Jerry Hall

De Wikipedia
Jerry Hall
Vida
Nacimientu Gonzáles (es) Traducir2 de xunetu de 1956[1] (67 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Familia
Padre John P. Hall
Madre Marjorie Sheffield
Casada con Mick Jagger (1990 – nul. 1999)[2]
Rupert Murdoch (2016 – div. 2022)
Pareyes Mick Jagger
Fíos/es
Estudios
Estudios Universidad Abierta del Reino Unido (es) Traducir
North Mesquite High School (en) Traducir
Llingües falaes inglés[3]
Oficiu modelu, actriz de teatru, actriz de cine, actriz de televisiónautobiógrafa
Altor 180 cm
Miembru de Emaús (es) Traducir
IMDb nm0355717
Cambiar los datos en Wikidata

Jerry Hall (2 de xunetu de 1956) nacida en Gonzáles, Texas, modelu y actriz meyor conocida por haber sío la compañera o esposa de Mick Jagger (los dos casóse en Bali en payares de 1990, pero la validez llegal del matrimoniu foi dende entós cuestionada). Jerry empezó un romance secretu con Jagger cuando taba comprometida con Bryan Ferry. Como resultáu d'esto, Ferry escribió dellos cantares como "Kiss and Tell" y "Cry, Cry, Cry". Dalgunos creen que l'álbum de Ferry "The Bride Stripped Bare" foi un documental de los sentimientos que'l cantante tenía pola so rotura con Hall.

Ella escribió la so autobiografía, titulada "Jerry Hall's Tall Tales", publicada en 1985. Nesti llibru describe la so vida temprana en Mesquite, Texas. Tamién rellata les sos esperiencies como nuevu modelu, viviendo una fabulosa vida en París.

En 1990 xunir a otros invitaos pa la masiva presentación de "The Wall" de Roger Waters en Berlín.

El so matrimoniu con Jagger foi anuláu en 1999. Tienen cuatro fíos: Elizabeth, James, Xeorxa, y Gabriel.

Hall foi una de los nueve xueces de los Whitbread Awards de 1999 y tuvo del llau de la mayoría nuna apostada votación de 5-4 pa premiar como llibru del añu a la traducción de Seamus Heaney de Beowulf en llugar de Harry Potter and the Prisoner of Azkaban de J.K. Rowling.

A empiezos de 2000 protagonizó en teatru'l papel de la señora Robinson na obra The Graduate, el papel incluyía un desnudu nel escenariu (el cual espantó a la madre de Hall).

En 2005, Jerry Hall protagonizó un reality de la canal musical VH1 llamáu "Kept", que xiraba en redol a la busca d'un casanova. Nesti show 12 homes d'Estaos Xuníos teníen de tresformase de tíos a caballeros refinaos al traviés d'una serie de retos, y del dominiu d'habilidaes básiques. El concursante de 34 años llamáu Seth ganó l'acobiciáu títulu del home "Kept" de Jerry Hall.

Amás, apaez en Batman (1989) nel papel d'Alicia, amante del Joker, al cual ésti -y deforma la so cara con unu de los sos químicos.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Afirmao en: Gemeinsame Normdatei. Data de consulta: 27 abril 2014. Llingua de la obra o nome: alemán. Autor: Biblioteca Nacional d'Alemaña.
  2. URL de la referencia: https://web.archive.org/web/20021028053921/http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/419374.stm.
  3. URL de la referencia: https://plus.si.cobiss.net/opac7/conor/250292579.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]