Alberto Cormillot

De Wikipedia
Alberto Cormillot
Vida
Nacimientu 31 d'agostu de 1938 (85 años)
Nacionalidá Bandera d'Arxentina Arxentina
Estudios
Estudios Facultad de Ciencias Médicas (Universidad de Buenos Aires) (es) Traducir
Universidad Isalud (es) Traducir
Universidá de Xinebra
Llingües falaes castellanu
Oficiu médicu
Cambiar los datos en Wikidata

Alberto Everardo Julio Nicolás Cormillot (31 d'agostu de 1938) ye un médicu arxentín especializáu en nutrición y obesidá, amás ye educador pa la salú, escritor, conferenciante y comunicador social.

Trayeutoria[editar | editar la fonte]

El Doctor Cormillot disertando nel plenariu d'ALCO en 2014.

El doctor Alberto Everardo Julio Nicolás Cormillot nació'l 31 d'agostu de 1938, na ciudá de Buenos Aires, Arxentina. El so güelu, Jules Cormillot, que darréu acastellanaría'l so nome por Julio, aportara a Buenos Aires en 1890 a los 15 años.[1] Ye reconocida la so trayeutoria médica, especializada n'obesidá y salú, y les sos emprendimientos nel mesmu ámbitu.

Graduóse na Facultá de Medicina de la Universidá de Buenos Aires en 1961. Dedicóse al tratamientu de gruesos y los sos familiares, y a la capacitación de profesionales en dicha especialidá. Creó y dirixe instituciones como Clínica de Nutrición y Salú, Dieta Club (grupos profesionales pa endelgazar) y Fundación ALCO (grupos de autoayuda), con actividá en gran parte d'Arxentina y en dellos países del mundu. Dirixe los sitios web www.drcormillot.com y DietasCormillot.

Fundó l'Institututu Arxentín d'Alimentos y Nutrición (IAAN) y la carrera oficial d'Instructor en Salú, Alimentación y Actividá Física, de nivel universitariu. Ye direutor y profesor de dicha carrera y tamién de la Llicenciatura en Nutrición, dambes dictaes por Universidá Isalud.

Publicó y presentó cerca de 100 trabayos científicos en revistes y congresos internacionales. Participó viviegamente en más de 500 congresos y xuntes científiques. Ye miembru de diverses sociedaes científiques nacionales ya internacionales. Tien un posgráu n'educación terapéutica pa enfermedaes cróniques (Xinebra, Suiza).

Escribió más de 50 llibros -la mayoría d'educación pa la salú- y siete coleiciones de fascículos. Dirixe la revista Vivir Meyor, nome que tamién llevó'l programa de televisión que presentó mientres munchos años. Presentó'l panel de profesionales del ciclu Cuestión de Pesu, emitíu por Canal 13 d'Arxentina, (2006/14), que tuvo protagonismu na sanción de la llei que reconoz a la obesidá como una enfermedá.

Foi ministru d'Aición Social na provincia de Buenos Aires y secretariu calidable de Vida de la Ciudá de Buenos Aires.

Ye padre de dos fíos y tien trés nietes. Apasionar l'estudiu, la llectura y la música. Fixo deportes y, yá nel maduror, dedicóse a aprender y baillar tap; realizó delles presentaciones en televisión y teatros.

En 2012 foi-y diagnosticáu tempranamente cáncer de colon, extirpado quirúrgicamente ensin dexar consecuencies.[2]

Los oríxenes de ALCO[editar | editar la fonte]

Nel añu 1967, un grupu de persones que se trataben en Clínica Cormillot (antecesora de Clínica de Nutrición y Salú), nel barriu de Flores, empezó a axuntase y dar forma a un proyeutu solidario y abierto a la comunidá.

Foi según, en 1974, Quique Barilari, un paciente externado de la clínica, tomó la responsabilidá, xunto a otros gruesos en recuperación, de buscar el llugar físicu pal funcionamientu del proyeutu. Esi foi l'orixe d'ALCO, qu'a partir d'ehí funcionó ininterrumpidamente y tresformóse na organización de autoayuda pal tratamientu de la obesidá más grande del mundu de fala hispana, per onde pasaron unos cuatro millones de persones a lo llargo de más de 40 años.

Cincuenta años de médicu Graduáu en 1961 na Facultá de Medicina de la Universidá de Buenos Aires, en 2011 cumplió 50 años como médicu.

Festexó les sos bodes d'oru cola medicina con una emotiva ceremonia na Aula Magna d'esa alta casa d'estudios, xunto a los sos familiares y gran cantidá de compañeros, amigos, maestros, profesores, collaboradores y colegues del ámbitu de la salú, la prensa y el tap.

Los sos múltiples agradecimientos incluyeron a les persones ya instituciones que la ayudaron a reconocer y transitar la so vocación, según a quien lo ayudar a acolumbrar cuál nun yera'l so verdaderu camín. Asina, almitió y festexó el "güeyu clínicu" d'aquel teniente qu'en 4º añu del Llicéu Militar favoreció la so espulsión con una nota que la describía como "inestable y aponderáu, rique constante vixilancia, escarez de condiciones militares, inadaptable nel llicéu, nun puede ser suboficial".

Cincuenta años nos medios de comunicación[editar | editar la fonte]

Col deséu d'emular al pediatra y sanitarista arxentín Florencio Escardó na so capacidá pa sopelexar información médica, Cormillot entró nel programa Bones tardes, enforma gustu (creáu y empobináu por Pedro Muchnik), como un reemplazu, en 1964. Al tiempu tenía al so cargu una columna de cinco minutos. Trabayó xunto a Annamaría Muchnik, Petrona C. de Gandulfo, el doctor Florencio Escardó, Guillermo Lázaro, Geno Díaz, Maisabé y depués la mayoría de los que fixeron los programes llariegos en 50 años.

Aquella dómina marcó l'empiezu de la so presencia nos medios masivos. Participó en toles canales de televisión abierta y en munchos de cable; en radio, diarios y revistes. Na pantalla chica formó parte de dellos programes míticos como Matinée, el Noticieru de Canal 11 y del antiguu ATC, onde tamién presentó La hora de la salud. En televisión per cable tuvo a cargu del programa Vivir meyor, ciclu que mereció'l premiu Martín Fierro al meyor programa de salú per cable nel 2000.

Años más tarde realizó la conducción médica de Cuestión de Pesu, ciclu que tuvo una incidencia clave na sanción de la llei d'obesidá.

En radio trabayó xunto a Cacho Fontana, Héctor Larrea y Antonio Carrizu mientres dellos años en Rivadavia. Más tarde Daniel Hadad convocar para Radio 10, proyeutu que-y abrió les puertes del noticieru de C5N y Mañanes Arxentines. Participa hasta la fecha nel programa Cada mañana, xunto a Marcelo Longobardi, Rolo Villar y María Isabel Sánchez.

Publicó más de 50 llibros y más de 300 materiales pedagóxicos que la so distribución ente toos supera'l millar d'exemplares. Trabayó en cuasi tolos periódicos: dende Clarín Rural, pasando por La Razón, La Nación, La Prensa y Tiempu Arxentín. Confiaron nél les editoriales Atlántida, Planeta, Abril, Perfil, Paidós y Producciones Publiexpress, que publica la revista Vivir Meyor, pionera como mediu gráficu con información sobre salú y calidá de vida, que Cormillot dirixe dende 2001.

Dende la web brinda información científicamente sofitada al traviés de www.drcormillot.com.

Cormillot nos medios
  • Participó en 12.000 emisiones de televisión y radio como direutor, conductor y columnista.
  • Participó nunes 2.000 entrevistes y publicó de más de 4.000 notes en distintes revistes selmanales.
  • Produció alredor de 3.000 notes pa 100 diarios de tol país.
  • Escribió unos 50 llibros de divulgación, dalgunos superaron los 100 mil exemplares, 7 coleiciones de fascículos, el primer llibru médicu d'obesidá de l'Arxentina y participó d'otros 5 n'Arxentina y EEXX. Realizó un llibru de ficción con Dalmiro Sáenz que tuvo 6 ediciones n'Arxentina y una n'España.
  • Dende Clínica Cormillot, ALCO, Dieta Club y el IAN (Institutu Arxentín de Nutrición) dirixó la publicación de más de 300 cuaderninos.
  • Realizó cinco exposición de salú. Les más recordaes son Expovida, qu'incluyía la muñeca xigante Alicia, que se percorría pel so interior amosando'l cuerpu y cómo curialo, Expodiet, y Vida sana, na que llogró'l Récor Guiness pol sándwich más llargu del mundu (20 metros).

Llibros escritos[editar | editar la fonte]

Apaiciones en televisión[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

1. * so_cirugia_de_cancer_de_colon.html Cormillot fala de la so ciruxía de cáncer de colon

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]