24 Hores por Relevos de La Fresneda

De Wikipedia
24 Hores por Relevos de La Fresneda
Xeneral
País España
Cambiar los datos en Wikidata

Les 24 Hores por Relevos de La Fresneda ye una carrera a cuerpu por relevos que se celebra añalmente na llocalidá del mesmu nome, que s'atopa nel conceyu de Siero, n'Asturies. Anguaño va pol so 9ª edición dende los sos empiezos en 2001, y nella participen dende neños o persones mayores de 80 años, vecinos del pueblu y aficionaos hasta campeones olímpicos. La competición inclúi repartu de distintos premios ente los corredores y el sortéu d'otros de mayor categoría pa los participantes, siendo'l so dosal el númberu col que participen en dichu sorteo.

Dinámica de la competición[editar | editar la fonte]

L'eventu deportivu desenvolver na Milla del Ultrafondista Jose Manuél García. Esti circuitu mide esautamente 1609 metros, esto ye, una milla, y gana el corredor que nel tiempu de 24 hores percuerra una mayor distancia. Esto nun significa qu'haya que correr les 24 hores siguíes, ye más, los corredores pueden folgar cuantes vegaes quieran, dise del circuitu y volver cuando lo deseyen. Los organziadores atópense asitiaos nun puestu de control nel metro 0 del circuitu, y los corredores encargar de caltenelos actualizaos sobre'l númberu de vueltes que dieron, pos nun ye necesariu informar vuelta a vuelta, sinón que ye posible por motivos d'axilidá, dar delles vueltes y depués comunicar les que se dieron a la organización, que de xacíu tendrá d'oldear esos datos y asegurase de que son veraces.

Solo una minoría participa nesti eventu con ánimu competitivu, ello ye que nun se premiaba al corredor y la corredora que más vueltes daba hasta la edición de 2008, hasta entós el aliciente pa participa yera practicar y reivindicar la práctica del deporte en La Fresneda, especialmente del atletismu. La mayoría de los participantes siguir viendo asina. Tamién s'utilizó l'eventu pa reivindicar la unión y harmonía ente los seres humanos seyan del llugar que sían.

Otru oxetivu de los corredores ye llograr la mayor distancia total percorrida posible. Ye nesti oxetivu onde los corredores non profesionales xueguen un papel más importante coles sos pequeñes aportaciones. Ye tamién unu de los elementos que más motiva a participar a persones ensin comprometer col atletismu. La distancia total nun fixo más qu'aumentar edición tres edición.

Historia[editar | editar la fonte]

La primer edición de la milla foi nel añu 2001, y dende entós repitióse añalmente l'eventu, colo que yá van nueve ediciones. Nelles ye destacable la participación tantu na organización como na competición del ultrafondista José Manuél García.

Edición de 2005[editar | editar la fonte]

Esta edición producir ente los díes 11 y 12 de payares de 2005. Empezó a les 16:30 y participaron 400 corredores que percorrieron 2100 milles, con una media de 5,25 milles por persona. La distancia percorrida ye abonda pa llegar dende la llocalidá de La Fresneda hasta Ámsterdam y tornar. Ye destacable la participación de José Manuel García, con 82 milles percorríes.


Edición de 2006[editar | editar la fonte]

Esta edición foi presentada'l día 19 de mayu de 2006 y celebróse ente los díes 26 y 27 de mayu. Participaron 700 corredores qu'algamaron una distancia total de 2653 milles, 4267,27 quilómetros, con una media de 3,79 milles por corredor. Esta distancia ye abonda pa travesar Los Estaos Xuníos de mariña a mariña. Esta edición goció d'alta participación por cuenta de les bones condiciones climatolóxiques, tamién nes hores nocherniegues, onde la participación suel ser amenorgada. Esto debe a la participación d'un grupu de monte que percorrió 150 milles ente les 3 y les 5 de la mañana.

L'eventu cuntó cola participación d'equipos d'atletismu importantes a nivel provincial, como ye l'Uviéu Atletismu, o'l mesmu equipu d'atletismu de La Fresneda, que realizó les postas básiques p'asegurase de que mientres les 24 hores siempres hubiera daquién corriendo, independientemente de la participación. Tamién participaron personalidaes del deporte en tolos niveles, dende'l rexonal al internnacional como la ex-olímpica Ana Amelia Menéndez, el futbolista Keit Thomson, l'árbitru Hugo Novoa, o Rocío Gamonal ente otros. Nesta edición cuntar cola antorcha olímpica de Barcelona 92, que foi encendida de nuevu p'allumar la competición.

Edición de 2007[editar | editar la fonte]

Nesta edición, que tuvo llugar nel mes de mayu de 2007 y que tamién cuntó con bones condiciones climatolóxiques, la participación foi de 739 persones, un aumentu bien pequeñu respectu del añu pasáu, d'apenes 39 participantes. Sicasí, lo que si aumentó descomanadamente foi la distancia percorrida, que llegó hasta les 3654 milles, 5879 quilómetros, con una media de 5 milles por corredor. Esta distancia dexa llegar hasta Varsovia y tornar dende la llocalidá de La Fresneda.

Esta vegada fueron cuatro los equipos que cubrieron los relevos básicos de les 24 hores, Fórum Sport, Llanera 2007, Fitness Place y C.A.F. Fresneda. Otros equipos que fixeron la so apaición ensin cubrir tolos relevos fueron Atletismu Ivan, Grasias, Nava Atletismu, Corresiero y Máster Sport. Tamién participaron deportistes ex-olímpicos como Elisardo de la Torre.

Edición de 2008[editar | editar la fonte]

La prueba tuvo llugar los díes 28 y 29 de xunu de 2008, con bon tiempu y un nuevu récor de distancia, 4.100 milles, con 800 participantes, calteniendo la mesma media que l'añu pasáu aproximao. La salida foi filmada dende un helicópteru ensin tripular, lo que representaba una novedá respeuto de les anteriores ediciones. Fueron 6 los equipos que corrieron toles postas, Fitness Place, Patronatu Deportivu Municipal de Siero, Arenas, a que la so cabeza diben Noelia Fernández, campeona del mundu de Kárate y José Blanco, paralímpicu y doble medayista en Sydney , campeona del mundu de Kárate Ocla, Llanera 2007 y Galgalugones. Tamién participaron Centru Asturianu d'Uviéu, Master Sport, Corvera y dellos más.

Otra novedá introducida anguaño pa fomentar la participación d'aficionaos foi l'eventu El mio primera Mediu maratón, qu'animaba a los equí inscritos a completar 21 quilómetros, 13 vueltes al circuitu. 25 corredores consiguir. Nun tuvo tanto ésitu la modalidá Maratón, qu'animaba a correr nada menos que 26 milles, y que solo foi completada por Hilda Morán, emplegando daqué más de 5 hores.

Pa fomentar la participación infantil, creóse un nuevu eventu denomináu carrera de llinternes. Trátase d'una carrera pa neños y neñes a les 12 de la nueche usando d'elles p'allumase. . Presentar na llinia de salida 60 participantes, lo que cuasi enche les previsiones.

Nesta edición empezar a ufiertar al home y a la muyer que más distancia percorriera un gallardón, según a tolos equipos participantes y a los corredores que superaron los 100 quilómetros de distancia percorrida.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]