Anna Nicole Smith

De Wikipedia
Anna Nicole Smith
Vida
Nacimientu Houston28 de payares de 1967[1]
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Llingua materna inglés
Muerte Hollywood (es) Traducir8 de febreru de 2007[2] (39 años)
Sepultura Lakeview Memorial Gardens and Mausoleums (es) Traducir[3]
Causa de la muerte sobredosis de opioides (es) Traducir[4]
Familia
Casada con Billy Wayne Smith (en) Traducir (1985 – 1993)
J. Howard Marshall (es) Traducir (1994 – 1995)
Pareyes Howard K. Stern
Fíos/es
Estudios
Estudios Mexia High School (en) Traducir
Doss High School (en) Traducir
Llingües falaes inglés[5]
Oficiu actriz, baillarina, playmate, modelu, productora de cine, músicapersonalidá televisiva
Premios
Nominaciones
Creencies
Relixón cristianismu[6]
IMDb nm0000645
annanicole.com
Cambiar los datos en Wikidata

Victoria Lynn Hogan (Houston, Texas, 28 de payares de 1967Fort Lauderdale, Florida, 8 de febreru de 2007), más conocida como Anna Nicole Smith, foi una modelu y actriz d'Estaos Xuníos conocida por ser una de les más famoses playmate de Playboy.

Biografía[editar | editar la fonte]

Infancia y mocedá[editar | editar la fonte]

Nació en Mexia -un suburbiu de Houston a 127 km al sur de Dallas- y foi abandonada pol so padre cuando yera una neña. Criada pola so madre y la so tía, Anna Nicole solía dicir que de mayor quería ser "la nueva Marilyn Monroe". A la fin de la so adolescencia trabayó como camarera y se rumoreaba que se casó con un cocineru anónimu. En 1985, con 17 años, casóse con Billy Smith y tuvo al so primer fíu: Daniel, quien finó de forma súbita a la edá de 20 años mientres visitaba a la so madre en setiembre de 2006 nel Doctors Hospital de Nassau, Les Bahames. El matrimoniu duró 3 años y exerció de madre soltera. Con 20 años empezó a trabayar en llugares onde cobraba un sueldu baxu y, mientres exercía de baillarina exótica so seudónimos cómo Nikki, Robin y Anna Nicole, conoció al veceru asiduo y multimillonariu J. Howard Marshall.

Carrera como modelu y Playboy[editar | editar la fonte]

En 1992, con 25 años, foi playmate de marzu sol nome Vicky Smith. Gracies a l'apaición na famosa revista, Guess? escoyer como socesora de Claudia Schiffer cómo imaxe de la so campaña publicitaria. En mayu d'esi mesmu añu volvió protagonizar la portada de Playboy y llegar a considerar como "la nueva Marilyn Monroe": alta, rubia y con una figura perfecta. Inclusive llegó a llevar un peñáu similar al de la difunta actriz. Un añu más tarde foi escoyida la Playmate del añu y pasó a conocese como Anna Nicole Smith.

Últimos meses[editar | editar la fonte]

Anna Nicole Smith nel E3 2003.

Nos últimos meses de la so vida, l'actriz vivió dos momentos bien atanantes: dio a lluz a Dannielynn Hope Marshall el 6 de setiembre de 2006 nel Doctors Hospital de Nasáu (Les Bahames) y cuatro díes más tarde atoparon muertu al so fíu Daniel, qu'entós daquella tenía 20 años, nuna de les habitaciones del hospital onde naciera la so hermana pequeña, a la que fuera conocer. La segunda autopsia, que-y realizó'l forense contratáu pola mesma actriz Cyril Wecht, reveló que'l mozu finara por una combinación letal de melecines: Daniel tomaba metadona, Zoloft y Lexapro.

Muerte[editar | editar la fonte]

El 8 de febreru de 2007 morrió Anna Nicole Smith, en perdiendo la conocencia mientres taba agospiada nel hotel y casín Seminole Hard Rock Cafe, en Fort Lauderdale (Florida).

L'autopsia reveló que la modelu afogar na so propia vultura, dempués d'esmorecese por inxerir una sobredosis de metadona. Nuna conferencia de prensa, el médicu forense Joshua Perper esplicó que Smith finó por cuenta de la ingestión de fármacos so receta médica y que la so muerte foi "accidental", ensin qu'haya nicios sospechosos d'otra causa. Perper, que prauticó l'autopsia al cadabre de Smith, indicó que se detectó'l rastru de "numberoses melecines nel sistema" de la ex-modelu, pero nengunu "illegal", polo que'l so decesu atribuyir a la interacción de "múltiples" fármacos y una "infeición". Smith inxiriera melecines antidepresives y contra l'ansiedá, según pastillas pa endelgazar, metadona ya inyectáren-y hormones pa la crecedera y vitamina B-12 n'unu de les sos zanques, reveló. Antes del so fallecimientu, prosiguió'l médicu forense, la ex-modelu inxiriera antibióticos pa combatir un gripe, según una sustancia denomada cloralhidrato, utilizada pa dormir, un cóctel que-y causó una "intoxicación" fatal. Pela so parte, Charlie Tiger, xefe de policía, señaló que nun se detectaron "elementos criminales" nin nada "illegal" nel decesu d'Anna Nicole Smith.[7][8]

El 18 de febreru de 2007, el cadabre d'Anna Nicole Smith foi embalsamáu en siendo emitida una orde xudicial que dexaba dichu procedimientu.[9] Según Joshua Perper, forense del condáu de Broward, dos embalsamadores terminaron el so llabor al mediudía del sábadu 17 de febreru, prometiendo nun falar nin escribir respectu al cuerpu d'Anna, tampoco lo fotografiaríen o lo dibuxaríen.

La so familia pretendía cumplir l'últimu pruyimientu d'Anna, ser soterrada nel campusantu Westwood Memorial Park al pie del so máximu ídolu: Marilyn Monroe.[10] Sicasí, l'abogáu Howard K. Stern, pareya de la finada modelu, ganó la disputa llegal que sostenía cola madre de Smith, Virgie Arthur, pa resolver ónde sería soterrada. El cuerpu d'Anna sería soterráu en Les Bahames, xunto a la tumba del so fíu Daniel. El funeral programar pal día 27 de febreru de 2007, pero Arthur llogró presentar un recursu d'emerxencia coles mires d'evitar que la so fía fuera soterrada en dichu llugar.[11]

El 28 de febreru de 2007, el tribunal d'apelaciones de Florida confirmó la decisión de Virgie Arthur d'arrenunciar a la custodia del cadabre de la so fía, una y bones la evidencia indicaba que l'últimu deséu d'Anna Nicole Smith yera ser soterrada al pie del so fíu Daniel en Les Bahames.[12]

El vienres 2 de marzu de 2007, finalmente foi soterrada Anna Nicole Smith nes Les Bahames.[13] El cuerpu de la modelu foi treslladáu dende una morgue hasta l'aeropuertu de Miami a primer hora de la mañana, so la sollerte mirada de los paparazzi. Dempués d'hores de vuelu, el féretro aterrizó en Nasáu y foi lleváu a la ilesia Mount Horeben onde esperaben 300 persones, a quien se-yos apurrieron roses rosadas y coloraes, n'alcordanza de la finada modelu, y tarxetes con forma de corazón por que dexaren mensaxes sobre'l so sepultura. El noviu de Smith, Howard K. Stern, saludó a un grupu de curiosos que quixeron guardar el funeral de Smith tres les rexes que curiaben la privacidá del eventu, ente ellos atopábense residentes, turistes y paparazzi, sicasí, namái dellos reporteros gráficos tuvieron accesu a la ilesia.

Dempués de la ceremonia, Anna foi soterrada nel campusantu Lakeview al pie del so fíu Daniel, cumpliendo cola voluntá espresada por Anna nel so testamentu.

Disputes póstumes[editar | editar la fonte]

Por cuenta de l'heriedu dexáu por Anna Nicole Smith a la so fía Dannielynn, que s'envalora nunos 80 millones de dólares,[14] cinco homes axudicáronse la paternidá de la neña: l'abogáu Howard Stern, el fotógrafu Larry Birkhead, Frédéric Prinz von Anhalt (maríu de l'actriz Zsa Zsa Gabor) y el guardaespaldes Alex Denk.[15] Sicasí, tres meses de batalles llegales, los exámenes d'ADN revelaron que'l padre de la menor ye Larry Birkhead.[16]

Matrimonios y descendencia[editar | editar la fonte]

Anna Nicole Smith conoció en 1984 a un mozu llamáu Billy Wayne Smith (nacíu en 1968), yeren compañeros de trabayu nuna cadena de restoranes de comida rápida llamada "KFC", namoráronse y apenes unos meses más tarde contraxeron matrimoniu'l 4 d'abril de 1985, en Limestone County (Texas). Ella tenía 17 años y él, 16. Tuvieron un fíu: Daniel Wayne Smith (22 de xineru de 1986 - 10 de setiembre de 2006, fináu a los 20 años). La pareya dixebrar en 1987 y llogró'l divorciu en febreru de 1993.

El so segundu matrimoniu, bien controversial foi col multimillonariu James Howard Marshall (24 de xineru de 1905 - 4 d'agostu de 1995 a los 90 años). Conocer en Houston en 1991 cuando ella trabayaba como baillarina faciendo topless. Anna Nicole y Marshall contraxeron matrimoniu (pa él yera'l so tercer matrimoniu y palla el segundu) el 27 de xunu de 1994, cuando ella cuntaba 26 años y él, 90. Howard Marshall finó apenes d'un fulminante ataque al corazón unos meses dempués y Anna Nicole nun heredó tola so fortuna.

El 7 de setiembre de 2006, nació la so segunda fía, Dannielynn Hope Marshall Birkhead, tres díes enantes de la muerte del so primoxénitu Daniel, que foi topáu muertu na habitación d'un hotel al paecer por una sobredosis. El padre de Dannielynn ye Larry Birkhead (1973).

Televisión[editar | editar la fonte]

Veronica's Closet (1999,episodiu:Veronica's Wedding Bell Blues)...Donna

The Anna Nicole Show (2002-2004)...Ella mesma

Cine[editar | editar la fonte]

Ópera[editar | editar la fonte]

Anna Nicole (2011) - El compositor inglés de música clásica Mark-Anthony Turnage compunxo ente 2008 y 2010 una ópera sobre la so vida, con llibretu de Richard Thomas. El so estrenu mundial foi'l 17 de febreru de 2011 na Royal Opera House de Londres. La direición musical foi del prestixosu direutor italianu Antonio Pappano y el papel principal interpretar la sopranu holandesa Eva Maria Westbroek.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]


Predecesor:
Cady Cantrell
Playmate
Mayu de 1992
Socesor:
Angela Mellini