Alderique:Comarca del Navia-Eo

Contenido de la página no disponible en otros idiomas.
De Wikipedia

A ver si vos enteráis que Valdés nun pertenez al cotarru del Eo-Navia,sinon al del Valle del Ese-Entrecabos. El que fizo la páxina que lo quite por favor(si esto pretende ser una enciclopedia seria).

-Simplemente dicir que no occidente de Asturias, dende o Eo até a río Freixulfe fálase galego. Poderán sentirse asturiáns, cousa que é non venho a discutir, pero a lingua é galega, e non pode dividirse. Gracinhas.

Tien razón l'autor anónimu qu'entamó la discusión: la fala ente'l Eo y el Navia ta considerada pola mayoría de los llingüistes una variante del gallegu. Bien ye verdá qu'hai una polémica que vien de llueñe, onde acabó apaeciendo lo peor del nacionalismu (gallegu y asturianu) Pero paezme qu'el puntu de vista neutral consiste en esponer les dos postures.

Nun veo por qué se borró la frase del artículu onde se diz que "se fala gallegu", anque igual hai una parte de provocación por parte suya na manera de formular la frase. Podíen proponese formulaciones del tipu "Fálase una modalidá llingüística que dalgunos consideren que forma parte del tueru gallegu-portugués, mientres qu'otros tiénenla por una fala de transición ente'l gallegu y l'asturianu." Creo que podemos evitar cayer en polémiques gratuites ensin tener que tapecer la realidá

Motán 18:28, 25 payares 2005 (UTC)

Lo que se fala del Frexulfe al Eo ye portugués, eso nun hai naide con dos deos de frente que s'atreva a discutilo (nin l'Academia de la Llingua Asturiana). Cosa difernte ye la normativa que se quier aplicar. Equí hai tres posibilidaes: utilizar el patrón portugués como referencia, teniendo en cuenta que ye'l modelu cultu pa esa llingua; utilizar el padrón gallegu, que nun dexa de ser una españolización del portugués; o usar un modelu normativu propiu asturianizáu, teniendo en cuenta la otra llingua que se fala n'asturies, lo que nun dexa de ser otra españolización.

Lo que nun entiendo ye'l motivu pol qu'esta sección se llama Eo-Navia, y non Navia-Eo. Eso sí ye realmente curioso.