Temperatura d'autoignición

De Uiquipedia
Saltar a: navegación, buscar

Denominase temperatura d'autoignición a la temperatura mínima, a presión d'una atmósfera, a la qu'un gas inflamable o amiestu d'aire-vafu en contactu col aire ambura bonalmente o ye calecíu na so superficie ensin necesidá d'una fonte d'ignición.

A esta temperatura algama l'enerxía d'activación abonda por que se empecipie la reacción de combustión. Los vafos y gases van amburar bonalmente a una temperatura más baxo en oxíxenu que nel aire. La temperatura de autoignición puede menguar sustancialmente ante la presencia de catalizador ye como polvu de óxidu de fierro, ante atmósferes riques n'oxíxenu y ante primas elevaes.

Esti parámetru recibe tamién el nome de temperatura o puntu de autoencendido, temperatura de ignición bonal o autógena y hasta puede apaecer solo como temperatura de ignición.

Ye conveniente asegurase'l non-tracamundiu cola temperatura d'inflamación o rellumu, especialmente si nun se dispon de dambos valores determinaos por ensayu ó por tables. En casu de nun disponer d'ellos repararáse que la temperatura de autoignición tien unos valores bien superiores a la de inflamación y pa una mayoría de compuestos atópase ente 200 y 700 °C.

Esti parámetru sírvenos de referencia pa operaciones ensin fonte puntual de ignición pero con una elevación importante de la temperatura, tales como tratamientos térmicos, intercambiadores de calor con aceites térmicos, motores eléctricos protexíos, etc..


Esta característica de les sustances llinda la temperatura másimu superficial de los equipos llétricos que pueen entrar en contactu con ella.

Variaciones na temperatura d'autoignición[editar | editar la fonte]

La temperatura d'autoignición de hidrocarburos n'aire mengua al aumentar el so masa molecular. Asina por casu:

Metanu: 537 °C
n-butanu: 405 °C
n-decanu: 208 °C


La temperatura d'autoignición d'hidrocarburos n'aire mengua al aumentar el tamañu del recipiente.

Temperatura de autoignición del toluenu: 580 °C en recipiente de 0,05 I.

Idem del tolueno 480 °C en recipiente de 15 I.

Idem del metanol 475 °C en recipiente de 0,05 I.

Idem del metanol 375 °C en recipiente de 15 I.

Enllaz esternu[editar | editar la fonte]