Adriana Cisneros

De Wikipedia
Adriana Cisneros
Vida
Nacimientu Caraques17 d'avientu de 1979 (44 años)
Nacionalidá Bandera de Venezuela Venezuela
Residencia Caraques
Nueva York
Miami Beach (es) Traducir
Familia
Padre Gustavo Cisneros
Madre Patricia Phelps de Cisneros
Casada con Nicholas Griffin
Estudios
Estudios Universidá de Columbia
Escuela de negocios de Harvard (es) Traducir
Universidá de Nueva York
Academia Deerfield
Oficiu empresariaperiodista
adrianacisneros.com…
Cambiar los datos en Wikidata

Adriana Cisneros Phelps de Griffin (17 d'avientu de 1979Caraques) ye la CEO y Vice Chairman de la Organización Cisneros, una compañía privada de medios de comunicación, entretenimientu, medios dixitales, inversiones inmobiliaries, desarrollos turísticos y productos de consumu con presencia en dellos países del mundu[1].

Biografía[editar | editar la fonte]

Adriana ye nieta del fundador de la Organización Cisneros, Diego Cisneros, y fía del Chairman del Grupu, Gustavo Cisneros,

Dende 2009, Adriana Cisneros desempeñóse como Presidente de la Fundación Cisneros, una organización ensin fines d'arriquecimientu fundada por Gustavo Cisneros y Patricia Phelps de Cisneros, que les sos actividaes busquen fomentar la educación y la cultura n'América Llatina.[2]

Adriana supervisa les iniciatives educatives desenvueltes pola Fundación Cisneros, como Actualización de Maestros n'Educación (AME), un programa en llinia de capacitación pa docentes.

Organización Cisneros[editar | editar la fonte]

Depués del so nomamientu al mandu de la Organización Cisneros, Adriana Cisneros estructuró el Grupu en cuatro divisiones corporatives:

  • Cisneros Media: División qu'inclúi les empreses de medios de comunicación y entretenimientu. Ente elles a Venevisión, canal de televisión líder de Venezuela;[3] según les canales de cable llatinoamericanos Venevisión Plus, VmasTV y VePlusTV; y l'Organización Miss Venezuela, que tien un récor de seis corones Miss Mundu y siete Miss Universu.[4] Amás d'empreses corporatives como Cisneros Media Distribution, Venevisión Productions, los sellos discográficos VeneMusic y Siente Music; y la productora y promotora de conciertos VeneShow.
  • Cisneros Interactive: División de medios dixitales creada en 2011 y enfocada en redes de publicidá dixital y móvil, comerciu electrónicu, xuegos sociales y “crowd-funding”. Inclúin empreses como RedMas y Adsmovil; amás d'inversiones n'empreses como Cuponidad,[5] Mobly, Idea.me y Queremos.
  • Cisneros Real Ta: División inmobiliaria que la so inversión emblemática ye Tropicalia,[6] un Desarrollu Turísticu Sustentable allugáu en República Dominicana.
  • Productos de Consumu y Servicius: División formada por Llaboratorios FISA, l'axencia de Viaxes Saeca y l'empresa de comunicaciones Americatel.

Afiliaciones y Títulos[editar | editar la fonte]

Adriana Cisneros ye miembru del Comité Executivu y Direutora de l'Academia Internacional d'Artes & Ciencies de Televisión (International Emmy’s),[7] tamién miembru del Conseyu Internacional de Fondu p'América Llatina y el Caribe del Muséu d'Arte Moderno en Nueva York (MoMA), miembru de la xunta directiva del MoMA PS1, de la Filarmónica de Los Angeles y miembru fundador de Endeavor Miami.[8]

Coles mesmes, ye miembru de la xunta del Latin American Board de la Universidá de Georgetown, y ye term member del Council of Foreign Relations. Ye tamién inversionista priváu de NXTP Labs, y funge como inversionista y mentora del Acelerador Dixital 21212 de Brasil. Ye amás miembru de YPO Intercontinental, y de New York City and Americas Gateway Chapters.

Estudios[editar | editar la fonte]

Adriana Cisneros graduar na Universidá de Columbia en 2002 y darréu llogró una maestría en periodismu na Universidá de Nueva York (2005). Igualmente, graduar del Programa pal Desarrollu del Lideralgu (PLD) de la Escuela de Negocios de la Universidá de Harvard en 2010.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]