Majel Barrett

De Wikipedia
Majel Barrett
Vida
Nacimientu Cleveland23 de febreru de 1932[1]
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Llingua materna inglés
Muerte Bel-Air (es) Traducir18 d'avientu de 2008[2] (76 años)
Causa de la muerte leucemia
Familia
Casada con Gene Roddenberry (1969 – 1991)
Fíos/es Rod Roddenberry
Estudios
Estudios Universidá de Miami
Shaker Heights High School (en) Traducir
Llingües falaes inglés
Oficiu actriz, actriz de televisión, actriz de cine, productora de cine, actriz de voz, actriz de teatruproductora de televisión
Trabayos destacaos Star Trek
IMDb nm0000854
Cambiar los datos en Wikidata

Majel Barrett o Majel Barrett Roddenberry, nació como Majel Leigh Hudec el 23 de febreru de 1932 y finó'l 18 d'avientu de 2008. Foi una actriz y productora d'Estaos Xuníos. Tuvo casada col creador de Star Trek, Gene Roddenberry.

Como resultáu del so matrimoniu con Gene Roddenberry y la so continua rellación con Star Trek, participó en cada serie, como primer oficial nel episodiu piloto, enfermera en Viaxe a les Estrelles (la serie orixinal), madre de Deanna Troi en La Nueva Xeneración y embaxadora en Espaciu Fondu 9, según la voz de los ordenadores de les distintes naves de la saga y nes películes, incluyendo Star Trek XI, completada dos selmanes enantes del so fallecimientu. Dalgunos refiérense a ella como "la primer dama de Star Trek". Ella y Gene Roddenberry casóse en Xapón el 6 d'agostu de 1969, tres la cancelación de la serie orixinal.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Afirmao en: Internet Movie Database. Identificador IMDb: nm0000854. Data de consulta: 14 xunetu 2016. Llingua de la obra o nome: inglés.
  2. URL de la referencia: http://www.nbclosangeles.com/news/entertainment/Star-Trek-Majel-Barrett-Roddenberry-Actress-Death.html.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]