Houston Rockets

De Wikipedia
Houston Rockets
Situación
Estáu Estaos Xuníos
Datos
Tipu club de baloncestu
Fundáu en1967
Propietariu Bandera de Estaos Xuníos d'América Bob Breitbard
Entrenador Bandera de Estaos Xuníos d'América Stephen Silas
Categoría National Basketball Association
Instalaciones
Estadiu Toyota Center
Capacidá 18 023
Inaugurao 6 och 2003
Dueñu de Bob Breitbard
Maloof family (en) Traducir
Leslie Alexander
Tilman J. Fertitta
Uniforme
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu

Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Houston Rockets ye un equipu profesional de baloncestu d'Estaos Xuníos con sede en Houston, Texas. Xuega na División Suroeste, dientro de la Conferencia Oeste de la NBA. L'equipu establecer en 1967, xugando mientres los sos cuatro primeros años en San Diego (California).[1]

Na so temporada del debú ganaron namái 15 partíos, pero n'escoyendo nel draft de 1968 nel númberu unu a Elvin Hayes, consiguieron esa mesma temporada faer la so primera apaición nunos playoffs. En siendo trespasáu Hayes, ficharon pa sustituyi-y a Moses Malone, que s'alzó como exa del equipu. Malone ganó 2 premios al meyor xugador de la NBA mientres la so estancia en Houston, y llevó a los Rockets a la so primera apaición nunes finales, en 1981, nes que cayeron en seis partíos ante Boston Celtics.[2]

Estadios[editar | editar la fonte]

San Diego Rockets

Houston Rockets

Historia[editar | editar la fonte]

San Diego Rockets[editar | editar la fonte]

Calvin Murphy desenvolvió tola so carrera nos Rockets.

Los Rockets fueron creaos na ciudá de San Diego en 1967, y en siendo mercaos por Robert Breitbard por 1,75 millones de dólares,[3] entraron na NBA xunto con Seattle SuperSonics nel draft d'espansión de la temporada 1967-68.[4] El nomatu de los Rockets foi dau porque la ciudá de San Diego llámase a sigo mesma una ciudá en movimientu. Jack McMahon foi escoyíu como entrenador,[5] y la so primera eleición nel draft de 1967 foi'l qu'años más tarde sería miembru del Basketball Hall of Fame, Pat Riley, na séptima posición.[6][7] Na so primer temporada perdieron 67 partíos, daquella récor de derrotes na historia de la NBA.[8]

En 1968, los Rockets ganaron el llanzamientu de moneda a Baltimore Bullets,[9] consiguiendo la primera posición del draft de 1968. Escoyeron a Elvin Hayes de la Universidá de Houston.[10] El rookie Hayes lideró al equipu escontra la so primer apaición en playoffs en 1969, cayendo eliminaos en Semifinales de División ante Atlanta Hawks por 4-2.[11] Nel Draft de 1970, los Rockets escoyeron a Calvin Murphy y Rudy Tomjanovich, a posteriori xugadores claves na franquicia. Entrenaos por Jack McMahon y Alex Hannum, los Rockets remataron la so estancia en San Diego con un balance de 119-209, ensin llograr clasificase pa los playoffs nos dos temporaes siguientes.

Treslláu a Houston[editar | editar la fonte]

L'equipu treslladóse'n 1971 a Houston.

En 1971, l'axente de bolsa inmobiliariu Wayne Duddleston y el banqueru Billy Goldberg mercaron la franquicia por 5.6 millones de dólares y treslladáronla de San Diego -onde los aficionaos inclinábense más por Los Angeles Lakers que polos Rockets- a Houston.

Los Rockets orixinalmente yeren conocíos pol lema de la ciudá de San Diego, "A City in Motion" ("Una Ciudá en Movimientu"), pero col treslláu a Houston el so nome tomó una relevancia entá mayor. Houston ye la casa del Centru espacial Lyndon B. Johnson y del Centru de Control de la NASA, recibiendo una atención nacional mientres el Programa Apollo. L'equipu de béisbol de Houston foi llamáu de manera asemeyada, Houston Astros, y l'estadiu Astrodome, una construcción bien futurista. Amás, l'equipu femenín de baloncestu de la WNBA llámase Houston Comets y ta acomuñáu a los Rockets.

Años 70[editar | editar la fonte]

Los Rockets xugaron dellos partíos nel Astrodome a principios de los 70.

Los Rockets empezaron xugando en dellos pabellones de Houston, incluyendo'l Astrodome, AstroHall y Hofheinz Pavilion. Tamién xugaron nel HemisFair Arena en San Antonio y en Waco. Sicasí, el sofitu del públicu yera bien probe nuna ciudá apoderada pol fútbol americanu y el béisbol, y los Rockets promediaron una media de menos de 5.000 espectadores per partíu na so primer temporada en Houston.

Primero que diera empiezu la temporada en 1971, l'entrenador Alex Hannum coló a Denver Nuggets de l'ABA. Tex Winter encargóse de sustituilu. Winter aplicó'l so sistema del triángulu ofensivu qu'oldeó col estilu ofensivu que Hayes taba avezáu. Houston llueu trespasó a Hayes a Baltimore Bullets por Jack Marin. La falta d'ésitu fixo pocu pa llamar l'atención de la ciudá, y na primavera de 1973, dempués de la décima derrota consecutiva del equipu, Winter foi despidíu.

En 1975, los Rockets treslladáronse a un nuevu pabellón más modernu, The Summit, que sería la so casa mientres los próximos 28 años. Con Johnny Egan d'entrenador, y Tomjanovich, Murphy y Mike Newlin liderando al equipu, los Rockets llograron la so primer clasificación a los playoffs desque se camudaron a Houston. Los Rockets eliminaron a los New York Knicks de Walt Frazier y Earl Monroe en primer ronda, pero cayeron ante Boston Celtics en Semifinales de Conferencia.

A principios de la temporada 1976-77, los Rockets adquirieron a Moses Malone d'un trespasu con Buffalo Braves. L'equipu ganó a Washington Bullets nes Semifinales de Conferencia, anque nes Finales de Conferencia saldríen posaos de la competición por Philadelphia 76ers. Malone realizó una serie impresionante ante los Bullets de Hayes y Wes Unseld.

El Hofheinz Pavilion foi'l primer pabellón de los Rockets en Houston.

El 9 d'avientu de 1977, nun partíu ante los Lakers, Kevin Kunnert tuvo una engarradiella col xugador del conxuntu californianu Kermit Washington. Cuando Tomjanovich averó a la balasma, Washington xiróse y llanzó-y un tarrecible puñada na cara, causándo-y importantes mancadures nel craniu. Esta escena marcó les carreres de Tomjanovich y Washington. Tomjanovich tuvo que tar los siguientes cinco meses de rehabilitación, y tornó a les canches pa xugar l'All-Star Game de 1978. Un llibru editáu por John Feinstein recueye los acontecimientos d'aquella infame engarradiella y los distintos caminos que tomaron los dos xugadores tres aquel día.

Malone recibió'l premiu de MVP de la temporada en 1979. Malone, Murphy y Tomjanovich xugaron aquel añu'l All-Star Game. Rick Barry xunióse al equipu nun trespasu con Golden State Warriors en cuenta de John Lucas. Barry permedió unos modestos 13.5 puntos per partíu y estableció un nuevu récor NBA en porcentaxe de tiros llibres, con un 94.7%. Xugaría un añu más nos Rockets antes de retirase en 1980.

Los Rockets roblaron un 47-35 na temporada 1978-79, la última campaña de Tom Nissalke como entrenador del equipu. Remataron segundos na División Central, siendo eliminaos por Atlanta Hawks a les primeres de cambiu en playoffs.

Del Harris sustituyó a Nissalke como entrenador na temporada 1979-80. Los Rockets terminaron la competición 41-41, empatando con San Antonio Spurs na segunda posición de la División Central. Dempués de vencer a los Spurs en primer ronda por 2-1, fueron barríos por Boston Celtics nes Semifinales de Conferencia.

Empiecen los 80s. Primeres Finales de la NBA (1980-1983)[editar | editar la fonte]

The Summit foi'l pabellón de los Rockets ente 1975 y 2003.

En 1981, la llegada d'un tercer equipu de Texas a la NBA, Dallas Mavericks, fizo que la lliga reestructurara les conferencies y unviara a Houston a la División Mediu Oeste de la Conferencia Oeste, xunto con San Antonio, Kansas City, Denver, Utah y Dallas. Houston empató con Kansas City na segunda plaza de la división, detrás de los Spurs con un balance de 40-42, entrando en playoffs.

El so camín na postemporada empezó batiendo a los Lakers en primer ronda. Na siguiente ronda veríense les cares colos Spurs de George Gervin, venciéndo-yos por un afechu 4-3. Yá nes Finales de Conferencia, los Rockets ganaron en cinco partíos a unos Kansas City Kings lideraos por Otis Birdsong, Scott Wedman y Phil Ford. Los Rockets llantar por primer vegada na so hestoria nes Finales de la NBA, onde cayeríen contra Boston Celtics en seis encuentros.

Mientres la temporada, Murphy, el xugador más baxu de la lliga, estableció dos récores NBA; 78 tiros llibres consecutivos anotaos, rompiendo l'antiguu récor qu'ostentaba Rick Barry con 60 en 1976, y 95.8% en tiros llibres, superando l'antiguu récor de Barry nos Rockets en 1979. La siguiente temporada, l'equipu ameyoró'l so balance roblando un 46-36, pero fueron eliminaos en primer ronda de playoffs por Seattle Sonics. En 1982, Malone recibió'l so segundu MVP de la temporada.

Formación de les "Torres Ximielgues": Hakeem Olajuwon y Ralph Sampson (1983-1987)[editar | editar la fonte]

Na temporada 1982-83, dempués de que trespasaren a Malone a Philadelphia 76ers, los Rockets roblaron un perprobe 14-68. Del Harris foi despidíu y sustituyíu por Bill Fitch. Los Rockets lleváronse la primera eleición nel Draft de 1983, escoyendo al pívot Ralph Sampson de la Universidá de Virginia. La temporada siguiente ameyoró enforma al respective de la pasada. Créese que nos postreros partíos de la temporada l'equipu dexóse perder intencionadamente pa tener más posibilidaes d'escoyer una eleición alta nel Draft. Esta foi la última temporada na que'l procesu del Draft yera por aciu el llanzamientu de moneda, instalando la Llotería del Draft al añu siguiente pa evitar que los equipos dexárense perder. Ralph Sampson sería nomáu Rookie del Añu.

En 1984 de nuevu tuvieron la oportunidá d'escoyer na primera posición del draft, escoyendo al pívot nixerianu Hakeem Olajuwon (daquella escribíase ensin "H") de la Universidá de Houston. Esa temporada, Olajuwon remató segundu na votación al Rookie del Añu por detrás de Michael Jordan. Con Olajuwon y Sampson nel All-Star Game, los Rockets esfrutaron d'una esitosa temporada, ganando'l títulu de campeones de la Conferencia Oeste y colándose nes Finales de la NBA per segunda vegada na so hestoria. Sicasí, de nuevu los Celtics cruciáronse nel so camín, ganándo-yos 4-2. Foi'l momentu álgido de les llamaes "Torres Ximielgues".

Na temporada 1987-88, los Rockets cayeron eliminaos en primer ronda. Don Chaney sustituyó a Fitch como entrenador del equipu y, amás, trespasar a Golden State a Ralph Sampson, qu'empezó a baxar la so productividá dientro del equipu. Les temporaes 1988-89 y 1989-90 vieron les alquisiciones d'Otis Thorpe y Vernon Maxwell, pero en dambes campañes volvieron cayer en primer ronda.

Clutch City (1987-1992)[editar | editar la fonte]

Hakeem Olajuwon, principal artífiz de los dos aniellos consecutivos de Houston.

Ente 1987 y 1992, los Rockets tuvieron balances positivos, pero nunca pasaron de Semifinales de Conferencia en playoffs. Col nuevu entrenador Rudy Tomjanovich, los Rockets ganaron 55 partíos na 1992-93, pero Seattle SuperSonics eliminó-yos en Semifinales de Conferencia.

Los 2 Campeonatos (1993-1995)[editar | editar la fonte]

El 30 de xunetu de 1993, Leslie Alexander mercó los Rockets. Nel segundu añu de Tomjanovich como entrenador del equipu, empezaron la temporada 1993-94 de manera arrolladora; 15-0. Con Olajuwon liderando'l bloque, los Rockets vencieron a los Knicks nes Finales de la NBA consiguiendo asina'l so primer campeonatu. Tres cinco partíos, los Knicks tomaron ventaya por 3-2. Los Rockets defendíen una ventaya de 86-84 nos postreros segundos del sestu partíu. Nel postreru segundu, John Starks (quien anotara 27 puntos hasta entós) tiraba un triple que-yos daba'l campeonatu, pero Olajuwon fixo una de les meyores xugaes defensives de tolos tiempos y taponó el disparu. Nel séptimu partíu, Olajuwon apoderó'l partíu, el so doble doble con 25 puntos y 10 rebotes fueron abondos pa vencer a los Knicks y llevase l'aniellu a Texas.

Los Rockets llucharon duramente mientres la primer metá de la temporada 1994-95. A metá de campaña, consiguieron a Clyde Drexler de Portland en cuenta d'Otis Thorpe. Drexler yá coincidiera antes con Olajuwon na Universidá de Houston. Los Rockets entraron en playoffs como sestos del Oeste. Nellos, batieron a Utah Jazz (60-22 na lliga regular) en primer ronda, Phoenix Suns (59-23) en Semifinales, y San Antonio Spurs (62-20) nes Finales de Conferencia. Nel quintu partíu de seriar ante los Spurs, celebróse una ceremonia previa al mesmu nel que s'apurrió'l MVP de la temporada a David Robinson. Nel alcuentru, Olajuwon dio una lleición al pívot de San Antonio anotando 42 puntos y ganando el partíu. Nes Finales de la NBA, Houston atopar con Orlando Magic, lideráu por Shaquille O'Neal y Penny Hardaway. Los Rockets barrieron ganando los cuatro alcuentros, ensin dar práuticamente opción a los Magic. Los Rockets convertir nel primer equipu en ganar l'aniellu rematando la temporada regular na sesta posición de la so conferencia. Amás, fueron el primer equipu n'eliminar a cuatro equipos de más de 50 victories en temporada regular nel so camín al aniellu.

Dempués de los Campeonatos (1996-2000)[editar | editar la fonte]

Charles Barkley llegó trespasáu de Phoenix Suns.

Tres una campaña 1995-96 apinada de mancadures, los Rockets eliminaron a los Lakers na primer ronda de playoffs, pero fueron barríos por Seattle Supersonics en Semifinales de Conferencia. L'avieyada plantía de Houston y l'emerxencia de los imparables Bulls llevaron a los Rockets a completar un dramáticu trespasu con Phoenix nel que se desfacer de Sam Cassell, Chucky Brown, Mark Bryant y Robert Horry por Charles Barkley. El "Gran Tríu" (Olajuwon, Drexler y Barkley) lideró al equipu a un récor de 57-25. Houston barrió a Minnesota Timberwolves na primer ronda, y na segunda ganaron a los Sonics nuna dura serie de siete partíos. Nes Finales de Conferencia atopar a los Jazz, un equipu a los qu'eliminaren primeramente nos dos temporaes nes que s'alzaron col campeonatu, anque esta vegada fueron zapeados.

La temporada 1997-98 tamién tuvo marcada poles continues mancadures, y l'equipu remató 41-41 y octavu nel Oeste. En primer ronda atopar de nuevu colos Jazz, siendo unviaos a casa en cinco partíos. Tres la temporada, Drexler retirar del baloncestu, y los Rockets realizaron otru importante trespasu nel que recibíen a Scottie Pippen de Chicago en cuenta de Roy Rogers y una segunda ronda de draft de 1999 y 2000. Pippen encaxó bien nel sistema defensivu del equipu, pero costó-y faese un buecu ofensivamente con Barkley y Olajuwon. En playoffs, fueron eliminaos de manera decepcionante polos Lakers (3-1). Mientres el branu, Barkley y Pippen amosaron públicamente'l so iñerizu l'unu al otru.

A partir de los dos años del campeonatu, el puntu débil de los Rockets fuera la posición de base. L'equipu fichó a Brent Price pa cubrir les llagunes, pero yera un xugador bien llindáu por cuenta de les mancadures. Esi branu intentaron solucionar los sos problemes nesi puestu trespasando a Price, Antoine Carr, Michael Dickerson, Othella Harrington y una futura primer ronda de draft a Vancouver Grizzlies pol base novatu Steve Francis y Tony Massenburg. Dos meses más tarde, los Rockets vendieron a Pippen a los Blazers en cuenta de Walt Williams, Stacey Augmon, Ed Gray, Carlos Rogers, Brian Shaw y Kelvin Cato. Esti trespasu dio la fondura al equipu que dexara'l trespasu de Francis.

A principios de la temporada 1999-00, Barkley rompióse'l tendón del cuádriceps de la so rodía izquierda nun partíu contra Philadelphia 76ers y tuvo que retirase precipitadamente del baloncestu, yá que tenía pensáu faelo cuando rematara la temporada. Barkley, ingeniosamente, declaró: "xusto lo qu'América precisaba, otru home negru nel paru". Barkley siguió cola rehabilitación y remaneció simbólicamente el 19 d'abril de 2000 ante Vancouver Grizzlies, xugando 6 minutos y anotando 2 puntos. Coles mancadures de Barkley y Olajuwon, los Rockets terminaron 34-48 y perdiéronse los playoffs.

Llega'l Sieglu XXI (2000-2004)[editar | editar la fonte]

En 2001, los Rockets consiguieron un balance 45-37 y barrieron a cada equipu de la División Central, pero nun llograron metese en playoffs. Un yá veteranu Olajuwon foi trespasáu a Toronto Raptors en 2001, dexando nel mandu a Steve Francis y Cuttino Mobley. La temporada siguiente foi bien probe, col equipu apináu de novatos y xornaleros, debíu, en parte, a la llarga mancadura de Francis. La primer campaña en casi 20 años ensin Olajuwon remató con un decepcionante balance de 28-54.

La suerte sonrío a los texanos nel Draft de 2002, escoyendo na primer posición al prometedor pívot chinu Yao Ming. La temporada 2002-03 tuvo una notable meyora nel equipu, col tríu Yao, Francis y Mobley liderando a los Rockets a un récor de 43-39, anque siendo insuficiente pa consiguir un puestu en playoffs.

El dúu de Yao y T-Mac (2004-2010)[editar | editar la fonte]

Tracy McGrady nun partíu ante Washington Wizards.
Yao Ming llegó a Houston en 2002.

Con un 45-37 na siguiente campaña, los Rockets visitaron la postemporada per primer vegada dende 1999. Sicasí, los Lakers, como na última ocasión, eliminaron a los Rockets en primer ronda. Pel branu viéronse cambeos d'importancia nel equipu, trespasando a Steve Francis, Cuttino Mobley y Kelvin Cato a Orlando Magic pola superestrella Tracy McGrady, Juwan Howard, Tyronn Llue y Reece Gaines.

McGrady y Ming lideraron a los Rockets al so meyor rexistru en 10 años, 51-31, rematando quintos na dura Conferencia Oeste. La so aventura en playoffs remató de nuevu en primer ronda, cayendo ante Dallas Mavericks por 4-3. Tres esta campaña, llograron a Stromile Swift y Derek Anderson vía axente llibre, y a Mike James de Toronto Raptors por Rafer Alston.

Pero una plaga de mancadures visitó-yos na temporada 2005-06. Bob Sura foi operáu de la so rodía en branu, y McGrady pasó más tiempu na enfermería que nes canches a lo llargo del cursu. Amás, Yao Ming tamién tuvo que pasar pol quirófanu pa tratar una infeición na dea, y David Wesley quebróse una costiella. Con McGrady y Ming escasamente coincidiendo sanos en pista, los Rockets nun consiguieron accesu a playoffs, rematando 34-48.

Nel Draft de 2006, los Rockets escoyeron a Rudy Gay, procedente de la Universidá de Connecticut, na octava plaza. Gay foi unviáu a Memphis Grizzlies xunto con Stromile Swift en cuenta de Shane Battier. L'equipu tamién adquirió a Kirk Snyder de New Orleans Hornets por dos rondes de draft y dineru. Mientres dicha temporada, los Rockets remataron con un balance de 52-30 a pesar de les mancadures nel equipu; terminaron quintos na Conferencia Oeste y cayeron en playoffs ante Utah Jazz en siete partíos. Un añu más, McGrady nun pudo pasar de primer ronda, perdiendo'l séptimu y definitivu alcuentru por 103-99 n'Utah. El 18 de mayu de 2007, l'entrenador Jeff Van Gundy foi despidíu.

El Toyota Center mientres un partíu ante Dallas Mavericks.

Antes d'empezar la temporada 2007-08, los Rockets ficharon a Rick Adelman, sustituyendo nel puestu d'entrenador a Van Gundy. El 14 de xunu, los Rockets trespasaron a Juwan Howard a Minnesota Timberwolves por Mike James y Justin Reed, y escoyeron nel Draft de 2007 al base Aaron Brooks de la Universidá d'Oregon na 26ª posición y al australianu Brad Newley na 54ª. Amás, recibieron a Carl Landry procedente de Seattle SuperSonics frutu d'un trespasu. El 12 de xunetu, la franquicia trespasó al griegu Vassilis Spanoulis a San Antonio Spurs xunto con una segunda ronda de draft de 2009 a cambiu del pívot Jackie Butler y los derechos del arxentín Luis Scola, quien fuera escoyíu en 2002 polos Spurs. El 20 de xunetu, Steve Francis robló un contratu de 2 años colos Rockets y diez díes dempués arrenunció a los dos últimes temporaes del so contratu de 30 millones de dólares con Portland Trail Blazers. Sicasí, por cuenta de les mancadures, la so baxa forma y los cinco bases na plantía, Francis solo pudo apostar 10 partíos, permediando 5.5 puntos y 3 asistencies per nueche.

El 16 de marzu, los Rockets consiguieron una racha de 22 partíos ganaos consecutivos, consiguiendo con ello la tercera meyor marca na historia de la NBA que tien per delantre la racha de los Lakers del 71-72 de 33 partíos ganaos consecutivos y la de los Heat. Nes últimes diez victories, nun cuntaron col pívot Yao Ming, que sufrió una baxa por mancadura pal restu de temporada. El 18 de marzu, Boston Celtics punxo fin a la racha ganando a los Rockets por 94-74. L'equipu remató la temporada regular con un récor de 55-27.

En playoffs, los Rockets fueron eliminaos per segundu añu consecutivu polos Jazz, esta vegada en seis partíos, magar la so victoria agónica nel tercer partíu.

La 2008-09 trescurrió de manera similar, acabando con un global de 53-29 y como quintos de la Conferencia Oeste. Magar les sempiternes mancadures de T-Mac, los Rockets ganaron 4-2 a Portland Trail Blazers en primer ronda. Pero na segunda, por cuenta de les inoportunes mancadures de Yao y Dikembe Mutombo (esti postreru viose obligáu a retirase), los Rockets fueron eliminaos 4-3 por Los Angeles Lakers nuna reñida eliminatoria.

Pa la temporada 2009-10, los Rockets roblaron a Trevor Ariza procedente de los Lakers.

Nuevos tiempos, reconstrucción (2010-2012)[editar | editar la fonte]

En febreru de 2010, poco antes del zarru de mercáu, los Rockets fixeron un trespasu a tres bandes colos New York Knicks y Sacramento Kings. Tracy McGrady robló polos Knicks y los Rockets adquiríen a Kevin Martin, Jordan Hill, Hilton Armstrong y Jared Jeffries. Ente que los Kings consiguieron a Joey Dorsey y Carl Landry. Los Rockets terminaron la temporada con un 42-40, fora de playoffs pero estableciendo un récor NBA, el d'equipu con meyor cómputu ensin xugadores All-Star.

Nel draft de 2010, los Rockets ficiéronse con Patrick Patterson. Esi branu, los Rockets roblaron al axente llibre Brad Miller, ente que Trevor Ariza foi tresferíu a New Orleans Hornets, al empar que recibíen a Courtney Lee de New Jersey Nets.

Na temporada 2010-11, tres solu 5 partíos, Yao volvía mancase de la so rodía esquierda. Yao volvió perdese otra temporada. Pa xunetu de 2011, Yao retirar con 30 años por cuenta de les sos mancadures. Taba consideráu'l meyor pívot de los Rockets dende Hakeem Olajuwon. En febreru de 2011, los Rockets trespasaron a Shane Battier a Memphis Grizzlies pol tanzanu Hasheem Thabeet. Asina mesmu, tamién tresfirieron a Aaron Brooks a Phoenix Suns por Goran Dragić.

Los Rockets volvieron quedase ensin playoffs esa temporada. Rick Adelman abandonó'l conxuntu de Texas y los Rockets roblaron a Kevin McHale como entrenador, el famosu ex-xugador de los Boston Celtics.

Nel draft de 2011, los Rockets facer colos rookies Marcus Morris y Chandler Parsons. En marzu de 2012, unviaron a Hasheem Thabeet y Jonny Flynn a Portland Trail Blazers por Marcus Camby. Asina mesmu, unviaron a Jordan Hill a Los Angeles Lakers pol recién axente llibre Derek Fisher (rápido cortáu y unviáu a Oklahoma City Thunder) y una primer ronda de draft.

La temporada 2011-12 trescurrió de manera más o menos regular. Tres l'atayáu fichaxe de Pau Gasol, los Rockets centrar nel bloque sólidu de Kevin Martin, Luis Scola y Goran Dragić. Finalmente terminaron con un global de 34-32, quedando en novena posición y fora de playoffs, magar tar la mayor parte de la temporada en posiciones de clasificación.

La era de James Harden y Dwight Howard (2012-presente)[editar | editar la fonte]

Dwight Howard.
James Harden.

Pa la temporada 2012-13, los Rockets empecipiaron una total reestructuración de plantía: Luis Scola foi amnistiáu, Chase Budinger coló camín de Minnesota Timberwolves, Marcus Camby a New York Knicks por Toney Douglas, Josh Harrellson y Jerome Jordan, estos dos últimos cortaos, Samuel Dalembert camín de Milwaukee Bucks por Shaun Livingston, Jon Brockman y Jon Leuer (toos fueron cortaos) y Dragić coló llibre a Phoenix Suns. Los Rockets roblaron al mediáticu Jeremy Lin y al turcu Ömer Aşık, dempués de que los sos equipos decidieren nun igualar les ufiertes. Pero'l movimientu más sorprendente llegó poco primero de empezar la temporada, los Rockets trespasaron a Kevin Martin, Jeremy Lamb y una primer ronda de draft a Oklahoma City Thunder en cuenta de James Harden, que llegaba pa convertise nel xugador franquicia del equipu, en siendo'l meyor sestu home de la NBA. Al pie de Harden llegaron Cole Aldrich, Daequan Cook y Lazar Hayward (esti postreru cortáu).

Harden debutó nos Rockets con 37 puntos, 12 asistencies, 6 robos y 4 rebotes y desatapóse como'l líder del equipu llegando a xugar nel All-Star Game de la NBA 2013. Los Rockets llograron clasificase a playoffs n'última posición con un 45-37 de global, siendo posaos por Oklahoma City Thunder en forzando'l sestu partíu.

Pa la 2013-14, los Rockets facer col axente llibre Dwight Howard tres el so pocu esitosu pasu por Los Angeles Lakers. Los Rockets preparar p'asaltar los puestos altos de la Conferencia Oeste cola nueva dupla Harden-Howard y escoltaos por xugadores como Parsons o Lin.

Terminaron la temporada con una marca de 54-28, destacando la participación de Dwight Howard y James Harden nel All-Star Game de la NBA 2014.Clasificar a los playoffs enfrentándose a los Portland Trail Blazers perdiendo por 4-2 tres una estelante serie de Damian Lillard y Lamarcus Aldridge.

Trayeutoria[editar | editar la fonte]

Nota: G: Partíos ganaos; P:Partíos perdíos; %:porcentaxe de victories

Temporada G P % Play-offs Resultáu
San Diego Rockets
1967-68 15 67 .183
1968-69 37 45 .451 Pierde Semifinales División Atlanta 4, San Diego 2
1969-70 27 55 .329
1970-71 40 42 .488
Houston Rockets
1971-72 34 48 .415
1972-73 33 49 .402
1973-74 32 50 .390
1974-75 41 41 .500 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales División
Houston 2, New York 1
Philadelphia 4, Houston 1
1975-76 40 42 .488
1976-77 49 33 .598 Gana Semifinales División
Pierde Finales Conferencia
Houston 4, Washington 2
Philadelphia 4, Houston 2
1977-78 28 54 .341
1978-79 47 35 .573 Pierde 1ᵉʳ Ronda Atlanta 2, Houston 0
1979-80 41 41 .500 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales División
Houston 2, San Antonio 1
Boston 4, Houston 0
1980-81 40 42 .488 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales División
Gana Finales Conferencia
Pierde Finales NBA
Houston 2, LA Lakers 1
Houston 4, San Antonio 3
Houston 4, Kansas City 1
Boston 4, Houston 2
1981-82 46 36 .561 Pierde 1ᵉʳ Ronda Seattle 2, Houston 1
1982-83 14 68 .171
1983-84 29 53 .354
1984-85 48 34 .585 Pierde 1ᵉʳ Ronda Utah 3, Houston 2
1985-86 51 31 .622 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales División
Gana Finales Conferencia
Pierde Finales NBA
Houston 3, Sacramento 0
Houston 4, Denver 2
Houston 4, LA Lakers 1
Boston 4, Houston 2
1986-87 42 40 .512 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales División
Houston 3, Portland 1
Seattle 4, Houston 2
1987-88 46 36 .561 Pierde 1ᵉʳ Ronda Dallas 3, Houston 1
1988-89 45 37 .549 Pierde 1ᵉʳ Ronda Seattle 3, Houston 1
1989-90 41 41 .500 Pierde 1ᵉʳ Ronda LA Lakers 3, Houston 0
1990-91 52 30 .634 Pierde 1ᵉʳ Ronda LA Lakers 3, Houston 0
1991-92 42 40 .512
1992-93 55 27 .671 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales División
Houston 3, LA Clippers 2
Seattle 4, Houston 3
1993-94 58 24 .707 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales División
Gana Finales Conferencia
Gana Finales NBA
Houston 3, Portland 1
Houston 4, Phoenix 3
Houston 4, Utah 1
Houston 4, New York 3
1994-95 47 35 .573 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales División
Gana Finales Conferencia
Gana Finales NBA
Houston 3, Utah 2
Houston 4, Phoenix 3
Houston 4, San Antonio 2
Houston 4, Orlando 0
1995-96 48 34 .585 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales División
Houston 3, LA Lakers 1
Seattle 4, Houston 0
1996-97 57 25 .695 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales División
Pierde Finales Conferencia
Houston 3, Minnesota 0
Houston 4, Seattle 3
Utah 4, Houston 2
1997-98 41 41 .500 Pierde 1ᵉʳ Ronda Utah 3, Houston 2
1998-99 31 19 .620 Pierde 1ᵉʳ Ronda LA Lakers 3, Houston 1
1999-2000 34 48 .415
2000-01 45 37 .550
2001-02 28 54 .341
2002-03 43 39 .524
2003-04 45 37 .550 Pierde 1ᵉʳ Ronda LA Lakers 4, Houston 1
2004-05 51 31 .622 Pierde 1ᵉʳ Ronda Dallas 4, Houston 3
2005-06 34 48 .415
2006-07 52 30 .634 Pierde 1ᵉʳ Ronda Utah 4, Houston 3
2007-08 55 27 .671 Pierde 1ᵉʳ Ronda Utah 4, Houston 2
2008-09 53 29 .646 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales de Conferencia
Houston 4, Portland 2
LA Lakers 4, Houston 3
2009-10 42 40 .512
2010-11 43 39 .524
2011-12 34 32 .515
2012-13 45 37 .549 Pierde 1ᵉʳ Ronda Oklahoma City 4, Houston 2
2013-14 54 28 .659 Pierde 1ᵉʳ Ronda Portland 4, Houston 2
2014-15 56 26 .683 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales de Conferencia
Pierde Finales Conferencia
Houston 4, Dallas 1
Houston 4, Los Angeles 3
Golden State 4, Houston 1
2015-16 41 41 .500 Pierde 1ᵉʳ Ronda Golden State 4, Houston 1
2016-17 55 27 .671 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales Conferencia
Houston 4, Oklahoma City 1
San Antonio 4, Houston 2
Totales 2012 1878 .517
Playoffs 128 137 .483 2 Campeonatos

Plantía 2017/2018[editar | editar la fonte]

Houston Rockets 2017-2018
Xugadores Entrenadores
Nᵘ Nac. Pos. Nome Altor Pesu Orixe
33 Bandera de Estaos Xuníos d'América A [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.08 m (6 ft 10 in) 109 kg (240 lb) California
1 Bandera de Estaos Xuníos d'América E-A [[{{{first}}} | {{{first}}}]] Injured 2.03 m (6 ft 8 in) 95 kg (210 lb) UCLA
28 Bandera de Estaos Xuníos d'América AP-P [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.06 m (6 ft 9 in) 113 kg (250 lb) Kansas
26 Bandera de Estaos Xuníos d'América B-E [[{{{first}}} | {{{first}}}]] (TW) 1.91 m (6 ft 3 in) 84 kg (185 lb) Oklahoma State
15 P [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.08 m (6 ft 10 in) 96 kg (211 lb) Suiza
10 Bandera de Estaos Xuníos d'América E [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 1.91 m (6 ft 3 in) 98 kg (215 lb) Indiana
14 Bandera de Estaos Xuníos d'América E-A [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.01 m (6 ft 7 in) 93 kg (205 lb) Gulf Shores Academy (TX)*
13 Bandera de Estaos Xuníos d'América B-E [[{{{first}}} | {{{first}}}]] (C) 1.96 m (6 ft 5 in) 102 kg (224 lb) Arizona State
2 Bandera de Estaos Xuníos d'América B-E [[{{{first}}} | {{{first}}}]] (TW) 1.96 m (6 ft 5 in) 84 kg (185 lb) Georgia State
7 Bandera de Estaos Xuníos d'América A [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.01 m (6 ft 7 in) 109 kg (240 lb) Arkansas
12 Bandera de Camerún A [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.03 m (6 ft 8 in) 104 kg (230 lb) UCLA
42 Bandera de Brasil P [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.11 m (6 ft 11 in) 113 kg (250 lb) Brasil
21 Bandera de Estaos Xuníos d'América P [[{{{first}}} | {{{first}}}]] Injured 2.08 m (6 ft 10 in) 111 kg (245 lb) Louisville
3 Bandera de Estaos Xuníos d'América B [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 1.83 m (6 ft 0 in) 79 kg (175 lb) Wake Forest
2 Bandera de Estaos Xuníos d'América A [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.01 m (6 ft 7 in) 111 kg (245 lb) Texas
9 Bandera de la República Popular China P Zhou Qi 2.16 m (7 ft 1 in) 95 kg (210 lb) China
Entrenador Principal
Entrenador(es) Asistente(s)

Lleenda
  • (C) Capitán
  • (DR) Elección del draft sin firmar
  • (AL) Axente Llibre
  • (IN) Inactivu
  • (S) Suspendíu
  • (GL) Asinau a la G-League
  • (TW) Contratu de dos víes
  • Injured Lesionáu

PlantíaTransaiciones

Derechos internacionales[editar | editar la fonte]

Los Houston Rockets tienen los derechos internacionales sobre los siguientes xugadores.

Draft Ronda Puestu Xugador Pos. Nacionalidá Equipu actual Nota(s) Ref
2014 2 53 Gentile, AlessandroAlessandro Gentile B/A  Italia EA7 Emporio Armani Milano (Italia) Adquiríu de Minnesota Timberwolves [12]
2013 2 45 Todorović, MarkoMarko Todorović A/P Montenegru Montenegru Khimki (Rusia) Adquiríu de Portland Trail Blazers [13]
2011 2 51 Diebler, JonJon Diebler B  Estaos Xuníos d'América Galatasaray Odeabank (Turquía) Adquiríu de Portland Trail Blazers [14]
2009 2 34 Llull, SergioSergio Llull B  España Real Madrid (España) Adquiríu de Denver Nuggets [15]
2005 2 52 Hervelle, AxelAxel Hervelle A |

 Bélxica

Dominion Bilbao Basket (España) Adquiríu de Denver Nuggets [16]
2004 2 49 Lishchuk, SerhiySerhiy Lishchuk A/P  Ucraína Retiráu Adquiríu de Memphis Grizzlies (via Los Angeles Clippers, Houston, Los Angeles Lakers y Philadelphia) [17]

Miembros del Basketball Hall of Fame[editar | editar la fonte]

Númberos retiraos[editar | editar la fonte]

Entrenadores[editar | editar la fonte]

# Nome Tiempu Temporada regular Playoffs Premios/Campeonatos Ref
PD V D %V-D PD V D
San Diego Rockets
1 Jack McMahon 196870 190 61 129 .321 6 2 4 [33]
2 Alex Hannum 1970–71 138 58 80 .420 [34]
Houston Rockets
3 Tex Winter 197173 129 51 78 .395 [35]
4 Johnny Egan 197376 281 129 152 .459 8 3 5 [36]
5 Tom Nissalke 197679 246 124 122 .504 14 6 8 Entrenador del Añu de la NBA 1976–77[37] [38]
6 Del Harris 197983 328 141 187 .430 31 15 16 [39]
7 Bill Fitch 198388 410 216 194 .527 39 21 18 Unu de los 10 meyores entrenadores de la historia de la NBA[40] [41]
8 Don Chaney 198892 298 164 134 .550 1 2 9 Entrenador del Añu de la NBA 1990–91[37] [42]
9 Rudy Tomjanovich 199203 900 503 397 .559 90 51 39 2 Campeonatos (1994, 1995) [43]
10 Jeff Van Gundy 200307 328 182 146 .555 19 7 12 [44]
11 Rick Adelman 200711 164 108 56 .659 19 9 10 [45]
12 Kevin McHale 201115 323 193 130 .597 29 13 16 [46]
13 J. B. Bickerstaff 2015-16 71 37 34 .521 5 1 4 [47]
14 Mike D'Antoni 2016-preente [48]

Premios[editar | editar la fonte]

Meyor Quintetu de la Temporada

Segundu Meyor Quintetu de la Temporada

Tercer Meyor Quintetu de la Temporada

Meyor Quintetu Defensivu

Segundu Meyor Quintetu Defensivu

Meyor Quintetu de Rookies

Segundu Meyor Quintetu de Rookies

Intereses[editar | editar la fonte]

  • Son hermanos del equipu de baloncestu femenín Houston Comets de la WNBA.
  • La so mascota ye un osu llamáu Clutch.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. chron.com Owners, fans waited years before Rockets took off, consultáu en marzu de 2010
  2. basketball-reference.com 1983-84 NBA Season Summary, consultáu en marzu de 2010
  3. chron.com Owners, fans waited years before Rockets took off, consultáu en mayu de 2010
  4. NBA.com Going Retro: Houston Rockets, consultáu en mayu de 2010
  5. basketball-reference.com Jack McMahon NBA & ABA Basketball Coaching Record, consultáu en mayu de 2010
  6. basketball-reference.com Houston Rockets Draft Register, consultáu en mayu de 2010
  7. NBA.comEwing, Riley, Olajuwon Headline HOF Class, consultáu en mayu de 2010
  8. sportsillustrated.cnn.com A Roundup Of The Sports Information Of The Week, consultáu en mayu de 2010
  9. Kalb, Elliott (2003). Who's Better, Who's Best in Basketball?. McGraw–Hill Professional, páx. 302. ISBN 0071417885.
  10. basketball-reference.com 1968 NBA Draft, consultáu en mayu de 2010
  11. basketball-reference.com 1968-69 San Diego Rockets Roster and Statistics, consultáu en mayu de 2010
  12. «Houston Rockets draft Switzerland forward Clint Capela, Arizona guard Nick Johnson». click2houston.com (6 d'agostu de 2014). Consultáu'l 7 de febreru de 2015.
  13. «Rockets Acquire Papanikolaou, Todorovic and Two Future 2nd Round Picks». NBA.com (10 de xunetu de 2013). Consultáu'l 15 d'abril de 2014.
  14. «Rockets Get Players And Pick In Three-Team Deal». NBA.com (20 de xunetu de 2012). Consultáu'l 15 d'abril de 2014.
  15. «Houston purchases trio of second-round picks». NBA.com (26 de xunu de 2009). Consultáu'l 15 d'abril de 2014.
  16. «Nuggets acquire swingman White from Rockets». NBA.com (22 de setiembre de 2009). Consultáu'l 15 d'abril de 2014.
  17. «Rockets Acquire Forward Josh Smith». NBA.com (22 de xineru de 2016). Consultáu'l 22 de xineru de 2016.
  18. «Hall of Famers - Richard F. "Rick" Barry». Basketball Hall of Fame. Consultáu'l 20 de marzu de 2010.
  19. «Hall of Famers - Elvin E. Hayes». Basketball Hall of Fame. Archiváu dende l'orixinal, el 12 de setiembre de 2012. Consultáu'l 20 de marzu de 2010.
  20. «Hall of Famers - Calvin Murphy». Basketball Hall of Fame. Archiváu dende l'orixinal, el 26 de xunetu de 2009. Consultáu'l 20 de marzu de 2010.
  21. «Hall of Famers - Moses Y. Malone». Basketball Hall of Fame. Consultáu'l 20 de marzu de 2010.
  22. «Hall of Famers - Clyde Drexler». Basketball Hall of Fame. Archiváu dende l'orixinal, el 31 d'agostu de 2009. Consultáu'l 20 de marzu de 2010.
  23. «Hall of Famers - Charles Barkley». Basketball Hall of Fame. Archiváu dende l'orixinal, el 9 de febreru de 2012. Consultáu'l 20 de marzu de 2010.
  24. «Hall of Famers - Hakeem Olajuwon». Basketball Hall of Fame. Archiváu dende l'orixinal, el 22 d'agostu de 2012. Consultáu'l 20 de marzu de 2010.
  25. «fama-del baloncestu Tracy Mcgrady» (9 de setiembre de 2017).
  26. «fama-del baloncestu Tracy McGrady va ser eleváu al Salón de la Fama del baloncestu». Consultáu'l 9 de setiembre de 2017.
  27. Rockets retira'l 11 de Yao Ming. ESPNdeportes.com. http://espndeportes.espn.com/basquetbol/nota/_/id/2962078/houston-rockets-retira-el-11-de-yao-ming. Consultáu'l 5 de febreru de 2017. 
  28. Murphy, Michael (3 de febreru de 2000). «Retirement of Drexler's number pleases Olajuwon». Houston Chronicle. http://www.chron.com/CDA/archives/archive.mpl?id=2000_3193276. Consultáu'l 20 de marzu de 2010. 
  29. 29,0 29,1 Sefko, Eddie (27 de febreru de 1989). «Rockets may play Murphy». Houston Chronicle. http://www.chron.com/CDA/archives/archive.mpl?id=1989_606463. Consultáu'l 20 de marzu de 2010. 
  30. Murphy, Michael (20 d'abril de 1998). «Rockets study future with history». Houston Chronicle. http://www.chron.com/CDA/archives/archive.mpl?id=1998_3049517. Consultáu'l 20 de marzu de 2010. 
  31. Feigen, Jonathan (27 d'ochobre de 2002). «Nov. 9 looks like a night for a Dream». Houston Chronicle. http://www.chron.com/CDA/archives/archive.mpl?id=2002_3594489. Consultáu'l 20 de marzu de 2010. 
  32. Pierce, Damien (4 d'abril de 2007). Tribute to Dawson. NBA.com. http://www.nba.com/rockets/news/Rockets_will_honor_xeneral_man-218952-34.html. Consultáu'l 20 de marzu de 2010. 
  33. «Jack McMahon Coaching Record». basketball-reference.com. Consultáu'l 19 de mayu de 2008.
  34. «Alex Hannum Coaching Record». basketball-reference.com. Consultáu'l 19 de mayu de 2008.
  35. «Tex Winter Coaching Record». basketball-reference.com. Consultáu'l 19 de mayu de 2008.
  36. «Johnny Egan Coaching Record». basketball-reference.com. Consultáu'l 19 de mayu de 2008.
  37. 37,0 37,1 «Coach of the Year». NBA.com. Consultáu'l 19 de mayu de 2008.
  38. «Tom Nissalke Coaching Record». basketball-reference.com. Consultáu'l 19 de mayu de 2008.
  39. «Del Harris Coaching Record». basketball-reference.com. Consultáu'l 19 de mayu de 2008.
  40. «Top 10 Coaches in NBA History». NBA.com. Consultáu'l 19 de mayu de 2008.
  41. «Bill Fitch Coaching Record». basketball-reference.com. Consultáu'l 19 de mayu de 2008.
  42. «Don Chaney Coaching Record». basketball-reference.com. Consultáu'l 19 de mayu de 2008.
  43. «Rudy Tomjanovich Statistics». basketball-reference.com. Consultáu'l 19 de mayu de 2008.
  44. «Jeff Van Gundy Coaching Record». basketball-reference.com. Consultáu'l 19 de mayu de 2008.
  45. «Rick Adelman Coaching Record». basketball-reference.com. Consultáu'l 19 de mayu de 2008.
  46. «Kevin McHale Coaching Record». basketball-reference.com. Consultáu'l 19 de mayu de 2008.
  47. «J. B. Bickerstaff Coaching Record». basketball-reference.com. Consultáu'l 19 de mayu de 2008.
  48. «Mike D'Antoni Coaching Record». basketball-reference.com. Consultáu'l 2 de xunetu de 2016.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]


Predecesor:
Chicago Bulls
1991 & 1992 & 1993
Campeón de la NBA
1994 & 1995
Socesor:
Chicago Bulls
1996 & 1997 & 1998