Brenda Strong

De Wikipedia
Brenda Strong
Vida
Nacimientu Portland25 de marzu de 1960[1] (64 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Residencia Tempe
Llingua materna inglés
Familia
Fíos/es Zak Henri
Estudios
Estudios Universidá Estatal d'Arizona
Sandy High School (en) Traducir
Llingües falaes inglés
Oficiu actriz de televisión, actriz, actriz de cineparticipante en concursos de belleza
Llugares de trabayu Santa Monica
IMDb nm0834947
Cambiar los datos en Wikidata

Brenda Lee Strong (25 de marzu de 1960Portland) ye una actriz ya instructora de yoga d'Estaos Xuníos, conocida pol so papel de Sue Ellen Mischke en Seinfeld, Mary Alice Young en Desperate Housewives y Dallas. Divorcióse'l 14 de xineru de 2011.

Carrera[editar | editar la fonte]

Brenda nació en Portland, Oregon, onde creció y graduóse na secundaria Sandy High School, pa depués treslladase a la Universidá Estatal d'Arizona, onde llogró una llicenciatura en teatru musical. Simultáneamente empezó la so carrera como modelu ya inscribióse al Concursu Miss Arizona, que ganó en 1980. Dempués de graduase, camudar a Los Angeles, onde al poco tiempu empezó a trabayar en televisión y en cine.

En 1996 apaeció na serie de televisión "7th Heaven".

El so trabayu principal sicasí, siempres se desenvolvió en televisión, y dende los años 80, intervieno n'innumberables series, ente les postreres d'elles "C.S.I.", "Seinfeld", "Everwood" y "Desperate Housewives". Nesta postrera tamién interpreta a una madre de familia que se suicida nel primer episodiu, que la so muerte va desencadenar los eventos que s'asoceden de siguío y da llugar a ser un personaxe que conoz absolutamente tou lo que pasa nel barriu y narra lo que socede.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Afirmao en: Gemeinsame Normdatei. Data de consulta: 9 abril 2014. Llingua de la obra o nome: alemán. Autor: Biblioteca Nacional d'Alemaña.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]