Scott Weinger

De Wikipedia
Scott Weinger
Vida
Nacimientu Manhattan5 d'ochobre de 1975 (48 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Familia
Casáu con Rina Mimoun (2008 – )
Estudios
Estudios Universidá de Harvard
University School of Nova Southeastern University (en) Traducir
Young Actors Space
Oficiu actor de televisión, guionista, actor de cine, actor de voz, productor de cineproductor de televisión
IMDb nm0918334
Cambiar los datos en Wikidata

Scott Eric Weinger (5 d'ochobre de 1975Manhattan) ye un actor, productor, guionista d'Estaos Xuníos conocíu por ser la voz d'Aladdín nel llargumetraxe del mesmu nome de Walt Disney. Weinger volvió tomar el papel nos dos remortines siguientes, direutes a videu y pa la serie de televisión de Disney Channel. Él ye tamién bien conocíu por "Steve", el so papel como noviu de DJ Tanner en "Full House" mientres delles temporaes. Anguaño, ta escribiendo pa la televisión, y escribió tantu pa la comedia y el drama.

Primeros años[editar | editar la fonte]

Weinger nació en Nueva York, Nueva York de padres xudíos, Babs y Weinger Elliot. Pasó la mayor parte de los sos años de formación na Florida. Camudar a Los Angeles cuando la so carrera empezó a desapegar.

Empezar a interesar pola actuación nel tercer grau, cuando un actor fixo una presentación pal Día de Carrera. Él fadiaba a los sos padres pa llevalo a un axente hasta que finalmente se dieron cuenta de que'l so fíu diba en serio alrodiu de convertise nun actor. El primer trabayu de Weinger foi un anunciu de televisión nacional pa Ideal Toys.

Televisión[editar | editar la fonte]

Dempués de consiguir el so primera invitáu papel estelar en "Va de ABC Life On," convirtióse nuna serie regular Weinger na comedia de situación "Family Man" na CBS. El show foi producíu al aire na cadena CBS por Miller-Boyett Productions, que produció munchos otros ésitos.

El so siguiente papel regular nuna serie llegó cuando foi escoyida como Steve Hale na esitosa serie Full House dende 1992 hasta 1995 (tamién producíu por Miller-Boyett Productions), dempués de qu'él actuó como convidada nun episodiu mientres la so quinta temporada. Foi mientres la carrera de "Full House Weinger que ganaría'l so primer papel nel cine como la voz d'Aladdin. Más tarde, nun episodiu de "Full House" nel que la familia Tanner dir de viaxe a Disney World, el so personaxe apaez vistíu como Aladino.

Cine[editar | editar la fonte]

Weinger foi escoyíu como Aladdin, el mozu d'esquina na animación de Walt Disney Pictures llargumetraxe Aladdin. Volvería tomar el papel pa la serie de Disney Channel, Aladdin, les remortines direutes a video La Torna de Jafar y Aladdin y el rei de los lladrones, y nes versiones n'idioma Inglés de la saga de videoxuegos de Square-Enix/Disney Kingdom Hearts.

Harvard[editar | editar la fonte]

Na seronda de 1994, Weinger dexó Los Angeles p'asistir a la Universidá de Harvard. Mientres asistía a clases, siguió trabayando como la voz d'Aladdin y fixo una última apaición en "Full House". Mientres los sos años en Harvard, Weinger sirvió como corresponsal de la mocedá na cámara de Good Morning America ", un trabayu que rique enforma los viaxes internacionales, según frecuentes apaiciones en direuto nel programa p'aldericar les sos pieces con Charles Gibson.

Scott concéntrase y en Harvard graduóse en xunu de 1998.

Vida[editar | editar la fonte]

Dende'l so regresu a Hollywood, protagonizó una película de terror, Shredder; producíu un premiáu curtiumetraxe, El xugador de cricket, y emprestó la so voz pa Metrópolis de Osamu Tezuka y PhilharMagic el 3-D de Disney película de Mickey.

Más apocayá, foi un escritor de series como Al igual que la familia y lo que me gusta de ti. Mientres escribía para qué me gusta de ti que tamién apaez con frecuencia na demostración como'l noviu oficial de policía de calter Allison Munn. En 2006, tuvo un papel como estrella convidada na comedia Scrubs.

De 2008 a 2009 él yera un escritor pal drama aclamáu pola crítica CW privilexada. Na actualidá ye un escritor pal drama CW 90.210 (2010).

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]