.free

De Wikipedia
Dominiu de primer nivel.free
Tipu dominiu de primer nivel
Xestor Amazon
Sitiu web oficial Sitiu web
Cambiar los datos en Wikidata

.free (puntu free) ye una nueva propuesta de dominiu de nivel cimeru (TLD). #Tratar d'un dominiu de nivel cimeru patrocináu col enfotu de ser un dominiu de nivel cimeru llibre.

Acordies cola dotFree Group s.r.o. la organización va dexar a cada individuu pa rexistrar nomes de dominiu llibres en condiciones abiertes.[1]

Xunto con TLDs como .​​Travel , .​​Asia y .​​Eu .Free y otros TLDs propuestos pertenecen a la nueva categoría de GeoTLD. La cuestión de los nuevos dominios de nivel cimeru polo xeneral aldericóse en delles xuntes de la ICANN (Les xuntes dende 2005).

Una xustificación ufiertada polos defensores de la propuesta llibre ye'l siguiente:

"La iniciativa pal dominiu de nivel cimeru. llibre col sofitu d'un gran númberu d'empreses y persones , y ye la primer iniciativa de dominios de nivel cimeru que van ser 100 % gratis. La . Dominiu de nivel cimeru llibre va dar a la xente de tol mundu la oportunidá de tener el so dominiu de nivel cimeru gratuita y ufierta a les empreses la oportunidá de comercializar los sos productos cola estensión de dominiu gratis . . La . Comunidá llibre ta dirixíu pol dotFree Group sro - Una empresa puesta en marcha Checa, sinón tamién de los siguidores partíos per tol mundu y de la xente que sofita la idea de la llibertá"[2]

Usu conflictivu en Roots DNS alternativos[editar | editar la fonte]

A los dominios .Free TLD alcuéntrase-yos anguaño n'operación pol OpenNIC y el proyeutu root DNS alternativu col fin de "apurrir espaciu de nomes, autoridá de certificación y otros servicios pa fomentar l'usu non comercial del internet ".

Discutiniu[editar | editar la fonte]

Puédense pre-rexistrase dominios gratis, pero dempués de rexistrar #cualquier dominiu que sigue amuesa como disponible.

Microsoft acusó dotFREE group S.R.O. d'executar el Kelihos botnet que Microsoft cerró'l 9/28/11[3]

Microsoft llegó a un alcuerdu colos acusaos ​​Dominique Alexander Piatti y la so compañía, dotFREE group S.R.O. el 26 d'ochobre de 2011 , y tornó la demanda contra ellos en virtú del alcuerdu. Sr. Piatti. DotFree Group va siguir trabayando con Microsoft pa convertise nun modelu a siguir pa la industria de los dominios gratis y establecer meyores práutiques de la industria nel espaciu de dominiu.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «Los nombres de dominio de dotFree "libres", explicación (en inglés)».
  2. «¿Que son los dominios .FREE?» (inglés).
  3. «Microsoft cierra otra Botnet (en inglés)». Archiváu dende l'orixinal, el 14 de payares de 2015. Consultáu'l 28 de setiembre de 2011.