Primer Llibru de Nefi

De Wikipedia
Primer Llibru de Nefi
llibru relixosu
Datos
Llingua de la obra inglés
Testu completu https://www.lds.org/scriptures/bofm/1-ne
Primer Llibru de Nefi Segundo Libro de Nefi (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

El Primer Llibru de Nefi ye'l primer llibru del Llibru de Mormón. El so títulu completu ye: El Primer Llibru de Nefi: El so reináu y ministeriu. Suelse referir al llibru como Primer Nefi y enbrivir "1 Ne.". Ta narráu en primer persona (narrador internu) y empieza alredor del 600 AC, con un profeta llamáu Nefi y la so familia. El Segundu Llibru de Nefi ye una continuación de la narración, pol mesmu autor.

Rellato[editar | editar la fonte]

El llibru empieza en Xerusalén cuando gobierna'l Rei Sedequías, onde'l padre de Nefi, Lehi, tien una visión na cual vé a Dios el Padre, Cristu, y los Doce Apóstoles. Adicionalmente pónse-y al tantu de la inminente destrucción de Xerusalén por Babilonia. Como resultáu d'esta esperiencia, Lehi empieza a predicar el arrepentimientu al so pueblu. Tal como colos profetes bíblicos que vivíen nesa dómina, incluyendo a Xeremíes, refuguen les sos enseñances ya intenten tomar la so vida.

Nun suañu, Dios manda a Lehi qu'abandone Xerusalén cola so familia (la cual inclúi a la so muyer, Sariah, y los sos cuatro fíos Llamban, Lemuel, Sam y Nefi).

Casi darréu dempués del so exiliu, Dios ordena a Lehi qu'unvie a los sos fíos de vuelta a Xerusalén pa recuperar les plánches de bronce, un grabáu paecíu al Antiguu Testamentu propiedá de Labán, un poderosu gobernante de Xerusalén. Nefi vuelve colos sos hermanos y, dempués de dellos intentos atayaos, cuando inclusive Laban intenta robar les posesiones de Lehi y atenta contra la vida de los sos fíos, y apuerta a una encomienda frustante. Lamán y Lemuel, descarguen los sos frustaciones col so hermanu Nefi. Un ánxel apaézse-yos y ordena a Lemuel y a Lamán que dexen de cutir a Nefi y vuelvan pa recuperar plánchesles. Nefi vuelve solo, atopa a Labán ensin conocencia por embriaguéz y mátalu cola so propia espada dirixíu pol Espíritu de Dios. Dempués, amarútase de Labán y engaña a Zoram, un sirviente de Labán, sacando plánchesles fuera de la ciudá colos sos hermanos. Zoram, afayando'l trucu de Nefi, fuxe, pero ye persuadíu por Nefi pa viaxar con Lehi y la so familia y vuelven xuntos con plánchesles.

Dempués de recibir les plánches de metal, Lehi pasa un tiempu estudiándoles. Afaya que contienen la so propia xenealoxía, y que ye descendiente de Xosé, el fíu de Xacob. Tamién contién los cinco llibros de Moisés ya inclusive dellos escritos del profeta Xeremíes.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]