Cerveza Jever

De Wikipedia
Cerveza Jever
Nome Cerveza Jever
Detalles
Más información
jever.de
[editar datos en Wikidata]

Jever ye una marca de cerveza alemán qu'ellabórase dafechu na ciudá de Jever, nel distritu de les Friesland (Baxa Saxonia). Esta cerceza prodúcese en Friesland de magar 1848. N'Alemaña tómase a temperamentu, meyor dichu a temperatura del suétano (Keller) que rolda ente los 15 y los 18 graos Celsius, el sabor d'esta cerveza ye selemente amargoroso.

Historia[editar | editar la fonte]

Como cervecería de Friesland en Jever puédese dicir que queyá nel 1848 había noticia de la so ellaboración pol cerveceru Diedrich König, y yera daquella una de les munches industries cerveceres de la rexón. Yá dende los entamos König sabía con certía que la so cerveza yera especial. Tres la so muerte en 1867 el so fíu mercó la fábrica y la denomó: Theodor Fetköter die Brauerei. D'esti xeitu una pequeña industria familar foitornando d'a poco nuna gran fábrica qu'apotaba haber una producción considerable.

La Primer Guerra Mundial foi pa la cervecería una estada enllena de disgracies ya incomenientes, el fíu de Theodor Fetköter gran conocedor de la producción cervecera de la fábrica foi mandáu al frente y ellí morió. La cervecería tevo qu'afrentar una anovación en 1922, y por esta sida llegó ser propiedá d'Hamburger Bavaria-St. Pauli-Brauerei, la que güei ye'l grupu danés Carlsberg. La cerveza nesti intre dexó de ser rexonal y yá en 1934 yera conocío como „Jever Pilsener“. Tres la Segunda Guerra Mundial la producción foi mui feble, yá que les cantidaes de gasolina y d'Orgu yeren mui probetayes.

Tres esti mediutiempu provocáu pol periodu de posguerra, l'allugamientu tornó pa meyor en Jever. Nel añu 1990 aniciose la producción de la marca de cerveces Jever Exportbier.Nel trescursu de los años 1960 tornóse na Pils más abogoso como "Jever Pilsener", nesti tiempu les ventes medraron abondo.

De magar 1994 pertenez la cervecería a la empresa de Dortmund Brau & Brunnen-Gruppe, que dende entamos de 2005 convirtióse en parte del grupu Oetker-Gruppe.

Pronunciación[editar | editar la fonte]

El productu Jever, a la escontra de lo que se puede ver nos anuncios de televisón alemanes, nun debe pronunciase [ˈjeːvɐ], ensinón [ˈjeːfɐ] (suena daqué como como yefa) la difrencia ta na consonante "V" que nes Friesland suel pronunciase como una F dellos exemplos de pallabres que tienen esti acentu son ciodaes del norte d'Alemaña: Wilhelmshaven, Bremerhaven, Cuxhaven, etc.


Productos[editar | editar la fonte]

La cervecería qu'ellabora esta cerveza, tien la producción de:

Y fuera del mundiu de la cerveza ellabora tamién un vinu Dixestivu (Jever Digestif) con conteníu alcohólicu de 40 % Vol.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]