8madrid

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta

8madrid ye una canal española televisión llocal de caráuter autonómicu, qu'emite nel territoriu de la Comunidá de Madrid. Pertenez a Televisión Digital Madrid, grupu xestionáu pol presidente del Atlético de Madrid, Enrique Cerezo.

Historia de la canal[editar | editar la fonte]

La Comunidá de Madrid concedió en 2005, mediante concursu públicu, 10 llicencies de caráuter llocal a la empresa "Televisión Digital Madrid SLU" xestionada por Enrique Cerezo, pertenecientes a les demarcaciones de Madrid, Alcalá de Henares, Alcobendas,Parla, Aranjuez, Collado Villalba, Fuenlabrada, Móstoles, Pozuelo de Alarcón, San Martín de Valdeiglesias y Soto del Real. Estes demarcaciones cubren la totalidá de la provincia.

La cadena entamó les sos emisiones en marzu de 2006 na demarcación de Madrid.

Contenidos del canal[editar | editar la fonte]

La ufierta de 8madrid TV ta centrada nel cine nacional ya internacional, ya que la productora cinematográfica d'Enrique Cerezo cuenta con un catálogu de más de 3.000 películes. La cadena emite cine ensin cortes publicitarios nun 80%.

El resto de la programación de la canal ta compuesta por series (Calor tropical, Daniel Boone, Los Roldán), dibuxos animaos (Las auténticas aventuras del Profesor Thompson, programes de cocina (Para comerte mejor), amás de telenoveles (Rebeca), y cine eróticu na franxa de madrugada.

N'abril de 2008, 8madrid robla un alcuerdu con CRN pa la producción de los informativos llocales, baxo la denominación CRN Madrid. Esta colaboración caltúvose hasta l'entamu del añu 2010, cuando la canal decidió producir los sos propios informativos.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]