Barbara Bates

De Wikipedia
Barbara Bates
Vida
Nacimientu Denver6 d'agostu de 1925[1]
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Llingua materna inglés
Muerte Denver18 de marzu de 1969[1] (43 años)
Sepultura Crown Hill Cemetery (en) Traducir[2]
Colorado
Causa de la muerte asfixia (es) Traducir
Estudios
Llingües falaes inglés
Oficiu actriz, actriz de cine, actriz de televisiónmodelu
Emplegadores Warner Bros.
Premios
IMDb nm0060845
Cambiar los datos en Wikidata

Barbara Bates (6 d'agostu de 1925Denver – 18 de marzu de 1969Denver) foi una llexendaria actriz de cine, teatru y televisión d'Estaos Xuníos.[4]

Biografía[editar | editar la fonte]

Barbara yera la mayor de tres fíos d'una emplegada postal, nacida en Denver , Colorado . Mientres crecía en Denver, estudió balé y trabayó como una modelu adolescente en dellos desfiles. La cobarde moza foi persuadida pa entrar nun concursu de guapura, que ganó, recibiendo dos pasaxes ida y vuelta en tren a Hollywood, California. Dos díes enantes de tornar a la so ciudá natal, axuntar con Cecil Coan, un publicista d'United Artists, xunta camudaría los cursu de la so vida pa siempres. Empecipió la so carrera a los 19 años d'edá.

Carrera[editar | editar la fonte]

En setiembre de 1944, Bates robló un contratu con Universal Pictures dempués de que Cecil Coan presentar al productor Walter Wanger. Poco dempués, foi escoyida como una de les "Siete neñes Salome" nel drama de 1945 Salome Where She Danced, protagonizada por Yvonne De Carlo. Depués pasó los próximos años como actriz d'aición, en pequeños papeles en películes y faciendo diseños pa revistes como Yank, the Army Weekly y ´´Life. Foi nuna d'eses sesiones de semeyes que llamaron l'atención de los executivos de Warner Bros. que la contrataron en 1947. Apaeció con delles de les más grandes estrelles de l'actualidá como Bette Davis en June Bride y Danny Kaye en The Inspector Xeneral.

En 1949, el contratu de Bates con Warner Bros. terminóse cuando ella negóse a dir a Nueva York pa promocionar el filme The Inspector Xeneral . A pesar de ser despidida pola Warner Brothers, rápido robló un contratu con 20th Century-Fox esi mesmu añu

A finales de 1949, fizo una audición pal pequeñu papel de Phoebe en All About Eve. Ente los sos oponentes na competencia taba Zsa Zsa Gabor, sicasí, Bates impresionó a los productores y concedióse-y el papel.

Dempués de la so apaición en All About Eve, co-protagonizó en Cheaper by the Dozen , y la so secuela Belles n'estáu d'alerta , con Jeanne Crain y Myrna Loy. En 1951, llogró un papel xunto a MacDonald Carey y Claudette Colbert na comedia Let's Make It Llegal.[5]

Filmografía[editar | editar la fonte]

1946: A Night in Paradise ........... Palace Maiden

Televisión[editar | editar la fonte]

Vida privada[editar | editar la fonte]

A principiu de 1945, namorar de Cecil Coan, el so publicista, que s'atopaba nesi momentu casáu y con cuatro fíos. En marzu d'esi añu, Coan divorcióse de la so esposa y casóse de callao con Bates díes más tarde.

Últimos años[editar | editar la fonte]

A pesar d'una carrera aparentemente esitosa, la vida de Bates, tanto dientro como fuera de la pantalla, empezó a tornar col pasu del tiempu. Convertir nuna víctima de los cambeos d'humor estremu, la inseguridá, la mala salú, y la depresión crónica. En 1954, llogró'l papel de "Cathy" na sitcom de la NBC, It's a Great Life, co-protagonizada por Frances Bavier como la so madre, Amy Morgan y James Dunn como'l so tíu "Earl Morgan". Dempués de siete episodios, foi atayáu por cuenta del so comportamientu erráticu y a la depresión. Bates, entós trató de salvar la so carrera y viaxó a Inglaterra pa buscar trabayu. Siguió siendo bien emocionalmente inestable pa trabayar y en 1957, el so contratu cola Organización Rank foi atayada. La so última apaición en pantalla foi na serie The Saint que salió al aire en payares de 1962.

En 1960, al pie del so maríu camudar de nuevu a la Estaos Xuníos y consiguió un apartamentu en Beverly Hills . Más tarde nesi mesmu añu, a Coan foi-y diagnosticáu cáncer. Bates permaneció dedicada al so home y escasamente salía de la so cama, pero l'esfuerzu foi demasiáu pa ella. Intentóse suicidar cortándose les muñeques y foi treslladada d'urxencia al hospital Cedars-Sinai Hospital , onde se recuperó.

Suicidiu[editar | editar la fonte]

En xineru de 1967, el maríu de Bates, Coan Cecil, morrió de cáncer. Afarada pol so fallecimientu, cayó entá más na depresión. Más tarde nesi añu, retirar de nuevu a Denver y alloñóse dafechu del espectáculu. Mientres un tiempu, trabajabó como secretaria, como asistente dental, y como ayudante d'hospital. N'avientu de 1968 casar por segunda vegada con un amigu de la infancia, el deportista William Reed. A pesar del so nuevu matrimoniu, Barbara taba cada vegada más abatida y ablayada.

El 18 de marzu de 1969, pocos meses dempués del so matrimoniu con Reed, Barbara Bates suicidar nel garaxe de la so madre productu d'un envelenamientu por monóxidu de carbonu. Tenía 43 años d'edá.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. 1,0 1,1 Afirmao en: Gemeinsame Normdatei. Data de consulta: 27 abril 2014. Llingua de la obra o nome: alemán. Autor: Biblioteca Nacional d'Alemaña.
  2. Afirmao en: Find a Grave. Llingua de la obra o nome: inglés.
  3. URL de la referencia: https://www.smith.edu/about-smith/smith-history/smith-college-medal.
  4. https://www.imdb.com/name/nm0060845/
  5. en:Barbara Bates

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]