Call of Duty: Black Ops

De Wikipedia
Call of Duty: Black Ops
Desendolcador Treyarch (es) Traducir
Distribuidora Activision
Compositor Sean Murray
Temática asesinato de John F. Kennedy (es) Traducir
Motor IW engine (es) Traducir
Plataforma Nintendo DS, Wii, Xbox 360, PlayStation 3, Microsoft Windows, macOS, Xbox One y PlayStation 4
Publicación 9 payares 2010
Serie Call of Duty
Xéneru disparos en primer persona
Mou un xugador, multixugador y mou cooperativu
Preséu d'entrada tecláu
Clasificaciones
CERO Maduro +17 (es) Traducir
ESRB Maduro +17 (es) Traducir
PEGI PEGI 18 y PEGI 16 (es) Traducir
USK USK 18
Más información
Páxina web oficial callofduty.com…
Call of Duty: Modern Warfare 2 Call of Duty: Black Ops Call of Duty: Modern Warfare 3
Cambiar los datos en Wikidata

Call of Duty Black Ops, (comúnmente embrivíu como CoD BO), dacuando referíu como Call of Duty BO o COD Black Ops, y tamién conocíu como Call Of Duty 7 ye un videoxuegu de disparos en primer persona d'estilu bélicu desenvueltu por Treyarch y distribuyíu por Activision. El videoxuegu, precedíu por Call of Duty: Modern Warfare 2 , antecesor direutu de 'Black Ops' y ye'l decimotercer títulu de la serie Call of Duty, el séptimu de la mesma en ser títulu principal, y el tercer títulu de la serie desenvueltu por Treyarch, siendo la secuela direuta del anterior títulu, Call of Duty: World at War. Foi llanzáu para Microsoft Windows, Wii, Nintendo DS, PlayStation 3 y Xbox 360 mundialmente el 9 de payares de 2010, y en Xapón, el 18 de payares de 2010. Desenvolviéronse, amás de métodos anticopias que perxudiquen a los pirates xugando (salvu emulación) como'l bloquéu de ciertes funciones que nun asoceden cola copia llegal, cuatro conteníos descargables, los cuatro contienen nuevos mapes multixugador y cooperativos, ente ellos, pa la manera de xuegu Zombies; el primeru, First Strike, foi llanzáu'l 1 de febreru de 2011 pa Xbox 360, el 3 de marzu de 2011 pa PS3, y el 25 de marzu pa la versión de PC; el segundu, Escalation, foi llanzáu'l 3 de mayu de 2011 pa Xbox, y el 2 de xunu de 2011 pa les versiones de PC y PS3; el tercer y últimu conteníu, Annihilation, foi llanzáu pal Xbox 360 el 28 de xunu de 2011, y un mes dempués, el 28 de xunetu de 2011, pa PlayStation 3 y pa la versión de PC. El 22 de setiembre llanzóse l'últimu paquete sacáu por Activision, llamáu Rezurrection que contién el mapa de la manera Zombies nuevu llamáu Moon y los 4 mapes remasterizados de Call of Duty: World at War. El 16 de mayu de 2016 rellanzóse'l títulu pa Xbox One gracies a la retrocompatibilidá col Xbox 360.

La hestoria del xuegu trescurre mientres la Guerra Fría (mayoritariamente mientres la Guerra de Vietnam). El protagonista de la trama ye Alex Mason, un axente del Grupo d'Estudios y Obsevaciones (SOG), y amás axente de la División d'Actividaes Especiales (SAD) de la CIA. Como n'otres ediciones de la serie, el videoxuegu ye de disparos en primer persona del tipu Videoxuegu de guerra bélicu, y l'ambiente zarrao y llinial sigue calteniéndose al igual qu'otros títulos de la serie, por cuenta de que cada misión ye necesaria pa progresar al traviés del xuegu y desbloquiar más conteníu sobre esta mesma.

Dende 2016 Call of Duty: Black Ops ye retrocompatible con Xbox One.[1]

Historia[editar | editar la fonte]

Cohete Soyuz similar al de la misión 4 de la campaña, na cual l'oxetivu va ser destruyilo.

El 25 de febreru de 1968, l'axente y capitán Alex Mason de la SAD/SOG ye arreyáu a una siella nuna sala d'interrogatorios. Ensin saber él mesmu del so paradoriu, se -y bombardea d'entrugues polos sos captores, que nun tán a la vista, preguntando alrodiu d'una estación de númberos. La mayoría de les misiones nel xuegu preséntense como retrospectives de Mason ente 1961 y 1968.

Misiones[editar | editar la fonte]

1. Operación 40: (Desarrollu: Bandera de Cuba Cuba) En 1961, Alex Mason, acompañáu del sarxentu Frank Woods y del suboficial xefe segundu Joseph Bowman (dos amigos de mancomún y compañeros de grupu de Mason) sofitaos amás polos grupos rebalbos cubanos,[2] intenten asesinar a Fidel Castro en Badea de Cochinos, mientres la invasión a Cuba, como parte de la Operación 40.[2]Usando la invasión como distraición pa infiltrarse na casona de Castro, Mason y el so equipu efectúen aparentemente con ésitu l'asesinatu, sicasí, la estraición sale mal, y ésti tien de permanecer nel puntu d'estraición pa llograr que l'avión escape.[3] Depués de cubrir la estraición con ésitu, ye prindáu pol verdaderu Fidel Castro, revelando que'l Castru asesináu yera un doble.[4] Por cuenta de una alianza cola Xunión Soviética, Castro entrega a Alex al xeneral Nikita Dragovich.[5]

2. Vorkuta: (Desarrollu: Bandera de la Xunión Soviética Xunión Soviética) Mason permanez cautivu nun Gulag de Vorkutá mientres dos años.[5] Mientres el so encarcelamientu, Mason faise amigu de Viktor Reznov, un ex soldáu del Exércitu Colorado qu'entama una fuga a gran escala de la prisión d'esta mesma ciudá,[6] llogrando escapar Mason, ensin el mesmu resultáu Reznov, a quien Alex nun vuelve ver.[7]

Helicópteros UH-1D en Vietnam.

3. Departamentu de Defensa: (Desarrollu: Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos) Un mes más tarde de lo asocedío, y depués d'habese aconceyáu col presidente John F. Kennedy, ésti autoriza al grupu de Mason l'asesinatu de Dragovich.[7]

4. Orde Executiva: (Desarrollu: Bandera de la Xunión Soviética Xunión Soviética) Darréu, en payares de 1963, Mason, Woods, Bowman y Grigori Weaver —esti postreru, siendo un doble axente qu'ayuda a la CIA—son unviaos al Cosmódromo de Baikonur na República Socialista Soviética de Kazakstán p'atayar el programa espacial soviéticu y esaniciar miembros del programa soviéticu conocíu como «Ascensión» —nazis a quien se-yos diera asilu en Rusia en cuenta de les sos conocencies—.[8] Nel entamu de la operación, Weaver ye descubiertu y prindáu, y Alex ve a Kravchenko torturándo-y y sacándo-y el güeyu esquierdu, sicasí, Mason y el so equipu rescatar dempués, mientres destrúin el cohete Soyuz.[9][10] Mientres esta misión, Dragovich refuga l'asesinatu, lo que provocó que Mason buscar mientres los siguientes cinco años.

5. SOG: (Desarrollu: Vietnam del Sur) Darréu, yá en 1968, el MACV-SOG establecer en Vietnam pa investigar la presencia soviética nel Sureste Asiáticu. Alex y Jason Hudson reciben a Frank Woods, que recién volvía d'un esplegue de combate, este saluda con allegría al so amigu pero con frialdá y escepticismu al axente de la CIA. Mientres Woods infórmalu a Mason sobre la creación del SOG, l'exércitu Norvietnamita ataca la base, empezando la defensa de Khe Sanh, n'esaniciando dellos carros T-55, Bowman llega a la base y ye calurosamente bienveníu por Alex y Frank, pero ésti ignora a Hudson mentándo-y la posibilidá de rescatar a un desertor soviéticu.

6. El Desertor: (Desarrollu: Vietnam del Sur) El SOG entra na ciudá de Huế mientres la ofensiva del Tet pa recuperar un dossier con información sobre Dragovich proveniente d'un desertor rusu. Mientres baxen a rapel del helicópteru a la instalación del MACV-SOG onde s'atopa'l desertor, este ye baltáu pola artillería antiaérea, pero aun así, Alex y Frank llogren entrar al edificiu, onde s'axunten con Bowman pa siguir cola busca del rusu. Al entrar a una habitación distinta que Bowman y Frank, Mason ye sorprendíu por un soldáu del exércitu Norvietnamita, pero esti ye apuñaláu por Reznov, que se revela como'l desertor. Siendo sofitaos por un helicópteru Huey artillado, los cuatro llogren avanzar hasta un puntu de rescate pero nun pueden encetar l'helicópteru por cuenta de la preferencia de los mancaos, aguantando l'ataque d'infantería y blindaos enemigos, por fin son rescataos por una llancha patrullera de l'Armada.

7. Númberos: (Desarrollu: Bandera de Ḥong Kong Ḥong Kong) Mentanto, Hudson y Weaver entruguen al Dr. Daniel Clarke, inxenieru qu'estabilizó los complementos volátiles pal Nova-6, en Kowloon. Clarke identifica a Steiner como parte de la combalechadura, y revela l'allugamientu d'una instalación oculta nel Monte Yamantau; esto antes de ser asesináu polos homes de Dragovich.

8. Proyeutu Nova: (Desarrollu: Bandera de Alemaña nazi Base nazi nel Circulo Polar Árticu) Los trés comparten una conexón con Reznov: n'ochobre de 1945, Reznov, Dragovich, Kravchenko y Dimitri Petrenko (personaxe xugable nel World at War y gran amigu de Reznov) yeren parte de la Unidá 45, unviada a alcontrar a Steiner, ocultu con una unidá de Waffen-SS nel círculu polar árticu.[11] Mientres la operación, Reznov foi traicionáu por Dragovich, que probó la creación de Steiner, un axente nerviosu conocíu como «Nova-6», con dellos soldaos rusos, incluyíu'l so amigu Petrenko, asesinándolos.[11] Contra tou pronósticu, Reznov salvar de correr la mesma suerte cuando comandos británicos atacaron a los rusos.[11] Mientres el tracamundiu, él destrúi'l Nova-6.[12] Sicasí, más tarde foi recreáu por Steiner cola ayuda de Daniel Clarke, un científicu británicu.

9. Víctor Charlie: (Desarrollu: Vietnam del Norte) Mientres una misión de busca y destrucción d'un campamentu del Viet Cong nel sur de la Zona Desmilitarizada (frontera ente los dos Vietnam), l'helicópteru nel que Mason y Woods diben ye baltáu por un ZPU-4 y cai na metá de la selva, en llantando esplosivos en puntos claves del campamentu, les fuercies del SOG ataquen, afayando una entrada a la enorme rede de túneles del Viet Cong, Mason entra con Swift a llimpiar dichos túneles, onde cuasi-y dispara a Reznov, quien lo salvara a él y a Woods de morrer afogaos nel helicópteru baltáu nel ríu, pero al poco avanzar Swift ye apuñaláu por un guerrilleru y dexa a Mason solo so tierra. Avanzando polos túneles, afayen el puestu d'operaciones de Kravchenko, ende escuchen una grabación fecha pol mesmu Coronel, rellatando los efeutos del gas Nova-6, la esistencia d'una cepa que sirve en climes templaos y ordenando que se-y comunique l'ésitu de la investigación a Steiner, pero al tratar de salir, Mason activa una trampa esplosiva qu'empieza a derrumbar los túneles, escapando nel últimu momentu, ye rescatáu por Woods y Bowman.

10. Llugar del Accidente: (Desarrollu: Bandera de Laos Laos) El SOG enfusa en Laos en lancha xubiendo pol Ríu Mekong pa recuperar un cargamentu del Nova-6 d'un avión soviéticu baltáu en dichu país. Nel llugar d'accidente, el grupu intenta acabar colos soldaos del Viet Cong y los Spetsnaz, sicasí, son prindaos.

11. ADM: (Desarrollu: Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos y Bandera de la Xunión Soviética Xunión Soviética) Con tol escuadrón de Mason declaráu como Desapaecíu n'Aición, Hudson y Weaver nun tienen más opción de dir al Monte Yamantau pa destruyir les instalaciones ensin él (ayudaos por un Blackbird de la Fuercia Aérea faciendo reconocencia de terrén) y detener a Steiner. Mientres la misión, Hudson recibe una tresmisión programada de Steiner solicitando axuntase con él na Islla Renacimientu nel Mar d'Aral, pa aprehender y detener una emisora de númberos qu'unvia instrucciones a axentes durmientes pa lliberar el Nova-6 en múltiples ciudaes estauxunidenses.

12. Vengación: (Desarrollu: Bandera de Laos Laos) Mason despierta nuna celda d'un xoril del Viet Cong xunto con Woods, pero ye lleváu a otra parte onde se-y obliga a él y a Bowman a xugar a la ruleta rusa, pero Bowman refúgase y ye asesináu por un operativu Spetznaz, al traer a Woods, el y Mason llogren escapar de los sos captores y matar al rusu. Al salir a la superficie, los estauxunidenses llogren prindar un Hind y usalo pa llegar a la base de Kravchenko, non ensin antes destruyir un oleoductu, dellos helicópteros soviéticos y una estación de suministros del exércitu de Vietnam del Norte coneutada a la Ruta Ho Chi Minh. Al llegar a la base, el dúu llibera a dellos prisioneros de guerra, incluyendo a Reznov, dempués de matar a tolos soldaos, Mason y Woods preparar pa matar a Kravchenko, pero esti, al ser coráu por Woods, s'autu-inmola con una petrina de granaes y Woods salta con él per una ventana, salvando a Mason.

13. Renacimientu: (Desarrollu: Bandera de la Xunión Soviética Xunión Soviética) Mason y Reznov, contra tou pronósticu, van escontra la islla p'asesinar a Steiner. Utilizando un ataque lleváu a cabu por fuercies estauxunidenses como cobertoria, Viktor y Alex se infiltran na instalación onde'l científicu escuéndese, onde Reznov dispára-y na cabeza. Pel llau de la ofensiva americana, Hudson y Weaver avancen pol sector habitacional de la islla con una columna de BTR-80, pero los sos blindaos terminen destruyíos por cohetes llanzaos dende un Mi-8 Hip. Viendo a les fuercies estauxunidenses debilitaes, los rusos faen usu del Nova-6, onde los que nun lleven traxe Hazmat muerren en cuestión de segundos. Yá al llegar a los llaboratorios de Steiner, Hudson y Weaver guarden la muerte de Steiner a manes de Mason, que diz ser Viktor Reznov cumpliendo la so vengación.

14. Revelaciones: (Desarrollu: Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos) Nésti puntu, Hudson y Weaver revélense como los interrogadores de Mason. Hudson dase cuenta de que Dragovich llavó-y el celebru por que pudiera descifrar y entender la emisión de los númberos, convirtiéndose nun axente soviéticu durmiente. Otramiente, revélase que'l verdaderu Reznov morrió mientres l'escape de Vorkutá, y que les visiones sobre ésti son la resultancia d'una esquizofrenia y trestornu d'identidá causada pol traumáticu programa de llavadura de celebru. Reznov, ello ye que reprogramó a Mason p'asesinar a Dragovich, Kravchenko y Steiner en llugar del presidente Kennedy, xustu antes de la fuga en Vorkutá. Hudson pide a Mason interpretar per última vegada los númberos, lo cual impúlsa-y a recordar l'allugamientu del barcu de carga Rusalka nel Golfu de Méxicu (nel final de la primer misión del xuegu).

15. Redención: (Desarrollu: Bandera de Méxicu Golfu de Méxicu) A l'amanecida d'un día de febreru de 1968, l'equipu llanza un asaltu al Rusalka, con Mason y Hudson somorguiándose nuna base de submarinos construyida pal reaprovisionamiento d'estos pa una eventual invasión. Confirmando que'l barcu ye la emisora de númberos, Hudson llapada a l'Armada de los Estaos Xuníos pa destruyir la nave y la base so l'agua. Mason y Hudson finalmente atopen a Dragovich nos niveles más baxos de la base y Alex asesinar antes de la destrucción de la base, y nada darréu escontra la superficie. Yá enriba, Weaver declara la victoria, pero Alex nun ta seguro, acoradáu pola so últimu conversación con Dragovich. A lo último, tomes d'archivu del presidente Kennedy antes del so asesinatu amosar en pantalla, xunto cola emisora y Alex narrando númberos aleatorios. Dempués d'un minutu de reproducción de les imáxenes, puede notase a Mason ente l'ensame y detrás de Kennedy, según les pallabres finales de Dragovich, que suxuren que Mason, de toes formes y finalmente, siguió la so programación orixinal d'asesinatu.

Sistema de xuegu[editar | editar la fonte]

Call of Duty: Black Ops El nucleu d'este consiste n'elementos d'un xuegu de disparos en primer persona, d'estilu Videoxuegu de guerra bélicu, amosando la mayor parte del xuegu dende los güeyos del personaxe a asumir nos distintos escenarios del videoxuegu.[13] Nel videoxuegu'l xugador ye capaz de caminar, correr,[14] saltar y nadar;[15] y según principal y básicamente, utilizar armes y combatir.[15] L'ambiente zarrao, y llinial sigue calteniéndose al igual qu'otros títulos de la serie, cada misión ye necesaria pa progresar al traviés del xuegu y desbloquiar más conteníu sobre esta mesma.

El xugador ye capaz de portar dos armes (ensin importar el tamañu d'estes) y dos tipos de granaes, granaes letales y táctiques.[13] Dientro de la manera de la campaña pa un xugador, la granada letal siempres va ser una Granada de mano granada de fragmentación, sicasí, les granaes táctiques afacer a cada misión correspondiente a lo llargo del xuegu.[13] El xugador tamién ye capaz de llevar un cuchiellu'l cual puede ser utilizáu en cualquier momentu,[13] y a diferencia d'otres armes, esta nun cunta na ranura del arsenal que tenga'l xugador nel xuegu.[13] Sicasí, delles secuencies de la campaña introducen al cuchiellu más allá del arsenal d'armes que tenga'l xugador, usándola como arma principal.[13] El xugador amás ye capaz de realizar ataque cuerpu a cuerpu, o Melee Attack, namái col cuchiellu;[16] l'usu d'esta arma ye letal, sicasí, namái ye útil cuando se tien al enemigu direutamente en frente del xugador.[16]

El HUD caltién la clásica forma de los anteriores títulos de la serie: la retícula del xugador apaez como cuatro segmentos delgaos en forma de cruz nel centru de la pantalla.[17] Esta cruz representa l'área d'espardimientu de tiru de l'arma.[17] Esta veráse afeutada nel so tamañu según la posición del xugador na que s'atope, y tamién el rangu d'efeutividá y precisión de l'arma a usar.[17] Los segmentos amás son capaces de camudar el so color dependiendo del oxetu o persona que se-y ponga enriba: estos segmentos pueden ser blancos (si ye un oxetu ensin relevancia dalguna na redolada del xugador), verdes (si ye un personaxe/vehículu aliáu o non agresivu) o colloraos (oxetivos contrarios o d'asesinatu).[17] El xugador tamién tien nel HUD un indicador de granaes, que va apaecer na pantalla en momentos en que'l xugador tea cerca d'una.[18][14] Esti indicador va tener más contraste a midida que el xugador esti más cerca de la granada.[14] L'indicador ayuda al xugador pa bien devolver o alloñar la granada averándose y llanzándola, o a cencielles correr lloñe d'ella pa evitar ser mancáu.[14] El xugador ye capaz d'efeutuar l'usu de la so arma de dos maneres;[17] «Point shooting» (conocíu nel xuegu como «Firing from the Hip»), que ye la menos efeutiva, y con menos precisión;[17] y «disparar dende mirar» (conocíu como ADS Aim Down Sights), que aumenta la precisión de l'arma usada nun altu per cientu de rangu d'efeutividá.[17]

El xugador puede asitiase en trés distintos postures: Paráu, agacháu y decúbito prono.[16] Caúna afecta a los distintos índices de movimientu, velocidá, precisión y efeutividá de l'arma y sigilo del xugador.[16] El xugador amás puede correr por un curtiu tiempu, esto va afectar entá más los índices del HUD, sobremanera la retícula del xugador. Solamente puede correse mientres s'atope paráu.[14] Mientres se cuerre, el xugador ye capaz de disparar, cutir o recargar la so arma.[14] Usar cobertoria ayuda al xugador a evitar el fueu enemigo o recuperar la salú dempués de recibir un dañu significativu, por cuenta de que —al igual qu'otros títulos anteriores de la serie— nun esisten medríes d'armadura o salú.[16] Cuando'l personaxe recibió dañu, los cantos de la pantalla van poner nun tonu de sangre chiscada, y los llatíos del corazón del xugador van amontase. Si'l personaxe permanez fora de la zona de fueu per dellos segundos, esti podrá recuperase.[16]

Campaña[editar | editar la fonte]

Mientres un curtiu momentu, el xugador va ser capaz d'utilizar l'avión de reconocencia SR-71 Blackbird.

El xugador asume'l papel de dellos personaxes mientres la campaña pa un xugador, lo cual llogra un cambéu de perspeutiva d'esta mesma a lo llargo de la historia. Los personaxes son axentes de les fuercies especiales de la SOG/SAD, na realización d'operaciones tapaes tres les llinies enemigues. D'esta manera, los personaxes tienen les sos propies traces y formes psicolóxiques únicos.[19] Cada misión cunta con una serie d'oxetivos, que amuésense nel HUD, y qu'apaecen na parte cimera izquierda de la pantalla. Estos oxetivos indiquen al xugador escontra que direición y distancia atopa dichu oxetivu a cumplir. Coles mesmes, va amosase paralelamente xunto colos oxetivos el momentu en que'l xugador llogre llegar a dalgún puntu de control.

Mientres gran parte del xuegu tase acompañáu poles tropes aliaes, que combaten xunto al xugador ayudando mientres les misiones, d'esta miente asina, aproviendo fueu defensivo, baltando a enemigos, alloñando granaes y estenando cuartos pa la so entrada. Mientres delles secuencies, va ser posible pilotar un helicópteru Hind y un Bell UH-1 los cualos podrán usase con total llibertá y movimientu; coles mesmes, mientres un bien amenorgáu tiempu un SR-71 Blackbird, un avión de reconocencia.[20][21] La campaña cunta con delles secuencies de comandos, esto ye, una serie predefinida d'acontecimientos los cualos actívense poles aiciones feches pol xugador, que preséntense como momentos cinematográficos. Unu d'ellos ye'l tiempo bala, que ta presente nun par de misiones de la campaña.

La campaña tien —al igual qu'otres entregues de la serie— niveles de dificultá a eleición del xugador, que apaecen al empiezu d'una nueva partida, o al momentu d'escoyer una misión al azar, estos son cuatro;[15] «Recluta», que ye'l menos complicáu y el que menos retos tien mientres la campaña;[15] «Profesional», onde'l xugador tien más retos con un pocu más de dificultá, pero inda nun ye abondo difícil;[15] «Curtido», manera'l cual ye ideal pa xugadores esperimentaos, y que tien enemigos más llistos y peligrosos (a pesar de ser los mesmos), y munchos más retos que les dificultaes anteriores;[15] y a lo último, «Veteranu», siendo'l postreru y el más trabayosu nivel de dificultá, onde los enemigos vuélvense brutales y desaxeradamente precisos coles armes.[15] Cuando lo deseye, mientres se tea na manera pa un xugador, el xugador ye capaz de menguar la dificultá a la manera qu'anteceda al que'l xugador atopar nesi momentu, por casu, si'l xugador atopar nel nivel «Curtido», este va menguar a «Profesional».[15]

Armes y equipamientu[editar | editar la fonte]

L'ambientación de Black Ops na Guerra de Vietnam trai consigo armes más contemporánees, ente elles, los fusiles M16 y AK-47.

La nueva ambientación del xuegu a una era más moderna, mientres la Guerra Fría, introduz armes y teunoloxía bélica más contemporánea, anque delles, más de les qu'hai nel xuegu, son anacronismos nel xuegu. Ente estes armes atopen el M16 y el AK-47, namái por nomar dalgunes. Pueden atopase más armes, que namái fueron vistes na serie Modern Warfare. Mientres la campaña, puede atopase armamentu especial como ballestes, onde la so munición puede ser esplosiva; y «aliendu de dragón» (Dragon's Breath), cartuchu d'escopeta'l cual puede atopase nuna sola misión de xuegu; cuchiellos balísticos; y finalmente, pistoles y subfusiles dobles, pero solamente en poques misiones del xuegu.[14] Amás, mientres una sola misión de la campaña, l'ambientación vuelve a la Segunda Guerra Mundial, dexando que'l xugador utilice por un curtiu tiempu armes como los subfusiles PPS-43, MP40 y Sten, el fusil d'asaltu StG44, el fusil Mosin-Nagant, les pistoles Walther P38 y Tokarev, l'ametralladora llixera MG 42 y a lo último, el llanzacohetes Panzerschreck.

Cada arma nel xuegu tien los sos propios atributos específicos, incluyendo la precisión, el poder de penetración, el dañu, la velocidá de disparu, tiempu de recarga, y el pesu de l'arma.[14] Les armes que s'atopen dientro d'una mesma clase tienden a compartir los atributos similares.[14] Estes clases son;[14] los fusiles d'asaltu, que ufierten un gran dañu al oxetivu, precisión y efeutividá a una distancia media, y polo xeneral tienen cargadores de capacidá media;[14] los subfusiles (SMG poles sos sigles n'inglés), que tienen una efeutividá a una curtia distancia.[14] Los subfusiles tienen cadencies de disparu desaxeradamente altes y tiempos de recarga bien rápida;[14] los fusiles de francotirador, clase que suel tener armes de disparu únicu.[22] Los fusiles de francotirador son práuticamente inútiles pa «disparar dende'l cadril», sicasí, la so precisión y efeutividá de llargu algame apuntando con mirar telescópica al momentu de disparar convertir n'armes letales a llarga distancia;[22] les pistoles, clase la cual presenta una efeutividá y precisión de disparu a curtiu algame.[22] Esta clase siempres apaez como arma secundaria nel arsenal de xugador, yá seya la campaña pa un xugador, o bien, la manera multixugador;[22] y a lo último, les escopetes, clase que presenta una gran efeutividá a curtia distancia.[22] Mientres la campaña, les escopetes tienen llargos tiempos de recarga. Sicasí, esto ye compensáu polos daños d'importancia estrema que infligen, especialmente n'espacios amenorgaos.[22]

Como interés el xuegu tien armamentu posterior a la dómina na que se desenvuelve'l xuegu, que amuésense como prototipos. Ente estes armes atopen el fusil FAMES, que empezó a ser diseñáu en 1967; el subfusil MP5K, que empezó a ser diseñáu en 1964; y l'Enfield (llamáu realmente «SA80»), diseñáu dos años dempués de los fechos asocedíos nel títulu.

Manera "Zombies"[editar | editar la fonte]

La manera "Zombies" ye una manera de xuegu yá vistu en Call of Duty: World at War, nel que lo principal ye sobrevivir a infinites folaes de zombis tando nun escenariu zarráu. De primeres los zombis son pocos, lentos y cabileños, pero col pasu de los niveles van faciéndose más fuertes y rabiones, polo que se va precisar d'armes especiales pa matalos y abrir más puertes pa más espaciu. Pa ello, el xugador tien de ganar puntos matando zombis o cerrando ventanes con tables pa evitar qu'entren. Esiste una Caxa Misteriosa que al abrir saca armes al azar, dende pistoles, pasando por fusiles, escopetes y hasta pistoles de rayos. Abrir esta caxa misteriosa cuesta 950 puntos y al ser utilizada con eficiencia apaez l'osu de peluche de Samantha Maxis, cuando esti apaez, devuélvense-y los 950 puntos al xugador y causa que la caxa se teletransporte a un allugamientu aleatoriu. El xuegu conclúi cuando los zombis maten al xugador o a los xugadores, anque n'otros mapes (los d'espansión), tamién pueden cumplise distintos oxetivos (easter eggs) revelando asina la hestoria oculta de la manera zombies. La manera "Zombies" puede ser xugáu de forma individual, por dos xugadores en pantalla estremada (ríquense mandos adicionales)o hasta 4 xugadores en manera en llinia. Nestes versiones si los zombis balten a un xugador, los otros pueden curalo poniéndo-y una inyeición de conteníu desconocío. Sicasí, mientres tas curando al to compañeru, pueden baltate.

Esti xuegu inclúi los mapes de:

  • Kino der Toten
  • "Five"
  • Dead Ops Arcade

Conteníu descargable:

  • Ascension
  • Call of the Dead
  • Shangri-La *Moon.

Desarrollu[editar | editar la fonte]

Plantía:Requisitosvj

Los primeros rumores sobre Call of Duty: Black Ops dieron frutos en mayu de 2009, onde se rumoreaba sobre que Activision buscaba llicencies de cantares referentes a la Guerra de Vietnam, lo que llevó a la especulación de que'l próximu Call of Duty llevar a cabu en Vietnam.[23] Nesi mesmu mes, David Kim, emplegáu de Treyarch, reveló nel so perfil de LinkedIn que diba trabayar como animador senior en Call of Duty 7.[24] En payares de 2009, pocos díes antes del llanzamientu de Modern Warfare 2, Activision anunció oficialmente un nuevu Call of Duty pal añu 2010.[25] En febreru de 2010, un casting pal próximu Call of Duty llevó a especular que'l xuegu taría ambientáu na dómina de la Guerra Fría, con delles batalles en Vietnam del Sur.[26] El 30 d'abril de 2010, Black Ops anuncióse oficialmente.

El xuegu executar cola versión 3.0 del motor gráficu IW engine (que s'ameyoró dende Call of Duty 4), y funciona a 60 imáxenes per segundu en videoconsoles.[27] El motor cunta con una teunoloxía de testures en streaming (tamién vistu en Modern Warfare 2). Los efeutos de llume ameyoráronse tamién.[28] Call of Duty: Black Ops soporta una imaxe 3D renderizada por el mesmu motor gráficu.[29] Esta carauterística ta disponible nes versiones de PC, PS3 y Xbox 360.[30]

Pa Black Ops, Treyarch centróse namái nesti xuegu a diferencia del so anterior práutica. Sicasí, había distintos equipos, cada unu trabayando en distintes maneres de xuegu.[31] Treyarch utilizó una teunoloxía de captura de movimientu similar a la utilizada na película de James Cameron, Avatar, que dexa precisar les espresiones faciales, prindando toles actuaciones del actor.[32]

Receición[editar | editar la fonte]

 Receición
Analises agregaos
Autor Puntuación
Metacritic88 sobre 100
GameRankings87,81% (Xbox 360)
89% (PS3)
80% (PC)
Analís
Publicación Puntuación
1UP.comA-
Edge7 sobre 10
Eurogamer8sobre 10
G45/5 estrellas
Game Informer9 sobre 10
GamePro5/5 estrellas
GamesRadar9 sobre 10
GameTrailers9,3 sobre 10
IGN9 sobre 10
Revista Oficial Xbox9,5 sobre 10

Call of Duty: Black Ops recibió crítiques favorables per parte de Metacritic, recibiendo un permediu de 88/100. De Game Rankings recibió una puntuación ente 87 y 89% pa Xbox 360 y PS3, pero non tantu pa PC (80%).

La revista Nintendo Magazine dio-y pa OddMilenario un 90% de crítiques positives y dixo: "Black Ops ye un shooter fantásticu llenu de carauterístiques d'alta definición, cola esceición de la manera multixugador".

Pa la versión PC, los críticos señalaron errores y fallos mientres el procesu de xuegu, incluyendo la manera multixugador y Zombies. La revista PC World señaló que les puntuaciones fueron baxes por cuenta de los fallos de Black Ops.

Una de les poques crítiques recibíes foi per parte de los "puristes" de los xuegos d'aición y del ámbitu militar. Ye l'usu d'armamentu posterior a la dómina na que se desenvuelve'l xuegu, en dellos casos bien posteriores. Como exemplu vease'l fusil FAMES, qu'entró en serviciu en 1978, el M16 qu'entró en serviciu en 1963 o'l Enfield (SA80 na realidá) usáu per primer vegada en 1985.

Remortines[editar | editar la fonte]

La trama del videoxuegu Call of Duty: Black Ops: Declassified tien llugar ente Call of Duty: Black Ops y la so otra secuela Call of Duty: Black Ops II.[33][34]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Santana, Rubén (17 de mayu de 2016). Call of Duty: Black Ops yá ye retro-compatible en Xbox One. Área Xugonos. https://areajugones.sport.es/2016/05/17/call-of-duty-black-ops-yá-ye-retro-compatible-en-xbox-one/. Consultáu'l 30 d'agostu de 2017. 
  2. 2,0 2,1 Denick, Thom; Marcus, Phillip; The Sea Snipers (2010). Brady: Call of Duty: Black Ops (n'inglés). 800 East 96th St, Indianapolis, Estaos Xuníos: BradyGames, páx. 336. ISBN 978-0-7440-1272-9.
  3. (2010). Brady: Call of Duty: Black Ops (n'inglés). 800 cai 96 East , Indianapolis, Estaos Xuníos: BradyGames, páx. 336. ISBN 978-0-7440-1272-9.
  4. (2010). Brady: Call of Duty: Black Ops (n'inglés). 800 cai 96 East , Indianapolis, Estaos Xuníos: BradyGames, páx. 336. ISBN 978-0-7440-1272-9.
  5. 5,0 5,1 (2010). Brady: Call of Duty: Black Ops (n'inglés). 800 cai 96 East , Indianapolis, Estaos Xuníos: BradyGames, páx. 336. ISBN 978-0-7440-1272-9.
  6. (2010). Brady: Call of Duty: Black Ops (n'inglés). 800 East 96th St, Indianapolis, Estaos Xuníos: BradyGames, páx. 336. ISBN 978-0-7440-1272-9.
  7. 7,0 7,1 (2010). Brady: Call of Duty: Black Ops (n'inglés). 800 East 96th St, Indianapolis, Estaos Xuníos: BradyGames, páx. 336. ISBN 978-0-7440-1272-9.
  8. (2010). Brady: Call of Duty: Black Ops (n'inglés). 800 East 96th St, Indianapolis, Estaos Xuníos: BradyGames, páx. 336. ISBN 978-0-7440-1272-9.
  9. (2010). Brady: Call of Duty: Black Ops (n'inglés). 800 East 96th St, Indianapolis, Estaos Xuníos: BradyGames, páx. 336. ISBN 978-0-7440-1272-9.
  10. (2010). Brady: Call of Duty: Black Ops (n'inglés). 800 East 96th St, Indianapolis, Estaos Xuníos: BradyGames, páx. 336. ISBN 978-0-7440-1272-9.
  11. 11,0 11,1 11,2 (2010). Brady: Call of Duty: Black Ops (n'inglés). 800 cai 96 East , Indianapolis, Estaos Xuníos: BradyGames, páx. 336. ISBN 978-0-7440-1272-9.
  12. (2010). Brady: Call of Duty: Black Ops (n'inglés). 800 East 96th St, Indianapolis, Estaos Xuníos: BradyGames, páx. 336. ISBN 978-0-7440-1272-9.
  13. 13,0 13,1 13,2 13,3 13,4 13,5 (2010). Brady: Call of Duty: Black Ops (n'inglés). 800 East 96th St, Indianapolis, Estaos Xuníos: BradyGames, páx. 336. ISBN 978-0-7440-1272-9.
  14. 14,00 14,01 14,02 14,03 14,04 14,05 14,06 14,07 14,08 14,09 14,10 14,11 14,12 (2010). Brady: Call of Duty: Black Ops (n'inglés). 800 East 96th St, Indianapolis, Estaos Xuníos: BradyGames, páx. 336. ISBN 978-0-7440-1272-9. Error de cita: La etiqueta <ref> ye inválida; el nome «Denick,Marcus,SeaSnipers8» ta definíu delles vegaes con distintu conteníu
  15. 15,0 15,1 15,2 15,3 15,4 15,5 15,6 15,7 (2010). Brady: Call of Duty: Black Ops (n'inglés). 800 East 96th St, Indianapolis, Estaos Xuníos: BradyGames, páx. 336. ISBN 978-0-7440-1272-9. Error de cita: La etiqueta <ref> ye inválida; el nome «Denick,Marcus,SeaSnipers10» ta definíu delles vegaes con distintu conteníu
  16. 16,0 16,1 16,2 16,3 16,4 16,5 (2010). Brady: Call of Duty: Black Ops (n'inglés). 800 East 96th St, Indianapolis, Estaos Xuníos: BradyGames, páx. 336. ISBN 978-0-7440-1272-9.
  17. 17,0 17,1 17,2 17,3 17,4 17,5 17,6 (2010). Brady: Call of Duty: Black Ops (n'inglés). 800 East 96th St, Indianapolis, Estaos Xuníos: BradyGames, páx. 336. ISBN 978-0-7440-1272-9.
  18. Manual d'instrucciones de Call of Duty: Black Ops. Treyarch. 2010. p. 5.
  19. Farrelly, Steve (29 de mayu de 2010M). «Call of Duty: Black Ops Interview» (inglés). AusGamers.com. Consultáu'l 27 de mayu de 2011.
  20. Molina, Brett (10 de mayu de 2010). «First impressions: 'Call of Duty: Black Ops'» (inglés). Consultáu'l 27 d'abril de 2011.
  21. Ryan McCaffrey and Ryan King (xunu de 2010). . Xbox 360 The Official Xbox Magacín.
  22. 22,0 22,1 22,2 22,3 22,4 22,5 Denick, Thom; Marcus, Phillip; The Sea Snipers (2010). Brady: Call of Duty: Black Ops (n'inglés). 800 cai 96 East, Indianapolis, Estaos Xuníos: BradyGames, páx. 336. ISBN 978-0-7440-1272-9.
  23. Good, Owen (3 de mayu de 2009). «Rumor: Call of Duty Moving on to Vietnam?» (inglés). Kotaku. Consultáu'l 31 d'ochobre de 2011.
  24. Alice O'Connor and Chris Faylor (13 de mayu de 2009). «Call of Duty 7 Under Development at Treyarch» (inglés). Shacknews. Consultáu'l 31 d'ochobre de 2011.
  25. Reilly, Jim (5 de payares de 2009). «Activision: New Call of Duty, Guitar Hero in 2010» (inglés). IGN. Consultáu'l 31 d'ochobre de 2011.
  26. Plunkett, Luke (17 de febreru de 2010). «Rumor: Next Call Of Duty Is A Cold War Cold Game» (inglés). Kotaku. Consultáu'l 31 d'ochobre de 2011.
  27. «E3 2010: First Details Interview Part 2 HD» (inglés). GameTrailers (28 de mayu de 2010). Consultáu'l 31 d'ochobre de 2011.
  28. Grant, Christopher (28 de mayu de 2010). «Interview: Call of Duty: Black Ops producer Dan Bunting» (inglés). Joystiq. Consultáu'l 31 d'ochobre de 2011.
  29. «3D Feature Interview» (inglés). GameTrailers (5 d'ochobre de 2010). Consultáu'l 31 d'ochobre de 2011.
  30. «Call of Duty: Black Ops 3D FAQ» (inglés). Activision. Archiváu dende l'orixinal, el 4 de xineru de 2014. Consultáu'l 31 d'ochobre de 2011.
  31. James Orry (7 de mayu de 2010). «Kotick: CoD Black Ops will 'surprise' fans» (inglés). Videogame.com. Consultáu'l 31 d'ochobre de 2011.
  32. Snider, Mike (10 de mayu de 2010). «First look: 'Call of Duty: Black Ops' swoops into action» (n'inglés). USA Today. http://www.usatoday.com/tech/gaming/2010-05-10-callofduty11_N.htm. Consultáu'l 31 d'ochobre de 2011. 
  33. «Call of Duty: Black Ops: Declassified Details Revealed». 4PGames.net (14 d'agostu de 2012). Consultáu'l 14 d'agostu de 2012.
  34. «Influx of new details for Call of Duty: Black Ops: Declassified». Gamesthirst.com (6 d'ochobre de 2012). Archiváu dende l'orixinal, el 6 de febreru de 2013.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]


Predecesor:
Call of Duty: Modern Warfare 2
Call of Duty
Séptimu títulu principal
Socesor:
Call of Duty: Modern Warfare 3