Daniel J. Travanti

De Wikipedia
Daniel J. Travanti
Vida
Nacimientu Kenosha (Wisconsin)7 de marzu de 1940[1] (84 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Estudios
Estudios Universidá de Wisconsin-Madison
Mary D. Bradford High School (en) Traducir
Oficiu actor de cineactor de televisión
Premios
IMDb nm0871240
Cambiar los datos en Wikidata

Daniel J. Travanti (7 de marzu de 1940Kenosha (Wisconsin)) ye un actor d'Estaos Xuníos.

La so interpretación más reconocida en televisión ye pol so papel del Capitán Frank Furillo na serie de televisión de la década de los '80 Hill Street Blues.

Biografía y carrera Daniel Travanti nació en Wisconsin, d'una familia d'inmigrantes italianos, padre granxeru y cinco hermanos. Estudió en Harvard y Princeton. La so carrera como actor llevar a cabu principalmente na pequeña pantalla, participando mientres los años sesenta y setenta en numberosos episodios de conocíes series de TV. El papel clave de la so carrera, sicasí, ye'l personaxe del policía Capitán Frank Furillo el que más popularidá -y dá na serie Hill Street Blues en 101 episodios rodaos ente 1981 y 1987. Travanti encarna al protagonista de la serie y ganó 1 globu d'oru y 2 Emmy (10 nominaciones consecutives), convirtiéndose n'unu de les cares más conocíes de la televisión de los años ochenta. Darréu, la so carrera nunca más volvió tocar el cumal de Hill Street y les sos intervenciones esporádiques vuelven en delles series de televisión, como val la pena recordar en Grey's Anatomy y Prison Break.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Afirmao en: SNAC. Identificador SNAC Ark: w6230d81. Apaez como: Daniel J. Travanti. Data de consulta: 9 ochobre 2017. Llingua de la obra o nome: inglés.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]