Adrienne Clarkson

De Wikipedia
Adrienne Clarkson
gobernador general de Canadá (es) Traducir

7 ochobre 1999 - 27 setiembre 2005
Roméo LeBlanc - Michaëlle Jean
Vida
Nacimientu Ḥong Kong británicu10 de febreru de 1939[1] (85 años)
Nacionalidá Bandera de Canadá Canadá
Ḥong Kong británicu
Familia
Padre William Poy
Casada con Stephen Clarkson
John Ralston Saul (es) Traducir
Hermanos/es Neville Poy
Estudios
Estudios Trinity College (es) Traducir
Universidá de París
Lisgar Collegiate Institute (es) Traducir
Llingües falaes inglés
cantonés (es) Traducir
francés
Oficiu periodista, novelista, autobiógrafa, musicóloga, escritorapolítica
Premios
Creencies
Relixón anglicanismu
IMDb nm0165071
adrienneclarkson.com
Cambiar los datos en Wikidata

Adrienne Clarkson (de soltera, Poy) foi la gobernadora xeneral de Canadá ente 1999 y 2005. Nació en Ḥong Kong el 10 de febreru de 1939 y en 1942 camudóse xunto cola so familia a Ottawa, Canadá. Estudió inglés y francés na Universidá de Toronto y tamién na Universidá de París en Francia, y ye totalmente billingüe.

En 1962 casóse con Stephen Clarkson, un profesor de ciencies polítiques de la Universidá de Toronto. Tuvieron dos fíos, Blaise y Kyra. La pareya divorciar en 1975.

Per munchos años, Clarkson trabayó pa la CBC, la corporación de televisión y radio canadiense. En 1999 casóse nuevamente col escritor canadiense John Ralston Saul. El mesmu añu, el Primer ministru de Canadá, Jean Chrétien, nomó a Clarkson como gobernadora xeneral, y la Reina aceptar.

Xeneralmente, los mandatos de los gobernadores xenerales de Canadá son de cinco años, anque los periodos pueden ser allargaos por un máximu de dos años. En setiembre de 2004, el Primer ministru Paul Martin estendió formalmente'l mandatu de la Señora Clarkson per un añu hasta la seronda de 2005. N'agostu de 2005, él encamentó formalmente que la Reina designe a Michaëlle Jean como la socesora de Clarkson, y Jean asumió oficialmente'l puestu'l 27 de setiembre de 2005.

Al pie del so segundu maríu, Adrienne Clarkson viaxó y rellacionóse con más xente que cualesquier otru Gobernador Xeneral na historia canadiense. Viaxó tamién a munchos otros países y continentes - como Afganistán, Sudamérica y Europa - pa visitar a soldaos canadienses y pa fortalecer les rellaciones con otres naciones. Dellos miembros del gobiernu canadiense emponderaron la so dedicación al so país y dalgunos llamar "una de les meyores Gobernadores Xenerales na historia de Canadá".

Adrienne Clarkson ye Miembru Honorariu de la Fundación Internacional Raoul Wallenberg.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]