Comité de les Rexones

De Uiquipedia
Saltar a: navegación, buscar

El Comité de les Rexones representa a les autoridaes rexonales y locales dientro de la Unión Europea. Tien carácter consultivu y espeya a nivel européu los intereses de les rexones representando les identidaes y les sos necesidaes. El comité tien que ser consultáu sobre asuntos que sían importantes pal gobiernu local y rexonal, como mediu ambiente, educación o tresporte. Asina como emitir dictámenes sobre les propuestes de la Comisión Europea y adoptar dictámenes por propia iniciativa y presentalos a la Comisión, al Conseyu de la Xunión Europea y al Parllamentu Européu.

Tres la última ampliación de la UE, el Comité ta compuestu por 344 miembros. Los sos integrantes cambien según el tamañu de la población del Estáu miembru. Son nomaos polos gobiernos demientres un periodu de cuatro años, pero trabayen con independencia política, escoyendo un presidente ente los sos miembros por un periodu de dos años.

El Comité celebra cinco sesiones plenaries demientres les que define la so política xeneral y adopta dictámenes. Los miembros del Comité son asignaos a comisiones especializaes cuyu trabayu ye preparar les sesiones plenaries. Hai seis comisiones:

• Comisión de política de Cohesión Territorial (COTER). • Comisión de política Económica y Social (ECOS). • Comisión de Desendolcu Sostenible (DEBE). • Comisión de Cultura y Educación (EDUC). • Comisión d’Asuntos Constitucionales y Gobernamientu Europea (CONST). • Comisión de Rellaciones Esteriores (RELEX).