Kiely Williams

De Wikipedia
Kiely Williams
Vida
Nacimientu Alexandria9 de xunu de 1986 (37 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Llingua materna inglés
Estudios
Llingües falaes inglés
Oficiu actriz, cantautora, cantante, compositora, música, rapera, actriz de televisión, actriz de cine, compositora de cantaresbaillarina
Miembru de The Cheetah Girls
Seudónimos Kiely Williams
Xéneru artísticu R&B contemporaneu
Hip hop
pop
rock alternativu
Instrumentu musical voz
Discográfica Epic Records
Walt Disney Records
Hollywood Records (es) Traducir
IMDb nm1170124
kielysworld.com
Cambiar los datos en Wikidata

Kiely Williams[1][2] (antes Kiely Alexis Williams; 9 de xunetu de 1986 n'Alexandria, Virginia) ye una cantante, compositora, rapera, actriz y baillarina d'Estaos Xuníos d'ascendencia africana. Ye más conocida por haber sío miembru de los grupos The Cheetah Girls y 3LW.

Kiely Williams foi escoyida en 2002 pa ser parte del repartu protagonista de la que sería la película más esitosa de la cadena xuvenil Disney Channel amás de la primer película musical que s'estrenaba. The Cheetah Girls superaron toles mires y llograron más de 7 millones d'espectadores nel so estrenu na cadena y ventes cimeres a los 2 millones de discos en tol mundu de la primer banda sonora de la película.

Amás nos dos grupos nos que permaneció tuvo xunto a Adrienne Bailon, la so amiga dende la infancia. El 28 d'ochobre de 2009, la páxina oficial de Williams llanzó les presees del so primer single, tituláu "Spectacular", un cantar escritu por Williams y producida por Mike City. El senciellu unviar n'esclusiva a los disc-jockeys la primer selmana de payares y llanzóse al públicu'l 15 de xineru de 2010. El video musical estrenar en YouTube el 5 d'abril de 2010, recibiendo comentarios bien negativos.

Carrera[editar | editar la fonte]

1986—2001: Primeros años y 3LW[editar | editar la fonte]

Nació'l 9 de xunetu de 1986 n'Alexandria, Virginia. Anque la so madre biolóxica morrió cuando ella tenía tan solo 7 meses d'edá, Williams criar nun llar bien xuníu col so padre y los sos trés hermanes mayores, siendo Michelle la hermana más grande y palla considerada como una madre. Amás tuvo bien xunida a la so meyor amiga de la infancia Adrienne Bailon. Fixo'l so debú el cine na película TriBeCa de Robert De Niro con tan solu cinco años.

Foi entós, cuando empezó a interesase pel mundu de la fama. En 1998, xunto a la so amiga Adrianne Bailon dar a conocer col grupu 3LW. Aína, el grupu tubu una bona aceptación n'Estaos Xuníos. En 1999, xunto a Adrianne Bailon y Naturi Naughton formaron dichu grupu. La formación inicial de 3LW foi deteníu por Michelle Williams, madre de Kiely, que quería una toma pa cantar pa la so fía. Finalmente, llanzaron el so primer single "No More (Baby I'ma Do Right)" en seronda de 2000, y convirtióse nun Top 30 nel Billboard Hot 100. Y el próximu single del álbum, "Sableres Gon 'Play", que foi llanzáu a principios de 2001. El so álbum debú, publicáu en 2000, foi Discu de platinu.[3]

2002—2003: The Cheetah Girls y Disney Channel[editar | editar la fonte]

Kylie (derecha) xunto a Sabrina Bryan (mediu) y Adrianne Bailon (esquierda).

En branu de 2002, Naughton dexó'l grupu por cuenta de disputes internes y diferencies creatives. El restu de los miembros de 3LW llanzaron el so segundu álbum A Girl Can Mack, que trunfó bien pocu. Darréu'l grupu siguió alantre con Jessica Benson, y tornó en 2006, col single "You Feelin", pero nun superaron les mires. Mentanto, Williams y Bailon intentaron participar en dos grupos pero más tarde dedicáronse puramente al grupu que-yos dio la fama, The Cheetah Girls.

En 2002, Bailon y Williams xunir a Raven-Symoné y Sabrina Bryan pa la creación de dichu grupu. Foi entós cuando los cuatro fueron contrataes por Disney Channel, y fueron les principales protagonistes de la película que s'estrenó en dicha cadena The Cheetah Girls. The Cheetah Girls foi un verdaderu ésitu y llograron más de 7 millones d'espectadores nel so estrenu na cadena y ventes cimeres a los 2 millones de discos en tol mundu de la primer banda sonora de la película.[4]

Los fans reclamaron ansiosos la segunda parte de la película musical, pero Disney decicidó faer un grupu de música amás de les películes a la espera d'otra película. The Cheetah Girls publicó'l so primer álbum llamáu Cheetah-Lucious Chrismast, que foi tou un ésitu llogrando faer les sos propies versiones de temes navidiegues. L'álbum nun cuntó cola intervención de Raven-Symoné que decidió siguir cola so carrera en solitariu.

2004—2009: Fama de The Cheetah Girls y disolución del grupu[editar | editar la fonte]

Kiely Williams en 2008.

En 2005 les moces viaxaron a Barcelona (llugar onde se grabó la segunda película), y empezaron a trabayar en The Cheetah Girls 2, que s'estrenó en 2006 y que tuvo una audiencia entá mayor y más ventes per tol mundu, una y bones el grupu fíxose más popular. En 2006 les moces realizaron la xira de la película,y sacaron un discu-conciertu coles temes cantaes na so xira. The Cheetah Girls empezó a trabayar nel so álbum debú en xineru de 2006. Sicasí, cuando la filmación y la grabación de The Cheetah Girls 2 averóse, l'álbum foi puestu n'espera. L'álbum foi orixinalmente tituláu Quién Somos, y llistu pa ser puestu en llibertá'l 19 de xunu de 2007, pero aplazar al 25 de setiembre de 2007, con un nome de la lliberación de TCG. El cantar "So Bring It On" foi llanzada como'l primer single del álbum. Fire foi llanzáu como'l segundu single del álbum.

Les moces grabaron la so propia versión de la Have Yourself A Merry Little Christmas pal álbum de compilación de vacaciones, pa Disney Channel Holiday, que foi llanzáu'l 16 d'ochobre de 2007. El discu TCG foi tou un ésitu en munchos países. Y en 2008 les moces sufrieron la marcha de Raven-Symoné y empezaron a trabayar na tercer película de la saga yá famosa, The Cheetah Girls: One World grabada n'India y amás foi la película con más presupuestu de los trés amás d'una de les más esitoses del añu na cadena y una de les ventes más elevaes, magar ser la primera na que nun salía Raven.[5][6]

Nel seronda de 2008, el grupu salió de xira pa sofitar a la película, que sería la so última xira xuntes y en xineru de 2009, el grupu eslleióse y cada una de los trés integrantes Adrienne Bailon, Sabrina Bryan y Kiely Williams empezaron a trabayar en proyeutos por separáu.

2009—2011: Carrera en solitariu y regresu con Sabrina Bryan[editar | editar la fonte]

Mientres el branu de 2008, Kiely empezó trabayando discretamente nun proyeutu pa cantar en solitariu, amás de trabayar nel so grupu The Cheetah Girls. Ella filmó el video musical del so primer single Make M'A Drink en Nueva York en payares de 2008. N'agostu de 2009, fixo una meyora de la so debú en solitariu Kiely col single Make M'A Drink, que foi escrita por Young Money artista Shanell apaeció en YouTube. Más tarde, mientres el mes d'ochobre de 2009, el trailer oficial del video foi llanzáu casi un añu dempués de que'l videu fora filmado orixinalmente. Tamién tuvo un papel d'antagonista na película Elle: A Modern Cinderella Tale que foi llanzada en 2010.

Más apocayá, empezó a trabayar en Stomp the Yard 2: Homecoming, onde interpretó a Brenda. Kiely precisó tiempu pa grabar dellos cantares pa la película y la banda sonora d'acompañamientu de la película, amás d'aprender una coreografía estensa. Esi mesmu añu, xunto a la so ex compañera de The Cheetah Girls, Sabrina Bryan empezaron a collaborar nun programa d'entrevistes, del que Williams describi como una versión más nueva de The View.[7][8]

El 28 d'ochobre de 2009, la páxina oficial de Williams llanzó les presees del so primer single, tituláu "Spectacular", un cantar escritu por Williams y producida por Mike City. El senciellu foi llanzáu n'esclusiva a los disc-jockeys de la primer selmana de payares. El senciellu foi llanzáu al públicu'l 15 de xineru de 2010 y el video musical foi llanzáu en YouTube el 5 d'abril de 2010, con comentarios bien negativos.

2012—presente: Tiempu inactivu y Carrera actoral[editar | editar la fonte]

Dempués de dellos años ensin apaecer, anguaño alcuéntrase na producción de la nueva película, Abuelga II, una película de terror onde Kiely va interpretar a Monica, una moza qu'escapa d'unos enfermos mentales cola so hermana y cola ayuda de la so madre, Marion, tomó munches midíes pa garantizar la so seguridá, incluyendo un cambéu de vida y volver tener la vida que tenía.

Vida privada[editar | editar la fonte]

Williams ye d'ascendencia africana. Amás caltién una rellación amistosa con Adrianne Bailon dende la so infancia y con Sabrina Bryan, desque se creó The Cheetah Girls. Mide 167 centímetros.[9] A empiezos de 2003 empezó una rellación con Shia LaBeouf, que foi terminada a finales d'esi mesmu añu. Dende abril de 2007 caltién una rellación con Jonathan Rotem.[10][11] El 3 d'agostu de 2013, per vía Twitter corriéronse rumores del so posible fallecimientu, sicasí la cantante desmintió tou esto.[12] El 5 d'agostu corrieron rumores sobre'l so posible embaranzu, sicasí nun se desmintió, nin se faló sobre ello.[13][14]

Discografía[editar | editar la fonte]

Kiely foi parte de dos grupos. 3LW dende 1999 hasta 2003 y de The Cheetah Girls dende 2003 hasta 2009.

Álbumes con 3LW[editar | editar la fonte]

Singles con 3LW[editar | editar la fonte]

  • 2000 - "No More (Baby I'ma Do Right)".
  • 2000 - "Sableres they Gon' Play".
  • 2002 - "I Do (Wanna Get Close to You)" con Loon & Diddy.
  • 2002 - "Nieva Get Enuf" featuring Lil Wayne.
  • 2006 - "Feelin' You" featuring Jermaine Dupri.

Álbumes con The Cheetah Girls[editar | editar la fonte]

Singles con The Cheetah Girls[editar | editar la fonte]

  • 2003 - "Cinderella".
  • 2003 - "Girl Power".
  • 2003 - "Cheetah Sisters".
  • 2004 - "I Won't Say (I'm in Love)".
  • 2005 - "Shake a Tail Feather".
  • 2005 - "Cheetah-licious Christmas".
  • 2005 - "I Won't Say (GRRL Power Remix)".
  • 2006 - "The Party's Just Begun".
  • 2006 - "Strut".
  • 2006 - "Step Up".
  • 2006 - "Amigues Cheetahs" con Belinda.
  • 2006 - "Route 66".
  • 2007 - "So This Is Love".
  • 2007 - "So Bring It On".
  • 2007 - "Fueu".
  • 2008 - "One World".
  • 2008 - "Dance Me If You Can.
  • 2008 - "Cheetah Love".

Singles en solitariu[editar | editar la fonte]

Filmografía[editar | editar la fonte]

Cine[editar | editar la fonte]

Películes
Añu Película Personaxe Notes
2008 The Sisterhood of the Traveling Pants 2 Yaffa Waitress Apaición especial, película
The House Bunny Lily[15] personaxe principal, pelicula
2010 Elle: A Modern Cinderella Tale Kandi Kane Antagonista, película
Stomp the Yard 2: Homecoming Brenda protagonista, pelicula
2013 Abuelga II Monica Personaxe principal, pelicula
Películes televisives
Añu Títulu Personaxe Notes
2003 The Cheetah Girls Aquanette "Aqua" Walker protagonista, pelicula de TV Disney Channel
2006 The Cheetah Girls 2 protagonista, pelicula de TV Disney Channel
2008 The Cheetah Girls: One World protagonista, pelicula de TV Disney Channel

Televisión[editar | editar la fonte]

Películes
Añu Película Personaxe Notes
2004 The Cheetah Girls Aquanette Walker ABC
2001 Taina Leah estrella convidada 1 episodiu, serie de TV
2007 - 2008 Disney Channel Games Ella mesmu Equipu Azul participante, Disney Channel
2008 The Suite Life of Zack & Cody Ella mesma Estrella convidada; 1 episodiu, serie de TV Disney Channel

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «Biografía de Kiely Williams» (inglés). Consultáu'l 5 d'agostu de 2013.
  2. «Biografía de Kiely Williams» (castellanu). Consultáu'l 5 d'agostu de 2013.
  3. «Ficha de 3LW en MTV» (inglés). Consultáu'l 5 d'agostu de 2013.
  4. «Ficha de The Cheetah Girls en IMDb.» (castellanu/inglés).
  5. «Semeya de The Cheetah Girls n'India.».
  6. «Kiely saca'l so primer single en solitariu "Spectacular".» (inglés).
  7. Little Cheetah Women Blogue. Littlecheetahwomen.blogspot.com (2008-11-13). Retrieved on 2012-06-18.
  8. Kiely Williams EXCLUSIVE INTERVIEW April 9, 2009. Youtube.com. Retrieved on 2012-06-18.
  9. [1]
  10. «Rellación de Kiely Williams y Shia LaBeouf.».
  11. «Rellación de Jonathan Rotem y Kiely Williams».
  12. «Rumores de la muerte de Kiely Williams.» (castellanu).
  13. «¿Kiely Williams embarazada?» (castellanu).
  14. [2]
  15. «Kiely en The House Bunny» (inglés).