Ahmad Ismail Ali

De Wikipedia
Ahmad Ismail Ali
Defense Minister (en) Traducir

26 ochobre 1972 - 28 avientu 1974
Mohammed Ahmed Sadek - Mohamed Abdel Ghani el-Gamasy (es) Traducir
Chief of the General Staff of Egypt (en) Traducir

10 marzu 1969 - 11 setiembre 1969
Abdul Munim Riad - Mohammed Ahmed Sadek
Vida
Nacimientu El Cairu14 d'ochobre de 1917[1]
Nacionalidá Bandera de Exiptu Exiptu
Muerte Londres25 d'avientu de 1974 (57 años)
Estudios
Estudios Academia Militar Egipcia (es) Traducir
Llingües falaes árabe
Oficiu militar
Serviciu militar
Cuerpu militar Ejército de tierra de Egipto (es) Traducir
Graduación mariscal de campo (es) Traducir
Lluchó en Segunda Guerra Mundial
Guerra árabe-israelina de 1948
Guerra del Sinaí
Guerra de los Seis Díes
Guerra de Gastadura
Guerra del Yom Kippur
Cambiar los datos en Wikidata

Ahmad Ismail Ali. (14 d'ochobre de 1917El Cairu – 25 d'avientu de 1974Londres). Militar exipciu. Comandante en Xefe del exércitu y Ministru de la Guerra al declarase'l enfrentamientu del Yom Kippur con Israel en 1973.

Graduáu de l'academia militar d'El Cairu en 1938, sirvió pa los aliaos mientres la Segunda Guerra Mundial. Foi comandante mientres la Guerra de la Independencia d'Israel en 1948 al cargu d'una brigada. Entrenáu nel Reinu Xuníu y más tarde na Xunión Soviética, participó na Guerra de Suez en 1956 y en la de los Seis Díes en 1967.

Nomáu Xefe del Estáu Mayor en 1969, foi cesáu al poco tiempu pol presidente, Gamal Abdel Nasser, arriendes de les incursiones aérees israelines sobre territoriu exipciu que nun fueren repelidas. Sicasí, muertu Nasser, Anwar el-Sadat nomar Xefe del Serviciu d'Intelixencia en 1970. N'ochobre de 1972 acompañó a primer ministru Aziz Sidqi nuna visita a Moscú, destacando pocu dempués por encalorar un golpe d'estáu. Al poco foi nomáu Ministru de Guerra en sustitución de Muhammad Sadeq que se manifestara contrariu a la influyencia soviética n'Exiptu.

La so faceta más conocida foi la preparación del ataque por sorpresa a Israel, planiáu xunto a Siria, na conocida como Guerra del Yom Kippur que, finalmente, saldar con un fracasu del exércitu exipciu. Sicasí, el so sofitu a la estratexa pa cruciar el Canal de Suez escurrida pol Xefe d'Estáu Mayor ufiertó, tocantes a táctica, resultaos positives.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Afirmao en: autoridaes BNF. Identificador BnF: 15530205m. Apaez como: Aḥmad Ismāʿīl. Autor: Biblioteca Nacional de Francia. Llingua de la obra o nome: francés.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]