Adelaida de Hohenlohe-Langenburg

De Wikipedia
Adelaida de Hohenlohe-Langenburg
Vida
Nacimientu Langenburg20 de xunetu de 1835[1]
Nacionalidá Reinu de Wurtemberg
Residencia Dresde
Muerte Dresde[2]25 de xineru de 1900[1] (64 años)
Sepultura Castillo de Primkenau (es) Traducir
Familia
Padre Ernesto I de Hohenlohe-Langenburg
Madre Feodora de Leiningen
Casada con Federico VIII de Schleswig-Holstein-Sonderburg-Augustenburg (es) Traducir (1856 – )[3]
Fíos/es
Hermanos/es
Pueblu Hohenlohe-Langenbourg
Estudios
Llingües falaes alemán
Oficiu aristócrata
Cambiar los datos en Wikidata

La princesa Adelaida de Hohenlohe-Langenburg (20 de xunetu de 1835Langenburg – 25 de xineru de 1900Dresde) foi sobrina de la reina Victoria del Reinu Xuníu. Foi la segunda fía del príncipe Ernesto I de Hohenlohe-Langenburg y la princesa Feodora de Leiningen, hermana mayor de la reina británica.[5]

Propuesta de matrimoniu de Napoleón III[editar | editar la fonte]

En 1852, poco tiempu dempués de convertise n'emperador de Francia, fíxose una propuesta a los sos padres pidiendo la mano a favor de Napoleón III. Anque los dos nunca s'habíen vistu, les ventayes polítiques pal emperador yeren innegables, dende'l puntu de vista internacional podríen traer un alcuerdu ente Francia y el Reinu Xuníu, amás de emparentar a los Bonaparte con una dinastía respetable. Por cuenta de que la novia yera, oficialmente, una princesa alemana menor y asina mesmu miembru de la familia real británica, el riesgu de refuga yera pequeñu y la novia podía tar estimada yá qu'en cuenta de un matrimoniu real namái tendría que convertise al catolicismu.

Ello ye que la propuesta espantó a la reina Victoria y cafió al príncipe consorte, que nun quería dar una llexitimidá pública al réxime políticu de Francia, amás considerábase que la so duración sería curtia. La corte británica caltuvo estrictu silenciu escontra la familia Hohenlohe mientres les negociaciones del matrimoniu, el so propósitu yera manifestar el refugu de la reina Victoria escontra la idea que Napoleón III aportara al so sobrín políticu.

Los sos padres, entendiendo'l desinterés británicu como una desaprobación, tornaron la ufierta matrimonial francesa dexando ablayada a la so nueva fía de 16 años. Entá considerando qu'esta primer negativa pudo ser una estratexa de la familia Hohenlohe pa llograr una posición más ventaxosa con al respective de la so fía, el fechu foi que Napoleón escaeció los sos planes cola princesa Adelaida y dirixó'l so interés escontra la virtuosa condesa de Teba.[6]

Matrimoniu y fíos[editar | editar la fonte]

El 11 de setiembre de 1856, Adelaida casóse con Federico VIII, duque de Schleswig-Holstein. Fueron padres de siete fíos:[7]

Una pequeña islla na Tierra de Francisco José, islla Adelaida, foi llamada nel so honor Princesa Adelaida pola Espedición austrohúngara al Polu Norte. La princesa Adelaida ye ascendiente direuta de la reina Sofía d'España.

Ancestros[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. 1,0 1,1 Afirmao en: The Peerage. Identificador de persona en The Peerage: p10368.htm#i103673. Apaez como: Adelheid Prinzessin zu Hohenlohe-Langenburg. Data de consulta: 9 ochobre 2017. Autor: Darryl Lundy. Llingua de la obra o nome: inglés.
  2. URL de la referencia: http://digital.slub-dresden.de/id31456492Z/22.
  3. Identificador de persona en The Peerage: p10368.htm#i103673. Data de consulta: 7 agostu 2020.
  4. 4,0 4,1 4,2 Afirmao en: The Peerage. Llingua de la obra o nome: inglés. Autor: Darryl Lundy.
  5. "Princesa Feodora de Leiningen", Wikipedia.org
  6. Diesbach, Ghislain de (1967). Secrets of the Gotha, translated from the French by Margaret Crosland, Londres: Chapman & Hall, páx. 134–136.
  7. "Federico VIII, duque de Schleswig-Holstein", Wikipedia.org

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]