Adriana Tono

De Wikipedia
Adriana Tono
Vida
Nacimientu Cartagena de Indias27 de setiembre de 1977 (46 años)
Nacionalidá Bandera de Colombia Colombia
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu periodistamodelu
Cambiar los datos en Wikidata

Adriana Tono Vélez (27 de setiembre de 1977Cartagena de Indias) ye una presentadora, periodista y modelu colombiana, qu'amás hai incursionado como cantante.

Entamos[editar | editar la fonte]

Nacida como segunda fía de Pedro Rafael Tono Lemaitre y de Marta Elena Vélez de La Espriella, dambos pertenecientes a prestantes families cartageneras, de quien Adriana recibió dende la so temprana infancia una esmerada educación con amplios enclinos artísticos. Al terminar los sos estudios de secundaria nel Colegio George Washington de Cartagena, viaxó a Francia p'aprender francés y formase en cantar. Dempués d'un par d'años tornó a Colombia y anicióse en Bogotá, onde estudió cuatro años de psicoloxía y a partir del añu 2001, empezó a estudiar actuación y espresión oral.

Trayeutoria como presentadora[editar | editar la fonte]

Nel segundu semestre de 2002, cola salida de la presentadora de farándula Catalina Aristizábal, la Canal RCN contrató a dos nueves cares pa la presentación: Adriana y la modelu Claudia Bahamón, qu'acompañaben a la tamién presentadora Andrea Serna.

Nesta etapa de presentación en Noticias RCN, “El Tono”, como tamién ye conocida, imprimió-y el so estilu personal con espresiones como “Hola, Hola” y “Quedamos A Tono” a la franxa d'entretenimientu nel noticieru de les fines de selmana. Nun foi un secretu les disputes que la so compañera de set Claudia Bahamón tuvo con Adriana, siendo esta una de les causes por que Tono, dir de RCN pa la competencia, a la Canal Caracol.

La so etapa en Caracol empezó a fines del añu 2004, en Caracol Noticies de les 12:30, na seición de farándula, que tresmitíen en direuto dende llugares d'importancia turística, cultural, o histórica, convirtiéndose asina nuna de les principales presentadores de la franxa y emitiendo esta seición dende eventos de gran importancia como'l Reináu Nacional de Guapura na so ciudá natal Cartagena y antroxos como'l de Barranquilla y l'Antroxu de Blancos y Negros en Pasto. Nel mes d'ochobre de 2005, Adriana retirar de la Canal Caracol p'asumir el procesu de grabación y de promoción del so primer álbum musical, tornando a Caracol Noticies nel 2007.

Nel mes de marzu de 2013, dexa la Canal Caracol pa pasar a formar parte del Noticieru CM&, dirixíu por Yamid Amat, pa presentar la seición de confidenciales políticos "1, 2, 3". y mentanto Entertainment Channel pa presentar unos de los programes d'entretenimientu

Incursión musical[editar | editar la fonte]

Nacida nuna familia d'artistes, recibió dende bien ceo la influyencia musical de los sos tíos el pianista José Luis Tono Lemaitre y la cantante de boleros Maty Tono Lemaitre, lo mesmo que de otros parientes qu'adulces fueron imprimiendo n'Adriana'l gustu por la música y el cantar. El xéneru col qu'Adriana empezó a cantar foi'l del boleru, sicasí, p'atopar mayores posibilidaes dientro del mundu de la música mundial, Adriana incursionó en xéneros musicales como'l pop. Nel mes d'ochobre de 2005, Adriana retirar de la Canal Caracol p'asumir el procesu de grabación y de promoción del so primer álbum musical llamáu “Rompiendo Esquemes” enfocáu al sector infantil, y que foi producíu en compañía del so primu'l músicu y compositor Eduardo Cabas de La Espriella. Dicha producción recibió dures crítiques y nun foi esitosu. Nel 2012 Adriana xunir col Grupu “La mía” y saquen el senciellu “Flor Moyada”

Actividá social[editar | editar la fonte]

Adriana caracterizóse por ser una abanderada de les causes benéfiques, a tal puntu de llegar a instituyir la so propia “Fundación A Tono”, dende onde xestó dellos proyeutos humanitarios pa sofitar a los menos favorecíos principalmente neños de Cartagena. Tamién ye de resaltar les campañes que lideró polos soldaos colombianos Muertu en combate mancaos en combate, siendo unu de los sos lemas “Siéntome arguyosa d'ustedes y por eso toi equí”.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]