Simone Signoret

De Wikipedia
Simone Signoret
Vida
Nacimientu Wiesbaden[1]25 de marzu de 1921[2]
Nacionalidá Bandera de Francia Francia
Residencia Wiesbaden
París
Llingua materna francés
Muerte Autheuil-Authouillet[3]30 de setiembre de 1985[2] (64 años)
Sepultura Cementeriu de Père-Lachaise
Causa de la muerte cáncer de páncrees
Familia
Padre André Kaminker
Casada con Yves Allégret (1944 – 1949)
Yves Montand (1951 – 1985)
Fíos/es ‎Catherine Allégret‎
Estudios
Llingües falaes francés[4]
italianu[5]
Oficiu actriz de cine, escritora, tutora, actriz de teatru, actriztraductora
Premios
Nominaciones
IMDb nm0797531
Cambiar los datos en Wikidata

Simone Signoret (25 de marzu de 1921Wiesbaden – 30 de setiembre de 1985Autheuil-Authouillet) foi una actriz francesa.

Biografía[editar | editar la fonte]

Primeros años[editar | editar la fonte]

Signoret nació en Wiesbaden (Alemaña) fía de André y Georgette Kaminker. Foi la menor de los trés fíos de la pareya. El so padre, un llingüista que más tarde trabayaría pa les Naciones Xuníes, yera un oficial militar francés d'ascendencia xudeo polaca,[7] quien camudó a la familia a Neuilly-sur-Seine nes contornes de París. Signoret creció en París nuna atmósfera intelectual y estudió inglés, llegando a llograr un certificáu d'enseñanza. Enseñó inglés y llatín y trabayó como mecanógrafa a mediu tiempu nel periódicu francés Les Nouveaux Temps, dirixíu por Jean Luchaire.

Carrera[editar | editar la fonte]

Mientres la ocupación alemana de Francia, Signoret rellacionar con un grupu artísticu d'escritores y actores que s'axuntaben nel Café de Flore en Saint-Germain-des-Prés. Pa esi entós, desenvolvió un interés pola actuación y foi impulsada polos sos amigos, incluyendo'l so amante, a empecipiar una carrera como actriz. En 1942, empezó a realizar papeles menores y foi capaz de ganar abondu dineru p'ayudar a los sos padres y hermanos. Signoret tomó l'apellíu de la so madre como pa despintar los sos raigaños xudíos.

La so apariencia y personalidá provocó que la encasillaran en ciertos papeles y en munches ocasiones personificó a prostitutes. Llogró bastante atención pola so apaición en Rondar, una película que tuvo temporalmente prohibida en Nueva York por ser considerada inmoral. Tamién llogró más atención pola so personificación d'una prostituta en Casque d'or de Jacques Becker, pola cual recibió'l BAFTA a la meyor actriz. Signoret actuó en dalgunos de los filmes más famosos de Francia mientres los años 1950, incluyendo Thérèse Raquin de Marcel Carné, Les Diaboliques de Henri-Georges Clouzot y Les Sorcières de Salem, basada na obra Les bruxes de Salem.

En 1958, Signoret viaxó a Inglaterra para filmar Un llugar nel cume, por que la so actuación ganó dellos premios, incluyendo'l Premiu a la meyor actriz nel Festival Internacional de Cine de Cannes y el Óscar a la meyor actriz. Foi la primer actriz francesa en ganar un Premiu Óscar y la primer muyer en ganar el premiu pola so actuación nun filme estranxeru. Signoret recibió ufiertes pa trabayar en Hollywood, pero refugar y siguió trabayando en Francia ya Inglaterra. Actuó xunto con Laurence Olivier en Term of Trial. En 1965, tornó a los Estaos Xuníos para filmar Ship of Fools, pola que llogró otra nominación a los Premios Óscar, y actuó en delles películes de Hollywood antes de tornar a Francia en 1969.

Mientres los sos últimos años, foi criticada por aumentar de pesu. A pesar d'esto, foi aclamada pola crítica poles sos actuaciones en Madame Rosa y Chère inconnue.

Los sos memories La nostalgie n'est plus ce qu'elle était fueron publicaes en 1978. Tamién escribió una novela, Adieu Volodya, publicada en 1985.

Vida personal[editar | editar la fonte]

Balta de Signoret y Montand.

Signoret casóse per primer vegada en 1944 col cineasta Yves Allégret, con quien tuvo una fía, Catherine Allégret, quien tamién se convirtió n'actriz. La pareya dixebrar en 1949. En 1950, Signoret casóse con Yves Montand, una unión que duraría hasta la so muerte.

Signoret morrió de cáncer d'entrellenzu en Autheuil-Anthouillet (Eure) y foi soterrada nel Campusantu del Père-Lachaise.

Filmografía[editar | editar la fonte]

Reconocencies[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Afirmao en: Gemeinsame Normdatei. Data de consulta: 11 avientu 2014. Llingua de la obra o nome: alemán. Autor: Biblioteca Nacional d'Alemaña.
  2. 2,0 2,1 Biblioteca Nacional d'Alemaña. «Simone Signoret» (alemán). Gemeinsame Normdatei. Consultáu'l 26 abril 2014.
  3. URL de la referencia: http://www.biography.com/people/simone-signoret-9483488.
  4. Biblioteca Nacional de Francia. «autoridaes BNF» (francés). Consultáu'l 10 ochobre 2015.
  5. URL de la referencia: https://www.teche.rai.it/2016/11/yves-e-simone-37-anni-damore.
  6. 6,0 6,1 URL de la referencia: https://www.oscars.org/oscars/ceremonies/1960.
  7. Signoret, Simone (1978). Nostalgia Isn't What It Used to Be. Nueva York: Harper & Row. ISBN 9780060139865.
  8. Páxina web del teatru Simone Signoret. (En francés).

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]