Embrión

De Wikipedia
Embrión
estado de desarrollo de un animal (es) Traducir, developmental stage of plant (en) Traducir y clase de entidad anatómica (es) Traducir
ser vivu y entidad anatómica particular (es) Traducir
cigoto (es) Traducir Embrión feto (es) Traducir, Esporófito, canesba y alevín (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

L'embrión[1] ye la etapa inicial del desenvolvimientu d'un ser vivu mientres s'atopa nel güevu o nel úteru de la madre. Nel casu específicu del ser humanu, el términu aplicar hasta'l final de la octava selmana dende la concepción (fecundación). A partir de la octava selmana, l'embrión pasa a denominase fetu. Nos organismos que se reproducen de forma sexual, la fusión del espermatozoide y el óvulu nel procesu denomináu fecundación determina la formación d'un cigotu, que contién una combinación del ADN de dambos proxenitores.

Dempués de la fecundación, el cigotu empieza un procesu de división, que causa una medría del númberu de célules, que reciben la denominación de blastómeros. Darréu empecípiase un procesu de diferenciación celular que va determinar la formación de los distintos órganos y texíos acordies con un patrón establecíu pa dar llugar a un organismu final. Mientres esti procesu de diferenciación celular podemos estremar tres etapes: blastulación, gastrulación y organogénesis. Al concluyir el desenvolvimientu embrionariu, l'organismu resultante recibe'l nome de fetu y va completar el so desenvolvimientu hasta'l momentu del partu.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]