Evanxeliu social

De Uiquipedia
Saltar a: navegación, buscar
Bot icon2.svg
Artículu de traducción automática a partir de "Evangelio social" que necesita revisión. Quita l'avisu cuando tea correxíu.

El Evanxeliu social ye un movimientu orgánico ya intelectual del Protestantismu Cristianu que foi bien prominente a finales del sieglu XIX y a principios del sieglu XX. Los principios del Evanxeliu Social continúan inspirando anovaos movimientos como Cristianos Contra la Probeza. El movimientu aplica principios cristianos a problemes sociales, especialmente la probeza, inequidad, alcoholismu, crime, tensiones raciales, mala hixene, escueles probes y peligru de guerra.

Teológicamente, dalgunos consideren al Evanxeliu Social como post-milenarista, cuidao que ello implica que la Segunda Venida non podría asoceder mientres la humanidá nun se llibrara de los sos demonios sociales. Nel so mayor parte, refuguen al teología pre-milenarista (que predomina al sur de los EE. UU.), d'alcuerdu a la cuál la Segunda Venida ye inminente, y que los cristianos pueden usar los sos energías en preparar pa ello en llugar d'intentar acabar coles lacras de la sociedá. Los líderes del Evanxeliu Social fueron predominantemente lliberales no político y lo teológico.