Alderique:Anycall

Contenido de la página no disponible en otros idiomas.
De Wikipedia

Vaya artículu más raru, nun hai cristo que lu entienda. ¿será spam o dalgo asemayao fecho por daquién de la empresa que sabe tanto d'asturiano como yo de coreano?


Paez que ye un coreanu qu'anda metiendo nes wikis toles empreses coreanes que se-y ocurren. Les empreses esisten, hailes conocíes y hailes que lu paecen, al menos pol aspeutu de les sos webs. Nun sé, nes wikin n'inglés y español entá nun les esborraron. Jesusito 10:39, 14 mayu 2006 (UTC)

Pues yo pienso que la mayoría tal y como tan no son más que spam. Mira-y por exemplu Daum Direct1. ¿Qué tien de enciclopédico eso? Ye na más que pa poder poner en enllaz a la páxina de la empresa. La Wikipedia nun ye pa eso. Si la empresa lo merez, se le fae un buen artículu, pero llenar esto de enllaces a páxines de empreses... Voi recopilar toles páxines d'estes y facer una votación a ver que pensáis, porque hai delles que podríen pasar por entamos, pero ye qu'otres como esta nun lleguen ni a eso. Con esto sólo se fae que pierda calidá la enciclopedia. --Omarete (mensaxes) 17:49, 14 mayu 2006 (UTC)