Margaux Hemingway

De Wikipedia
Margaux Hemingway
Vida
Nacimientu Portland16 de febreru de 1954
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Llingua materna inglés
Muerte Santa Monica1 de xunetu de 1996[1] (42 años)
Causa de la muerte sobredosis de barbitúricos (es) Traducir
Familia
Padre Jack Hemingway
Madre Byra Louise Whittlesey
Hermanos/es Mariel Hemingway
Estudios
Estudios Catlin Gabel School (en) Traducir
Llingües falaes inglés
Oficiu actriz, modelu, actriz de cineactriz de televisión
IMDb nm0000029
Cambiar los datos en Wikidata

Margaux Hemingway (16 de febreru de 1954Portland – 1 de xunetu de 1996Santa Monica) foi una supermodelu y actriz d'Estaos Xuníos.

Oríxenes[editar | editar la fonte]

Margot Louise Hemingway, nació en Portland (Oregón), y foi la hermana mayor de l'actriz Mariel Hemingway y nieta del escritor Ernest Hemingway. Cuando s'enteró de que foi bautizada como'l vinu Château Margaux, que los sos padres Puck y Jack Hemingway (fíu mayor de Ernest), taben bebiendo la nueche en que foi concebida, camudó la ortografía orixinal de 'Margot' a 'Margaux' pa faelos coincidir.[2] Amás de Mariel tuvo otra hermana, Joan. Creció na granxa del so güelu en Ketchum, Idaho. Lluchó con diversos trestornos, amás d'alcoholismu, incluyendo la bulimia y la epilepsia. Dexó una grabación de videu d'una sesión de terapia rellacionada cola so bulimia que foi tresmitida pola televisión. Por cuenta de la dislexa, nun lleó munchos de los llibros que'l so famosu güelu escribió.[ensin referencies]

Los sos entamos como modelu[editar | editar la fonte]

Con 1,80m d'estatura, Margaux Hemingway tuvo ésitu como modelu, incluyendo un contratu millonariu en dólares pa Fabergé como imaxe del arume Babe nel deceniu de 1970.[3] El so codalosu contratu con Fabergé foi'l primer contratu por un millón de dólares que fuera dau a una modelu.[4] Ella tamién apaeció nes portaes de Vogue, Elle, Cosmopolitan, Harper's Bazaar, y apaeció el 16 de xunu 1975 na portada de Time denomada como una de les "nueves guapures".[5] El 1 de setiembre 1975 apaeció na portada de American Vogue onde denominen a Hemingway la nueva supermodelu".[6] de Nueva York.

Nel capítulu de E! True Hollywood Story dedicáu a la vida de Margaux, la so mentor y gran amigu Zachary Selig aldericó la forma en qu'ayudó a llanzar la carrera temprana de Hemingway col so primer trabayu de comercialización y rellaciones públiques, a partir de lo cual convirtióse nuna celebridá mundial, Selig introducir nel yoga y el Kundalini Solar y el paradigma "Codex Relaxatia" como ferramientes pal ésitu y superar dalgunos de los sos trestornos mentales. Selig y Hemingway pasaron un tiempu cola familia de Hemingway na so propiedá de Ketchum cerca de Sun Valley, onde dambos estudiaben Kundalini Solar, yoga y meditación xuntos. Margaux siguió utilizando estes téuniques de relaxación mientres el restu de la so vida.[7]

Mientres l'apoxéu de la so carrera como modelu a finales de 1970, Margaux yera una asidua concurrente de la discothèque Studio 54 - de cutiu en compañía de celebridaes como Liza Minnelli, Halston, Bianca Jagger, Andy Warhol y Grace Jones. Foi nestos ámbitos sociales que Hemingway empezó a esperimentar col alcohol y les drogues.[8]

Margaux fixo'l so debú nel cine nel 1976 na película de Lamont Johnson Lipstick xunto a la so hermana Mariel con catorce años d'edá.

Vida personal y posterior carrera llaboral[editar | editar la fonte]

El so primer matrimoniu, con Errol Wetson, terminó en divorciu. Conociéronse cuando, a los 19 años, acompañó al so padre al Plaza Hotel en Nueva York en viaxe de negocios. Cuatro meses más tarde treslladóse dende Idaho a Nueva York pa vivir con Wetson como convidáu nel apartamentu de Selig nel númberu 12 de la cai 72 Este, una residencia que foi propiedá de la heredera Gloria Vanderbilt. Foi ellí que Selig fixo presentaciones sociales y de negocios a Hemingway y a los sos amigos, como Marian McEvoy, editora de moda de Women's Wear Daily; el fotógrafu Francesco Scavullo; el diseñador Halston, Vogue, revistir editora de moda Francis Stein, y Jon Revson, el primu de Selig. Revson, un descendiente de la familia Revson que creó Revlon cosméticos, tornó la ufierta de Selig por que Hemingway sofite a Revlon, ente que más tarde robló con Fabergé el salariu más altu de la so vida. Revson vieno visitar a Selig y Hemingway (cola familia de Hemingway en Ketchum, Idaho) pa felicitala dempués de que Hemingway apaeciera na portada de la revista Time en xunu de 1975. Marion Macelvoy rápido entrevistó a Margaux nuna fiesta dada por Selig, que dio llugar a un artículu de portada y contraportada Women's Wear Daily que llanzó a Hemingway al estrellalgu de la moda.[7]

Entós daquella, Hemingway casóse col venezolanu Fauchier Bernard, y vivieron en París mientres un añu. Margaux divorciar d'él en 1985 dempués de seis años. Al igual que'l so güelu, esperimentó episodios ocasionales de depresión clínica a lo llargo de la so vida. Dempués d'un accidente d'esquí en 1984, ganó 33 quilos y cayó nuna fuerte depresión. En 1987, rexistrar nel Betty Ford Center. Hemingway remaneció na portada de la revista Playboy en mayu de 1990, y pidió-y a Playboy que contratara a Selig como direutor creativu del so artículu de portada. Rodar en Belize.[9]

Hemingway esperimentó drames familiares mientres tola so vida. La so rellación cola so madre, Puck, tuvo cargada de tensión, pero reconciliaron enantes de la muerte de Puck de cáncer en 1988. Margaux tamién esperimentó una fuerte competencia cola so hermana menor Mariel, quien recibió una mayor cantidá d'aponderamientos poles sos interpretaciones. Na década de 1990, Hemingway siguió coles acusaciones de que'l so padrín abusara d'ella cuando yera neña; el so padre, Jack, y la so madrasca, Ángela, resentíos poles acusaciones dexaron de falar con ella. Ángela dixo a la revista People: "Jack y yo nun falamos con Margaux mientres dos años. Margaux miente constantemente. Tola familia nun tien nada que ver con ella. Ella nun ye más qu'una muyer enoxada."[10]

Margaux foise ganando la vida con dellos papeles en películes direutes al mercáu de videu, autografiando les sos semeyes desnuda na revista Playboy, y promocionando una llinia telefónica d'aldovinación propiedá del so primu Adiel Hemingway. Poco primero de la so muerte, escoyer pa presentar la serie d'aventura al campu Wild Guide en Discovery Channel.

Muerte[editar | editar la fonte]

El 1 de xunetu de 1996, un día enantes del aniversariu del suicidiu del so güelu, Margaux foi atopada muerta nel so apartamentu en Santa Monica (California) a los 42 años. Tomara una sobredosis de fenobarbital, acordies coles conclusiones del forense del Condáu de Los Angeles un mes dempués.[11] Anque la so muerte foi declarada un suicidiu, miembros de la familia alderiquen esta conclusión.[4] Steve Crisman, el maríu de Mariel Hemingway en 1996, dixo a la revista People d'esi añu: «Esto foi lo meyor que viera n'años. Ella volviera ser la que yera».[12] Sicasí nel programa Larry King Live del 22 d'avientu 2005, Mariel dixo qu'agora acepta'l fechu de que Margaux suicidóse.[13]Los sos restos fueron encenraos y soterraos nel terrén de la familia de Hemingway nel Campusantu Ketchum en Ketchum, Idaho.

Filmografía[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Biblioteca Nacional de Francia. «autoridaes BNF» (francés). Consultáu'l 10 ochobre 2015.
  2. http://www.nytimes.com/1996/07/03/arts/margaux-hemingway-is-dead-model-and-actress-was-41.html
  3. Entertainment Weekly: Papa's Little Girl
  4. 4,0 4,1 Psychology Today. What Killed Margaux Hemingway?
  5. Time Magazine Archives
  6. Vogue cover scan. September 1, 1975 edition. Archived from Ebay.co.uk.
  7. 7,0 7,1 E! True Hollywood Story. Margaux Hemingway, season 1, episode 4. 1997.
  8. Psychology Today: What Killed Margaux Hemingway?
  9. Hemingway, Margaux "Papa's Girl." Pictorial by Arny Freytag. Playboy Magacín, Vol. 37, Issue 5. May, 1990. Pg. 126-135.
  10. Schneider, Karen S. (15 de xunetu de 1996). A Life Eclipsed. People. http://www.people.com/people/archive/article/0,,20141773,00.html. Consultáu'l 24 de mayu de 2008. 
  11. «Coroner Says Death of Actress Was Suicide». The New York Times. 21 d'agostu de 1996. http://www.nytimes.com/1996/08/21/us/coroner-says-death-of-actress-was-suicide.html. 
  12. Last Act, People, 1996-09-02. Accessed 2008-09-24.
  13. Larry King Live: Surviving Suicide of Loved One. CNN.com. 22 d'avientu de 2005. http://transcripts.cnn.com/TRANSCRIPTS/0512/22/lkl.01.html. Consultáu'l 24 de mayu de 2008. 

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]