Agricultura industrial

De Wikipedia

La agricultura industrial ye aquella agricultura que se centra na producción masiva de productos fechos pal prestu del home y lleva un altu nivel de tecnificación y precisa una alta inversión de capital, enerxía y otros recursos, riquiendo de normal trabayu esternu y ayuda d'especialistes. Ye dudosu que seya sostenible n'ausencia d'una fonte masiva d'enerxía barata como la llograda, con altu costo ambiental, de los combustibles fósiles pal ser humanu.

Una carauterística esencial ye la orientación nes esplotaciones agrícoles y ganaderes escontra un productu determináu, y esto da llugar a los monocultivo.

A diferencia de l'Agricultura agroecológica≫ ésta estrayi una mayor producción al cultivu, de manera que'l negociu faise más rentable. Estes son les principales ventayes de l'agricultura industrial:

  • Puede sacase -como yá se dixo enantes- un mayor provechu al cultivu industrial
  • Hai más diversidá d'alimentos
  • Puede estrayese una gran cantidá de cultivu algamadizu al respective de la producción de vexetales,alimentos y etc.Munches d'estes son importantes pa la vida cotidiana y el bienestar del ser humanu.

Ye la postrera etapa del procesu de intensificación de l'agricultura que lleva a un desplazamientu de l'agricultura de mediana escala pa dar pasu a la gran industria del campu, integrada a los agru negocios y a les cadenes d'esportación.[1]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «Industrial agriculture - New World Encyclopedia». Consultáu'l 13 de xunetu de 2016.

Ver tamién[editar | editar la fonte]