Aeropuertu de Zrenjanin

Coordenaes: 45°20′23″N 20°27′15″E / 45.3398°N 20.4541°E / 45.3398; 20.4541
De Wikipedia
Aeropuertu de Zrenjanin
Aerodrom Zrenjanin
aeropuertu
Llocalización
PaísBandera de Serbia Serbia
Provincia autónoma (es) Traducir Voivodina (es) Traducir
Distritu Distrito de Banato Central (es) Traducir
Conceyu Zrenjanin City (en) Traducir
Ciudad (es) Traducir Zrenjanin (es) Traducir
Coordenaes 45°20′23″N 20°27′15″E / 45.3398°N 20.4541°E / 45.3398; 20.4541
Aeropuertu de Zrenjanin alcuéntrase en Serbia
Aeropuertu de Zrenjanin
Aeropuertu de Zrenjanin
Aeropuertu de Zrenjanin (Serbia)
Altitú 75 m
Xestión Gobierno de Serbia (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

L'Aeropuertu de Zrenjanin (en serbiu llatín: Aerodrom Zrenjanin, Cirílicu: Аеродром 3peњaнин) (IATA: ZREOACI: LYZR) ye un aeropuertu allugáu nel Conceyu de Zrenjanin, Serbia, que reemplazó en 1977 al antiguu aeropuertu de Zrenjanin construyíu en 1929 en Bagljaš, y conocíu como Yčka (pola so proximidá a dichu pueblo). L'aeropuertu ye utilizáu pa cuestiones deportives y de negocios, y utilizáu pa la formación de nuevos pilotos. Cola reconstrucción en cursu, va convertir n'aeropuertu internacional.

Allugamientu[editar | editar la fonte]

L'aeropuertu de Zrenjanin atopar a namái 7 quilómetros al sureste de Zrenjanin, y al este del pueblu de Yčka na autovía ZrenjaninBelgráu. Atopar a 75 metros sobre'l nivel del mar y tien una estensión de 300 hectárees.

Historia[editar | editar la fonte]

Los alemanes construyeron l'aeropuertu con una pista de formigón (1.800 metros de llargu y 50 metros d'anchu - la mayor del mundu nesi momentu) en 1942 mientres la ocupación de la rexón de Banato (onde ta Zrenjanin). L'aeropuertu foi utilizáu pola Luftwaffe pa efectuar ataques militares en Serbia mientres la Segunda Guerra Mundial. Tres la guerra, l'aeropuertu y la rexón volvieron a manes serbies. La pista de formigón foi destruyida pola armada yugoslava en 1948 a empiezos de la crisis d'Informbiro y los restos d'esta entá son visibles.

Total reconstrucción del aeropuertu (en procesu)[editar | editar la fonte]

Fase 1 (práuticamente completada)[editar | editar la fonte]

La primer fase contempla la construcción d'una torre de control, hangar, terminal, plataforma y otros elementos esenciales. El consorciu de la ciudá de Zrenjanin ta anguaño axuntando los 650.000€ necesarios pa financiar la construcción y dar al aeropuertu de Yčka la condición d'Aeropuertu Internacional. L'aeropuertu va poder allugar a venti aviones en cualquier momentu.

El 7 de mayu de 2007, l'aeropuertu de Zrenjanin llogró la llicencia pa cuntar con tráficu de pasaxeros y carga de la Direición de Tráficu Civil Aereu.

Fase 2[editar | editar la fonte]

La segunda fase de la reconstrucción, valorada en 3 millones d'euros, va dexar recuperar la pista de formigón alemana, paralela a la pista de yerba. La conclusión de la fase 2 va dexar el despegue y aterrizaxe d'aviones de carga y pasaxe.

Alcuerdu con Vizium Air[editar | editar la fonte]

En setiembre de 2008, la compañía austriaca Vizium Air (representante xeneral de Diamond Aircraft, el mayor fabricante d'aviones d'ociu n'Europa) robló un alcuerdu col consorciu de la ciudá de Zrenjanin qu'inclúi la construcción d'instalaciones de fabricación d'aviones d'ociu (apertura de dos instalaciones de producción), un centru d'atención y una escuela de vuelu en Zrenjanin cola reconstrucción de la pista de formigón, que va dar emplegu a 400 persones.

La compañía austriaca anunció apocayá que tenía cuenta de adquirir 15 hectárees adicionales cerca del aeropuertu de Yčka y va invertir 30 millones d'euros nel desarrollu de la industria aeronáutico de Serbia.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Fuentes[editar | editar la fonte]


Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]