Freikorps

De Wikipedia
Freikorps
unidá militar
Direición República de Weimar
Cambiar los datos en Wikidata

Los Freikorps, ( "cuerpos francos" ) fueron una organización paramilitar d'estrema derecha que surdió n'Alemaña tres la derrota na Primer Guerra Mundial.

Los Freikorps tuvieron el sofitu del Ministru de Defensa alemán Gustav Noske, , que los usó pa combatir la Lliga espartaquista durante'l sulevamientu de 1919. Los Freikorps destacaron pola violencia de la so intervención y fueron responsables de los asesinatos de Karl Liebknecht y Rosa Luxemburg.

Los Freikorps disolviéronse oficialmente en 1920, anque dellos miembros de la organización participaron nuna tentativa de putsch el mesmu añu, que se saldó con un fracasu.

Algunos miembros y hasta dirixentes del Partíu Nazi como Ernest Röhm (cabezaleru de la Sturmabteilung ) o Rudolf Höss (comandante del campu d'esterminación d'Auschwitz-Birkenau ) yeren antiguos integrantes de los Freikorps. Sicasí, la mayor parte de los miembros refugaron -y el so apoyu a Hitler, al que -y reprochaben nun tener participao nes sos lluches contra los comunistes en 1919/20.


Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]