TPH Club

De Wikipedia
TPH Club
Datos
Xéneru serie de televisión infantil y programa contenedor (es) Traducir
País d'orixe España
Llingua orixinal castellanu
Emisión
Paloma Lago
Emisión
Emisora La 2 y La 1
Fecha de principiu 13 de setiembre de 1999
Fecha de fin 14 de setiembre de 2003
Varios
Cambiar los datos en Wikidata

Tú Puedes Hacerlo o TPH (Tú Pues Facelo o TPF) foi un programa de televisión infantil de Televisión Española tresmitíu dende'l 13 de setiembre de 1999 hasta la so camudancia pol programa Los Lunnis en setiembre de 2003. El programa foi creáu y dirixíu por Antoni D'Ocon, criador de series de gran ésitu como Los Fruittis, Delfy y Sylvan.

Historia[editar | editar la fonte]

El programa, tresmitíu peles mañanes y tamién al meudía per La 2 y los fines de selmana pela La 1 (antiguamente denomada "La Primera"), taba dientro d'un programa infantil de delles hores qu'incluyía delles series de dibuxos animaos dientro del so horariu popular n'España.

Final de programa[editar | editar la fonte]

El programa taba en competencia direuta con The Simpsons n'Antena 3 de llunes a vienres y con otros programes infantiles como Megatrix los fines de semana, faciendo que la so audiencia baxase. En 2003 el programa ye camudáu pol espaciu Los Lunnis orientáu a neños de preescolar y primaria y que foi un gran ésitu.

Antoni D'Ocon llevóse la marca y los sos personaxes pa crear una canal temática d'animación nomáu "Canal SupereÑe", col personax de SupereÑe como presentador de la cadena y protagonista.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]