Añu Internacional de los Montes

De Wikipedia
Añu Internacional de los Montes
Periodu de celebración 2011
Llugar de celebración Año Internacional
[editar datos en Wikidata]

L'Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes declaró l'añu 2011 Añu Internacional de los Montes.

Celebración[editar | editar la fonte]

El 20 d'avientu de 2006, l'Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes na Resolución 61/193 declaró l'añu 2011 Añu Internacional de los Montes.[1]

El 20 d'avientu de 2006, l'Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes aprobó la resolución pola que se declaraba 2011 Añu Internacional de los Montes. Esta celebración va resultar preséu pa tomar mayor conciencia de que los montes son parte integrante del desarrollu sostenible del planeta por cuenta de los beneficios económicos, socioculturales y ambientales qu'apurren. Con esti fin, va promovese l'acción internacional en pos de la ordenación sostenible, el caltenimientu y el desarrollu de too tipu de montes, incluyíos los árboles fuera d'ellos.

Ente les actividaes conmemorativas del Añu Internacional de los Montes figura l'intercambiu de conocencies sobre estratexes práutiques que favorezan la ordenación forestal sostenible y el retrocesu de la deforestación y la degradación de los montes. Con oxetu de facilitar la organización d'estes actividaes, afalar a los gobiernos a qu'establezan comités nacionales y centros de coordinación nos sos países respeutivos, y a que aúnen los sos esfuercios a los de les organizaciones rexonales ya internacionales y les organizaciones de la sociedá civil. La Secretaría del Foru de les Naciones Xuníes sobre los Montes (FNUB) va ser el centru de coordinación designáu pa la puesta en práutica del Añu Internacional de los Montes.

Ye la segunda vegada que s'asigna a los montes el so propiu «añu internacional». La primera foi en 1985, cuando'l Conseyu de la FAO pidió a tolos Estaos Miembros que concedieren una reconocencia especial a los montes nel cursu del añu con cuenta de centrar l'atención mundial na necesidá de caltener y protexer los montes; espertar la conciencia político y público no relativo a los recursos forestales; identificar y poner de relieve los factores qu'amenacien a estos recursos forestales; y movilizar a la población, y n'especial a los mozos, por que participaren n'actividaes empobinaes escontra la proteición de los montes.

Referencies[editar | editar la fonte]

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]