Ada de la Cruz

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Ada de la Cruz
Miss Rep Dominicana 07 Ada Aimee.jpg
Vida
Nacimientu

Villa Mella Traducir15  de xunu de 1985

(34 años)
Nacionalidá dominicana
Oficiu
Oficiu modelu, participante en concursos de belleza y actriz
Altor 1,83 metru
Cambiar los datos en Wikidata

Ada Aimée de la Cruz Ramírez (15 de xunu de 1985, Santu Domingu) ye una modelu, actriz y política dominicana. Ada foi Miss República Dominicana 2009 y participó nel Miss Mundu 2007, quedando ente les semifinalistas, y otra vegada participó en Miss Universu 2009 quedando como primer finalista.

Primeros años[editar | editar la fonte]

Ada nació en Santu Domingu pero se crio en Villa Altagracia, tornó a Santu Domingu a la edá de 14 años, vive cola so madre Ana Martínez Ramírez, y los sos güelos Celeste Ramírez y Ventura Garabito, el so hermanu de 9 año Adrián y la so pequeña prima.

Miss República Dominicana[editar | editar la fonte]

En 2007 compitió nel concursu de Miss Mundu 2007 quedando semifinalista. Foi la primer dominicana en ganar el concursu de Miss World Beach Beauty. Participó en pasareles internacionales, como Miami Fashion Week, New York Fashion Week, Dominicana Moda, ente otros. Ye la segunda muyer de traces Africanes en ganar el concursu de guapura Miss República Dominicana dempués de Ruth Ocumárez nel 2002.

Foi coronada Miss República Dominicana 2009, representando'l llugar d'orixe de los sos güelos, la provincia de San José de Ocoa, el 23 d'agostu de 2009 Ada de la Cruz quedó primer finalista del concursu Miss Universu 2009, siendo la primera en ganar esti puestu representando al so país República Dominicana. [1], el so contrincante na final.

Miss República Dominicana Universu 2009[editar | editar la fonte]

Nesti certame de guapura nacional participaron más de 25 provincies de la república, la comunidá dominicana en Estaos Xuníos y el Distritu Nacional. Ada Aimeé foi en representación de la provincia San José de Ocoa, siendo asina, la primer muyer representante d'esta provincia, en coronase Miss República Dominicana Universu. Al llegar, Ada (San José De Ocoa), foi electa ente les 12 semifinalestas pol so desempeñu nes pruebes preeliminares, d'ellí pasó les pruebes finales de: traxe de Bañu nel cual llució'l traxe de bañu típico de dos pieces, el so tan espodáu cuerpu, el so glamour, el to equilibriu y el so porte, facer merecedora d'una escelente participación y de un puntaje de 9.564, siendo la merecedora tamién del primer llugar nesta pasarela, de manera tal, que se convirtió n'arguyu pa la so Provincia y pa la so familia; el traxe de nueche, foi la pasarela na que destacó depués, iguáu por Leonel Lliriu (importante diseñor de modes de la República Dominicana), diseñáu con un color blaco formosu, testura subliminar y un escote perfeutamente apoderáu pa quien lo llucía, llogrando entós un puntaje de 9.543, siendo entós, la segunda de meyor pasarela en traxe de nueche, dempués de Sahoni Camarena, representante de la provincia San Cristóbal; asina llogró, Ada Aimée destacar de manera importante nos dos primeres pruebes finales, pasando a la etapa final ente les 6 finalistes pa la entruga final. Na entruga final foi la postrera en ser llamada pa responder, el xuez Luis Arturo Cambucha ye a quien-y toca preguntar -y, la entruga escoyida por esti xuez foi la siguiente: ¿crees tu que tenemos de llegalizar l'albuertu en República Dominicana? y ¿por qué?... La respuesta d'esta representante foi: Yo soi una persona que vengo d'una familia bien creyente en Dios y según Dios danos la vida, namái él tien derechu a quitar la; yo creo que tenemos de respetar la vida de cada ser humanu, por que nun sabemos quien nos diz el día de mañana: Toma Estrecha la mio mano, con esta respuesta foi merecedora de los aplausos del públicu y de la impresión de los xueces, quien la evaluaron con un puntaje de 9.831 y tamién, al ser la de mayor puntaje nesta etapa, por que porte la corona de Miss República Dominicana Universu 2009 y qu'asina pudo representar felicidá patria nel certame de Miss Universe 2009, llogrando una participación bien destacada y el llugar de primera finalista.

Dempués del so regresu[editar | editar la fonte]

Dempués que torna, del Miss Universe, actuó na película d'Alfonso Rodríguez Crime con actores internacionales como Ving Rhames y Lisbeth Santos. Tamién llogró un pequeñu papel na película Trópicu de Sangre, película en que participaron actores como Michelle Rodriguez, Cesar Evora y Sergio Carlo. Ada mostro parte del so cuerpu al desnudu nuna escena de la película. Nel 2010 postular pa Vicealcaldesa del conceyu de Santu Domingu Norte y ganó, esto causó un gran discutiniu yá qu'arrenunció al so títulu de Miss República Dominicana y Primer finalista nel Miss Universu. Tamién participó na película del direutor dominicanu Archie López, al pie de los comediantes Raymond Pozu y Miguel Verdes na película lotoman.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]






Predecesor:
Paola Torres
Miss Mundu Dominicana
2007
Socesor:
Nathali Montes d'Oca predecesor2 = Marianne Cruz
Predecesor:
{{{predecesor2}}}
Miss República Dominicana
2009
Socesor:
Eva Arias
Predecesor:
Bandera de Colombia Taliana Vargas
Primer finalista
2009
Socesor:
Flag of Jamaica.svg Yendi Phillips
Ada de la Cruz