.

--Esbardu 23:55, 21 xineru 2007 (UTC)

Quién fizo la foto de la cai Celestino Cabeza? Ta muy guapa, prestaríame utilizala na mio páxina de La Felguera (la que ta ahi puesta). Gracies! --85.152.176.209 21:49, 11 xunu 2007 (UTC)

La semeya fícela yo, y tien cedíos tolos drechos d'autor, esto ye, que pues usala ensin problemes. Si quies dalguna más igual tengo. Un saludu --Astur 22:14, 11 xunu 2007 (UTC)